Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

#255
Ben ik gek als ik zeg dat de VI het probeert te overromantiseren?

*Woord te weggelaten. Citaat Joost is correct

Jeje

Citaat van: Joost op okt 28, 2015, 14:20:00
ik denk dat ze geen 10 potjes gaan kijken. Verder natuurlijk twee enorme blunders in de bijlages bij het stuk nadat ze vorige week ook al de plank missloegen met John van Zweden en The 96.

Ja die blunders waren wel stom natuurlijk.

Als ze een hele maand gaan, heb je toch elk weekend wel minimaal 2 potjes die je gaat kijken lijkt me. Tussendoor zullen ze vast ook nog wel wat bezoeken.

Joost

Citaat van: Jeje op okt 28, 2015, 14:50:22
Ja die blunders waren wel stom natuurlijk.

Als ze een hele maand gaan, heb je toch elk weekend wel minimaal 2 potjes die je gaat kijken lijkt me. Tussendoor zullen ze vast ook nog wel wat bezoeken.

9 weekenddagen die maand. Maar het is maar de vraag of je ook werkelijk een zondagwedstrijd kunt combineren.

Citaat van: Jampot op okt 28, 2015, 14:39:58
Ben ik gek als ik zeg dat de VI het probeert overromantiseren?

Helemaal mee eens, desalniettemin wel een mooi project.

Jef400

Misschien klink ik nu een beetje neerbuigend. Maar ik vind het een beetje goedkoop in de voetsporen treden van de mensen '92 daadwerkelijk met een wedstrijd voltooid hebben. En dat op geld van een organisatie doen. Dan heb ik meer respect voor jullie hier die eigen tijd en geld opofferen om naar de overkant te gaan.

Jeje

Citaat van: Joost op okt 28, 2015, 16:08:02
9 weekenddagen die maand. Maar het is maar de vraag of je ook werkelijk een zondagwedstrijd kunt combineren.

Ja maar op de vrijdagen wordt ook gevoetbald, en ze zouden bv ook een CL/EL duel mee kunnen pikken die maand. En dan heb ik nog niet gekeken of er bekervoetbal etc. is.

smitswessel

Waat gaat VI dan precies doen, want dat lees ik nergens?

FC_Emmen

Citaat van: smitswessel op okt 28, 2015, 16:31:16
Waat gaat VI dan precies doen, want dat lees ik nergens?
Ze gaan in november alle stadions bezoeken van de hoogste 4 niveau's in Engeland.
http://www.vi.nl/nieuws/viverslaggevers-gaan-engelse-challenge-aan.htm
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

smitswessel

Citaat van: FC_Emmen op okt 28, 2015, 16:34:12
Ze gaan in november alle stadions bezoeken van de hoogste 4 niveau's in Engeland.
http://www.vi.nl/nieuws/viverslaggevers-gaan-engelse-challenge-aan.htm

Thanks!

Maar dit is echt "half werk", zoals wij dat zeggen. Precies wat Jampot zegt, op kosten van een bedrijf en dan misschien 5-10 wedstrijden zien. Dat ze dat doen is prima en prachtig mooi. Maar ga het niet uitgeven als #VI92 en The 92 Challenge van de VI. Beetje lafjes zo.

Langemannetje

Vind het bezoeken van een stadion zonder wedstrijd een beetje nutteloos. Waanzin dat ze dan spreken van een 'challenge'
73 grounds in 14 verschillende landen

smitswessel

Citaat van: Langemannetje op okt 28, 2015, 17:31:27
Vind het bezoeken van een stadion zonder wedstrijd een beetje nutteloos. Waanzin dat ze dan spreken van een 'challenge'

Kijk wat ze doen moeten ze zelf weten. Of het nou bezoeken met of zonder is. Maar om er inderdaad zulke termen aan te hangen dat vind ik ietwat vreemd en boven de pet. Plat gezegd is het gewoon een rondrit door Engeland, meer doen ze eigenlijk niet. Buiten foto's/films maken op de plek waar ze stoppen.

Jef400

Extrior points dus. Op die manier kan ik de stadions van 1.FC Saarbrücken, Eintracht Trier, FC Metz, Viktoria Rosport, Reisdorf,Etzella Ettelbrück, YB Diekirch, Alemannia Aachen, Roda JC, Fortuna Sittard en MVV ook op mijn lijstje zetten na vorige week op vakantie in Luxemburg. Ik vind het weinig met groundhoppen te doen hebben. Daarnaast zoals ik al aangaf doen ze het uit naam van een organisatie. Dan vind ik de leden hier meer bedreven in het verhaaltje. Daar blijf ik bij.

Jeje

Citaat van: Jampot op okt 28, 2015, 19:04:44
Extrior points dus. Op die manier kan ik de stadions van 1.FC Saarbrücken, Eintracht Trier, FC Metz, Viktoria Rosport, Reisdorf,Etzella Ettelbrück, YB Diekirch, Alemannia Aachen, Roda JC, Fortuna Sittard en MVV ook op mijn lijstje zetten na vorige week op vakantie in Luxemburg. Ik vind het weinig met groundhoppen te doen hebben. Daarnaast zoals ik al aangaf doen ze het uit naam van een organisatie. Dan vind ik de leden hier meer bedreven in het verhaaltje. Daar blijf ik bij.

Ben je in al die stadions geweest of er alleen langsgereden?

Ik vind zelf (hoewel het merendeel het hier niet mee eens zal zijn) dat je als je een stadion echt van binnen hebt bezocht je dit wel kan meetellen. Het heet niet voor niets groundhoppen, van stadion naar stadion. Dat het met een wedstrijd leuker is ben ik het helemaal mee eens, maar als ik op vakantie ben en ik heb de kans om een stadion in te lopen zonder wedstrijd doe ik dit wel en vind ik het ook erg leuk om te doen.

Jef400

Nee, dat vind ik dus niet. Rondleiding is hartstikke leuk. Kan ook op je lijst, maar met aparte vermelding van rondleiding. Ik vind dat je een wedstrijd voor 60 minuten moet zien om een ground te mogen tellen. Volgens de wet van ik meen spons. Maar helemaal zeker ben ik er niet meer van. Hugo, Joost, andere langere groundhoppers weten jullie het alweer?

Hugo

Citaat van: Jampot op okt 28, 2015, 19:13:33
Nee, dat vind ik dus niet. Rondleiding is hartstikke leuk. Kan ook op je lijst, maar met aparte vermelding van rondleiding. Ik vind dat je een wedstrijd voor 60 minuten moet zien om een ground te mogen tellen. Volgens de wet van ik meen spons. Maar helemaal zeker ben ik er niet meer van. Hugo, Joost, andere langere groundhoppers weten jullie het alweer?

Iedereen  moet maar lekker voor zichzelf weten wanneer hij een stadion "telt". En of je überhaupt stadions wil tellen.

Hugo

De wet van Spons stelt dat er altijd een kaartje voor jouw is te vinden.