Tips voor wedstrijden/stadions in België

Gestart door VanPelt, nov 08, 2016, 21:22:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Citaat van: ricodejong4 op apr 23, 2019, 14:13:03
Ik zit komende zondag binnen een straal van 10 kilometer van zowel Esparanza Neerpelt - RC Mechelen als vv Bocholt - Vigor Hamme. Welke is voor de 'neutrale' groundhopper het leukst om te bezoeken? Of zijn er andere leuke opties in de buurt, ik zag bijvoorbeeld ook dat Hasselt thuisspeelt tegen Hades. Ben (nog) niet heel bekend binnen het Belgische amateurvoetbal.

Zowel Neerpelt als Bocholt zijn geen spectaculaire grounds.
Hasselt is dat wel en spelen tegen Hades wat ook uit Hasselt komt. Uit die 3 opties zou ik zeker voor Hasselt gaan.
Mooiste stadion en het vettig hoekske.

Joost

Citaat van: ricodejong4 op apr 23, 2019, 14:13:03
Ik zit komende zondag binnen een straal van 10 kilometer van zowel Esparanza Neerpelt - RC Mechelen als vv Bocholt - Vigor Hamme. Welke is voor de 'neutrale' groundhopper het leukst om te bezoeken? Of zijn er andere leuke opties in de buurt, ik zag bijvoorbeeld ook dat Hasselt thuisspeelt tegen Hades. Ben (nog) niet heel bekend binnen het Belgische amateurvoetbal.

RC Mechelen vecht voor haar laatste kans op behoud en zal wel wat volk meenemen. Maar zowel Pelt als Bocholt is qua stadion nu niet echt fantastisch.

Hasselt is qua stadion veel beter maar die wedstrijd gaat helemaal nergens meer om al is het wel een soort van derby. Hoe het leeft kan ik niet inschatten.

In de directe omgeving zie ik niet direct een eindronde wedstrijd in het amateurvoetbal die me voor een leek interessant lijkt.

ricodejong4

Dan denk ik dat ik richting Hasselt ga, bedankt voor de reacties!

Mokum1900

iemand parking tips voor RWD molenbeek ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

Citaat van: Mokum1900 op jun 21, 2019, 20:53:14
iemand parking tips voor RWD molenbeek ?

Net als Amsterdam heeft ook Brussel een P+R systeem. Ik raad die van COOVI aan, vsndaar is het makkelijk met de metro tot station Beekkant of Ossegem. https://parking.brussels/nl/smart_parking/park-ride-pr
Groundhopper for life :-)

Brussels Groundhopper

Niet gemakkelijk om rond het stadion te parkeren maar probeer op Louis Mettewielaan. Anders in zijstraten kan het ook met een beetje geluk. Wijk is veilig, geen probleem op dat vlak.

Mokum1900

thanks na een rondje rijden , reed er iemand pal voor het stadion weg !
Waar je ook gaat ik volg je overal

KRCM1904

KVK Beringen speelt tegenwoordig zijn thuiswedstrijden in het Mijnstadion.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

syntric

Citaat van: KRCM1904 op okt 05, 2020, 20:45:01
KVK Beringen speelt tegenwoordig zijn thuiswedstrijden in het Mijnstadion.

Enkel de risicomatch tegen Racing Mechelen volgens de kalender van de bond, daarna gewoon terug op de Motbemden.
Groundhopper for life :-)

KRCM1904

Citaat van: syntric op okt 05, 2020, 22:32:20
Enkel de risicomatch tegen Racing Mechelen volgens de kalender van de bond, daarna gewoon terug op de Motbemden.

Je hebt gelijk. Omdat ze hun vorige thuiswedstrijd tegen Esperanza Pelt ook al in het Mijnstadion speelden, ging ik er (onterecht blijkbaar) vanuit dat het voor de rest van het seizoen zou geweest zijn.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Mokum1900

wel zonde dat ze daar niet voor altijd spelen ! maar ik hoorde dat ze 1000 man moesten halen om quite te spelen
Waar je ook gaat ik volg je overal

Cyclebob

Citaat van: Mokum1900 op okt 09, 2020, 23:30:19
wel zonde dat ze daar niet voor altijd spelen ! maar ik hoorde dat ze 1000 man moesten halen om quite te spelen
Er mogen maar 400 man naar binnen.  Verslag volgt
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: Mokum1900 op okt 09, 2020, 23:30:19
wel zonde dat ze daar niet voor altijd spelen ! maar ik hoorde dat ze 1000 man moesten halen om quite te spelen

Ze spelen er omdat er meer mensen in kunnen. De voorzitter heeft recent eens gezegd dat wanneer er 1000 man gemiddeld komen ze eens zullen nadenken over een permanenter verhuizing.

KRCM1904

#73
Als je het stadion van de Antwerpse 1e provincialer SK Rapid Leest nog wil bezoeken, zal het dit seizoen nog moeten gebeuren.
Nadien wordt het afgebroken omdat het in zonevreemd gebied gelegen is.  Nadien verhuist de club naar de vroegere terreinen van VV Leest.

Meer info vind je onderaan volgend artikel => https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/kristof-verschuren-en-rapid-leest-pleiten-voor-onmiddellijke-stopzetting-van-de-voetbalcompetitie-dit-seizoen-zo-snel-mogelijk-vergeten~a2ae38bc/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web&fbclid=IwAR2MIW_CsyBkNPJvrjKcvO_7INUjFIpMiGwn-BX8HOUehT8h7uhTyrTn4Pc
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

jona93

Iemand tips voor parkeren in zijstraat rond koning Boudewijnstadion? Normaal parkeer ik op parking C maar deze parking is voorbehouden zondag voor de mensen met tickets in het Antwerp vak. De parking die Mechelen voorstelt is beetje te ver van stadion
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12