Hoofdmenu

Vakantieveilingen

Gestart door Defender, jul 21, 2015, 12:09:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Defender

Iemand ervaring met kopen over verkopen van tickets op Vakantieveilingen ?

There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

FC_Emmen

Ik heb wel eens tickets gekocht via daar. Werkte prima. (1x e-tickets en 1x moest ik de tickets afhalen bij het stadion)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

geraldando

Je hebt ook ticketveilingen voor de nodige voetbaltickets.
Ik vraag me alleen af of je met een clubcard van een andere club niet in de problemen komt als je bijvoorbeeld voor Willem II of een andere club kaarten koopt.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Jeje

Ook ik heb 2x tickets gekocht bij vakantieveilingen. Werkt prima. Maar je moet wel rekening houden met de 5 euro administratiekosten.

Defender

Dank voor de respons,
Heb enkel moeite met optijd het juiste bedrag te posten..
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

FC_Emmen

Citaat van: geraldando op jul 21, 2015, 12:22:34
Je hebt ook ticketveilingen voor de nodige voetbaltickets.
Ik vraag me alleen af of je met een clubcard van een andere club niet in de problemen komt als je bijvoorbeeld voor Willem II of een andere club kaarten koopt.
Ik heb vorig jaar voor Heracles - AZ kaarten gekocht en staat clubcard van andere club op mijn naam. Geen problemen gehad.
Voor Nederland - Verenigde Staten ook geen problemen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: geraldando op jul 21, 2015, 12:22:34
Je hebt ook ticketveilingen voor de nodige voetbaltickets.
Ik vraag me alleen af of je met een clubcard van een andere club niet in de problemen komt als je bijvoorbeeld voor Willem II of een andere club kaarten koopt.

Als je zonder clubcard via vakantieveilingen een kaartje kunt kopen maakt dat voor de rest toch niet meer uit
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Twee keer via vakantieveilingen kaarten gekocht voor een uitwedstrijd van Willem II. Uiteindelijk geld teruggestort met de mededeling dat ik afkomstig was uit omgeving Tilburg en ze mij de kaarten niet mochten verkopen (Roda JC uit en Dordrecht uit). Als je niet uit de regio van de uit spelende club komt lijkt mij het geen probleem.

geraldando

Citaat van: spons op jul 21, 2015, 14:02:19
Als je zonder clubcard via vakantieveilingen een kaartje kunt kopen maakt dat voor de rest toch niet meer uit

Je kan ze wel kopen maar dan krijg je dat geneuzel weer van mensen met een clubcard van een andere club mogen niet kopen en de rest van het verhaal. Vraag me wel af in hoeverre je dat echt kan controleren want normaal leidt dat ook niet echt tot problemen.
Favoriete ground: Bosuilstadion