Match postponed due to......snow

Gestart door hgrm, okt 28, 2008, 20:54:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HJanneman

Allemaal lekkermakertjes, tussen neus en lippen door in de verschillende topics tips van de sluier geven van jullie laatste bezoek aan Engeland en Schotland: ik kijk uit naar het complete verslag(een mooi idee om het jaar mee af te sluiten of om bij één van je goede voornemens te voegen).

TeeZee

Citaat van: HJanneman op dec 31, 2008, 16:51:08
Allemaal lekkermakertjes, tussen neus en lippen door in de verschillende topics tips van de sluier geven van jullie laatste bezoek aan Engeland en Schotland: ik kijk uit naar het complete verslag(een mooi idee om het jaar mee af te sluiten of om bij één van je goede voornemens te voegen).
Ik ben al sinds november bezig met het verslag van afgelopen Boxing Day (d.w.z. de "research"), maar dat verslag zal nog wel een tijdje op zich laten wachten. Hektische maanden gehad!! Newcastle v Liverpool wordt een kort en bondig verhaal en hoop ik ergens deze vakantie nog te plaatsen. Hgrm zal t.z.t. iets over St Mirren typen, hoop ik.

HJanneman

Je hoeft je niet te verantwoorden(mijn foto's,zoals bij Liverpool-Standard, kwamen ook maanden later): ik blijf rustig uitkijken naar jullie verslagen.

TeeZee

Citaat van: HJanneman op dec 31, 2008, 18:22:07
Je hoeft je niet te verantwoorden(mijn foto's,zoals bij Liverpool-Standard, kwamen ook maanden later): ik blijf rustig uitkijken naar jullie verslagen.
Ik schiet onmiddellijk in de verdediging, begin mezelf als een gek te verantwoorden en waarschijnlijk barst ik zometeen in huilen uit door de stress. Beetje vergelijkbaar met het gevoel wanneer een wedstrijd wordt afgelast op het laatste moment (je moet toegeven dat dit een schitterend bruggetje is naar het onderwerp van dit topic).

TeeZee

Enfin, ik vroeg me dus laatst af of er afgelopen winter nog ervaringen zijn geweest met afgelastingen. Anyone?

Joost

Ik was blij dat de sneeuw op 18 december niet alleen ons vliegtuig deed uitwijken naar Frankfurt maar ook ervoor zorgde dat Roda v PSV werd afgelast.

monti

#21
Ik heb vorig jaar mijn eerste wedstrijd gemist door meerdere oorzaken.
Ik ging met 4 andere vrienden naar engeland voor de volgende wedstrijden: 28-12-2009 Everton-Burnley,29-12-2009 Bolton-Hull City en op 30-12-2009 Man u-Wigan.
We vlogen s' avonds op de 27e vanaf Amsterdam met easy jet richting Liverpool, we zaten al in het vliegtuig en hij wilde beginnen met het rijden. Hierbij maakte het zoveel geluid dat de piloot het wilde nakijken, gevolg 1 uur in het vliegtuig gezeten met het gevolg dat er iets gerepareerd diende te worden. Dit zal 6 uur in beslag nemen dus we konden overnachten op Schiphol op de kosten van Easy jet. Er werd ons en andere die alleen voor de werdstrijd van Everton richting Engeland gingen dat het vliegtuig de volgende morgen zal opstijgen. De volgende morgen bij het ontbijt kregen we de mededeling dat het vliegtuig om 12 uur zou opstijgen. Het opstijgen na eerst het starten van de motoren om te kijken of alles het wel deed begon uiteindelijk om half 1 met de mededeling dat er extra benzine aan boord was omdat, het mistig op Liverpool was en dit voor problemen kon zorgen. We maakten ons nog geen zorgen, want de wedstrijd begon om 15.00 en met een taxi ben je zo bij het stadion. Totdat de overtocht wel lang duurde en het vliegtuig meerdere keren rondjes vloog boven Liverpool. Uiteindelijk duurde dit ongeveer 2 uur en werd er uitgeweken naar Manchester. We konden met een taxi nog steeds de wedstrijd halen, totdat er werd omgeroepen dat de deuren niet open gingen want ze konden geen bussen krijgen. Uiteindelijk ook een uur in het vliegtuig gezeten op Manchester, toen nog een uu gewacht voordat we langs de paspoortcontrole waren en onze hoop was vervlogen voor de wedstrijd van Everton. Voor ons vervelend maar voor de andere in het vliegtuig die alleen de wedstrijd van Everton wilde bezoeken dubbel zo ellendig want die vlogen s' avonds vanaf Liverpool dus die konden ook nog weer de bus in richting Liverpool. Nog nooit zoveel ongeluk gehad op een reis, overigens riep de piloot nog om dat dit ook voor Easy jet begrippen niet vaak voor kwam. De terugreis verliep met BMI baby gelukkig stukken soepeler!!