Kaarten Borussia Dortmund!

Gestart door Sander11, sep 03, 2011, 23:45:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Sander11 op sep 04, 2011, 21:51:26
Heb ik al diverse keren gekeken maar als je goed gelezen had had je kunnen zien wat voor kaarten ik zocht/zoekt

Op www.ebay.de kan je je tickets ook vinden maar ook dat had je vast zelf ook al gezien.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op sep 04, 2011, 23:28:31
Dan kan je toch lezen dat de Sudtribune zelf helemaal uitverkocht is aan seizoenskaarten. Enkel in de hoeken maak je kans op een kaartje, op één van de zitplaatsen.

Sudtribune is echt onmogelijk, tenzij er fans niet aanwezig kunnen zijn. Op die manier kan het mss lukken
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Vladimir1973

ebay lijkt me idd heel interessant.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Citaat van: Vladimir1973 op sep 05, 2011, 19:11:51
Sudtribune is echt onmogelijk, tenzij er fans niet aanwezig kunnen zijn. Op die manier kan het mss lukken
Sudtribune is zeer zeker mogelijk, maar je kan er geen kaarten voor kopen.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op sep 05, 2011, 19:31:06
Sudtribune is zeer zeker mogelijk, maar je kan er geen kaarten voor kopen.

net wat ik zei, hopen dat ze tickets aan het stadion verkopen voor deze tribune van fans die niet aanwezig kunnen zijn.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Citaat van: Vladimir1973 op sep 05, 2011, 19:35:56
net wat ik zei, hopen dat ze tickets aan het stadion verkopen voor deze tribune van fans die niet aanwezig kunnen zijn.
Ik bedoel iets helemaal anders. Je moet gewoon een kaart kopen voor een andere tribune en dan een steward zoeken die je op de Sud wilt laten. Als je uitlegt dat je uit het buitenland komt, laten ze je er wel op.

Sander11

Citaat van: HRM1880 op sep 05, 2011, 19:58:13
Ik bedoel iets helemaal anders. Je moet gewoon een kaart kopen voor een andere tribune en dan een steward zoeken die je op de Sud wilt laten. Als je uitlegt dat je uit het buitenland komt, laten ze je er wel op.

Is jou dit weleens gelukt dan??
HEYA DEN BOSCH!

Verwijderd lid

Citaat van: HRM1880 op sep 05, 2011, 19:58:13
Ik bedoel iets helemaal anders. Je moet gewoon een kaart kopen voor een andere tribune en dan een steward zoeken die je op de Sud wilt laten. Als je uitlegt dat je uit het buitenland komt, laten ze je er wel op.

Alsof er in Dortmund verder nooit Nederlanders (of Belgen) komen ... Dream On ....

HRM1880

Citaat van: Meester op sep 05, 2011, 22:13:02
Alsof er in Dortmund verder nooit Nederlanders (of Belgen) komen ... Dream On ....
Dan zal ik geboren zijn voor het geluk...

Bier und Bratwurst

Citaat van: HRM1880 op sep 05, 2011, 22:40:39
Dan zal ik geboren zijn voor het geluk...

Dit kan zeker wel,alleen ik ben toen in de 2e helft daar gaan staan! Ook niks gevraagd,gewoon doorlopen.En als het niet lukt,pech gehad. Koop je gewoon een bratwurst en een biertje en ga je lekker zitten.
Het ene stadion is het andere niet!

Vladimir1973

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 05, 2011, 22:48:28
Dit kan zeker wel,alleen ik ben toen in de 2e helft daar gaan staan! Ook niks gevraagd,gewoon doorlopen.En als het niet lukt,pech gehad. Koop je gewoon een bratwurst en een biertje en ga je lekker zitten.

dit zal eerder een Nederlander lukken dan een Belg denk ik spontaan :-)
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Stadionhopper

Ff serieus, wie gaat er nu vrijwillig op de südtribune staan? Lekker hijgende, bezopen mensen in je nek.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Wesley

Kan je bij sommige wedstrijden (hebben jullie suggestie's?) ook op de wedstrijddag kaarten kopen (contant en de laagste prijs voor een zitplaats) aangezien ik geen creditcard of PayPal heb, want ik wil best Dortmund een keertje bezoeken op zaterdag

Joost

Waarom geen paypal account aanmaken? Middels je bankrekening kun je dan een overschrijving doen zodat je vanaf je paypal account kan betalen.

Als er op een wedstrijddag nog kaartjes zijn dan zijn dat de allerduurste.

Sander11

Citaat van: Wesley op sep 21, 2011, 20:50:55
Kan je bij sommige wedstrijden (hebben jullie suggestie's?) ook op de wedstrijddag kaarten kopen (contant en de laagste prijs voor een zitplaats) aangezien ik geen creditcard of PayPal heb, want ik wil best Dortmund een keertje bezoeken op zaterdag

Dortmund is overal gemeen 9 van de 10 keer uitverkocht,, Wij hebben gelukkig nu kaarten voor Borussia Dortmund - Olympiakos!
HEYA DEN BOSCH!