Tips voor wedstrijden/stadions in België

Gestart door VanPelt, nov 08, 2016, 21:22:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

VanPelt

Goedenavond, ben helemaal nieuw op dit forum, dus excuses als ik iets vraag wat in het verleden al is gevraagd of gezegd. Ben sinds enkele jaren regelmatig naar wedstrijden en stadions geweest in Europa en daarbuiten...alleen nog nooit in België. Wat is volgens jullie een aanrader in België als heg gaat om clubs/ stadions? En hoe zit het met kaartjes verkrijgen etc? Hoor het graag!

jona93

Een bezoekje aan de oudste club van het land moet je zeker eens doen R.Antwerp F.C kaartjes zijn geen probleem daar
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Cyclebob

Welkom... de stadions van Racing Mechelen, Seraing en Union st. Gilloise en horen ook bij het starterspakket
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Het ligt er helemaal aan wat je leuk vind. Oud of nieuw, groot of klein.

VanPelt

Okay, top..dank jullie wel. Vooral de wat oudere stadions staan hoog op mijn lijstje..heeft één van jullie ook ervaringen met KV Mechelen en het vernieuwde stadion?

Koning Kriel

Citaat van: VanPelt op nov 09, 2016, 07:45:43
Okay, top..dank jullie wel. Vooral de wat oudere stadions staan hoog op mijn lijstje..heeft één van jullie ook ervaringen met KV Mechelen en het vernieuwde stadion?

Voor een vernieuwing is het erg goed gelukt. De mooie hoofdtribune staat ook nog. Minpunt is het aquarium achter de goal maar wat mij betreft een aanrader.

VanPelt

Thanks, ga ik daar ook eens voor kijken...weet je toevallig of het eenvoudig mogelijk is om tickets te bemachtigen voor de staantribune??

Nort

Dat is geen probleem, je kunt tegenwoordig zelfs online een kaartje kopen.

Joost

Citaat van: VanPelt op nov 09, 2016, 08:33:14
Thanks, ga ik daar ook eens voor kijken...weet je toevallig of het eenvoudig mogelijk is om tickets te bemachtigen voor de staantribune??

Maak je over tickets in België vooral geen zorgen. Gewoon even vooraf op de site van de club kijken.

syntric

#9
Citaat van: Koning Kriel op nov 09, 2016, 08:23:38
Voor een vernieuwing is het erg goed gelukt. De mooie hoofdtribune staat ook nog. Minpunt is het aquarium achter de goal maar wat mij betreft een aanrader.
Onlangs KVM gedaan en was aangenaam verrast ja heel veel staanplaatsen nog die quasi vol zaten en vlak op het veld ook. Heel goede sfeer vooral na de rust. Ik hoop dat ze eens meedoen aan play-off 1 is hen nog nooit gelukt denk ik
Groundhopper for life :-)

VanPelt

Goed om te horen, ik zal eens even op de website van KVM kijken naar de mogelijkheden....Thanks guys

Langemannetje

Heb enkele weken terug de zeer vermakelijke wedstrijd van KV Mechelen tegen Zulte Waregem bijgewoond vanuit het uitvak. Het stadion kon mij zeer zeker bekoren, er was behoorlijk wat volk en Essevee won na een 0-2 achterstand op de valreep met 2-3. Absoluut voor herhaling vatbaar.
73 grounds in 14 verschillende landen

VanPelt

Okay, is het mogelijk om ook tickets te kopen voor het uitvak...ik neem aan dat dat echt via de uitspelende club moet?

Nort

Citaat van: VanPelt op nov 10, 2016, 09:32:36
Okay, is het mogelijk om ook tickets te kopen voor het uitvak...ik neem aan dat dat echt via de uitspelende club moet?
Bij kleinere (uit)clubs zijn de kassa's voor uitsupporters vaak ook open, echter is dit afhankelijk van beschikbaarheid en/of het een derby is. Daarvoor kun je het beste gewoon op de betreffende clubwebsite kijken.

jona93

houd wel best rekening mee op Mechelen int het uitvak dat ze 5min voor tijd het zicht tussen de thuis en uitsupporters afschermen waardoor je enkel nog maar het stuk voor het bezoekersvak ziet als je benden staat
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12