Hoofdmenu

Amateurs 2012/13

Gestart door Sebastiaan_W, jul 16, 2012, 11:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

#180
Citaat van: Breda op jun 09, 2013, 20:09:40
Het is zo zalig dat je altijd blijft happen.

Ik heb je vanmiddag niet gezien bij SVV?

Nee klopt ben een weekend weg geweest en 2 keer tot een uur of 5 op stap geweest, was wel om 12 uur al thuis vanmiddag maar had geen energie meer om nog naar Schiedam te gaan.

Zag trouwens dat SVV het nadat de uitwedstrijd al was gewonnen toch nog heeft weggegeven, was het nog wat ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Citaat van: spons op jun 09, 2013, 15:18:49
Volgens mij is Eindhoven juist een plaats waar dat absoluut niet lukt en zeker niet bij bijvoorbeeld de bekerwedstrijd van afgelopen seizoen

Dankzij de hoge prijzen die jouw cluppie perse wou hanteren was er op de Zuidtribune inderdaad geen provinciaal meer over om te provoceren, enkel wat bejaarden en rolstoelers om bang te maken.

spons

Citaat van: cafebac op jun 09, 2013, 20:23:35
Dankzij de hoge prijzen die jouw cluppie perse wou hanteren was er op de Zuidtribune inderdaad geen provinciaal meer over om te provoceren, enkel wat bejaarden en rolstoelers om bang te maken.

Geen idee zat op de eretribune en daar zaten ook vele Feyenoord supporters, maar ook bij de competitiewedstrijd was het niet veel anders
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Citaat van: spons op jun 09, 2013, 13:21:44
Ik heb het opstootje in Den Haag wel vanaf de lange zijde gezien maar weet niet wat daar precies gebeurd is. Heb wel gelezen dat er achteraf 8 ADO supporters zijn gearresteerd dus ik denk niet dat Feyenoorders hier iets misdaan hebben behalve misschien zichzelf verdedigen
Als Feyenoordsupporters door de beveiliging rennen om vervolgens zich 'dreigend te uiten' (van horen zeggen, was helaas verhinderd die dag om aanwezig te zijn) jegens de ADO-supporters op nota bene de familietribune, dan is het niet gek dat dat bij sommige mensen in het verkeerde keelgat schiet. Al ben ik met je eens dat ze aan Haagse zijde ook wel doorsloegen (ha-ha) in hun reactie daarop.

Enfin, dit staat los van de amateurs van het afgelopen seizoen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Koploper07

Citaat van: Jehoentelaar op jun 09, 2013, 22:41:15
Als Feyenoordsupporters door de beveiliging rennen om vervolgens zich 'dreigend te uiten' (van horen zeggen, was helaas verhinderd die dag om aanwezig te zijn) jegens de ADO-supporters op nota bene de familietribune, dan is het niet gek dat dat bij sommige mensen in het verkeerde keelgat schiet. Al ben ik met je eens dat ze aan Haagse zijde ook wel doorsloegen (ha-ha) in hun reactie daarop.

Enfin, dit staat los van de amateurs van het afgelopen seizoen.
Ik zat in het uitvak.
Het waren toch echt de ADO supporters die het familievak (naast het uitvak) kwamen ingestormd. Vervolgens waren het de eigen ADO supporters die hun terecht wezen met alle gevolgen van dien. Feyenoord heeft hier dus helemaal niks mee te maken gehad.

Jehoentelaar

Moet eerlijk bekennen dat ik tot dit moment maar één kant van het verhaal goed heb doorgekregen. Welke club de betreffende lieden ook wilden steunen, als men zo tekeer gaat verdient men het label 'supporter' niet.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

http://www.livescorezuidii.nl/Nieuws/vierdeuitzendingbijtvlimburg.htm

Even twee minuten doorspoelen en dan begint het verhaal van Peter Bussers. De man achter de nu al legendarische website livescorezuidii.nl waar je iedere zondag de wedstrijden in de hoogste klassen kan volgen.

Tevens het bewijs dat social media veel kunnen opleveren maar dat voor grote projecten zoals dit je altijd iemand nodig hebt die de zaak coördineert.

Verwijderd lid

Site was mij tot op heden volledig onbekend, maar gaat zo een plaatsje in m'n Symbaloo krijgen.

Cyclebob

Indelingen nieuw seizoen zijn bekend. SVV dit seizoen niet verder dan Rotterdam
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Verwijderd lid

Citaat van: Cyclebob op jun 21, 2013, 20:34:01
Indelingen nieuw seizoen zijn bekend. SVV dit seizoen niet verder dan Rotterdam

dan zal er voor jou ook geen enkele reden zijn om je gebruikersnaam alhier aan te gaan passen. Veel fietsplezier toegewenst in het nieuwe seizoen !

scarfcollector

Derby in de eerste klasse Spijkenisse-Zuidland dit weekend (zaterdag)

Cyclebob

Citaat van: Meester op jun 21, 2013, 21:28:42
dan zal er voor jou ook geen enkele reden zijn om je gebruikersnaam alhier aan te gaan passen. Veel fietsplezier toegewenst in het nieuwe seizoen !

Grappig: in Rotterdams Dagblad van gisteren stond een paginagroot artikel dat alle clubs is 3D op fietsafstand liggen...
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Sebastiaan_W

Voor de mensen die eventueel een dubbel willen doen in het amateurvoetbal. De komende periode zijn er wat wedstrijden van de zondag naar de zaterdag verschoven of worden op een later tijdstip op zaterdag gespeeld:
05/10 17:00 HHC Hardenberg - Rijnsburgse Boys
12/10 18:30 Colmschate 33 - Helios
26/10 18:00 MSC - Alcides

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op sep 17, 2013, 17:59:56
12/10 18:30 Colmschate 33 - Helios

Daar ben ik wel eens met de trein langsgekomen, leek me best een leuk terrein van wat ik me kan herinneren.

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op sep 17, 2013, 18:11:15
Daar ben ik wel eens met de trein langsgekomen, leek me best een leuk terrein van wat ik me kan herinneren.

Bier en braadworst is er geweest, dus hij kan ons er meer over vertellen.