Jef400 on tour.

Gestart door Jef400, jul 08, 2016, 21:17:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Jeje op feb 11, 2020, 11:43:29
Leuk verslag, wel grappig om te zien dat wedstrijdbeleving van diezelfde wedstrijd voor mij echt tegenovergestelde was. Kon gewoon met pin betalen in het stadion, en qua sfeer vond ik de Eintracht Frankfurt fans echt enorm tegenvallen (Dacht altijd dat ze 1 van de beste uitsupport van Duitsland hadden). Ik stond op de staantribune en vond de sfeer echt meer dan prima, zeker voor een team dat tot die wedstrijd stijf onderaan stond. Waar zat jij?
De een stond bij de ultra's van Düsseldorf en de ander aan de kant van de Frankfurt fans. Door het getrommel is het dan vaak dat het geluid die aan de overkant gemaakt wordt, nauwelijks te horen is.

Overigens vind ik Düsseldorf met afstand de slechtste sfeer hebben die ik ooit heb gemaakt. Er moet wel iets heel geks gebeuren wil ik daar nog een keer heen gaan. 

Hunebed on tour

Citaat van: Nort op feb 12, 2020, 08:18:40
De een stond bij de ultra's van Düsseldorf en de ander aan de kant van de Frankfurt fans. Door het getrommel is het dan vaak dat het geluid die aan de overkant gemaakt wordt, nauwelijks te horen is.

Overigens vind ik Düsseldorf met afstand de slechtste sfeer hebben die ik ooit heb gemaakt. Er moet wel iets heel geks gebeuren wil ik daar nog een keer heen gaan.

Dat laatste heb ik met Wolfsburg. Dat was ook eens en nooit weer.

DanielsenAxedal

De 2 keer dat ik er was zat ik beide keren achter de harde kern en die gingen zo te keer dat het leuke ervaringen werden, ondanks dat het stadion niet zo bijzonder is en ze 1 keer na 18 minuten al met 0-3 achter stonden.
Ik kon ook gewoon pinnen geloof ik,  was wel vies bier weet ik nog.
Kijk uit naar je volgende verslag Jef, ga zo door.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jeje

Citaat van: Jef400 op feb 11, 2020, 19:25:28
Ik zat er tegenover en heb geen pinpunt kunnen vinden. In het vervolg misschien eens kijken of we samen een biertje kunnen happen?
Prima!

Jef400

#19

Joost

Jef, ik zou het nog eens proberen.

Jef400

https://www.facebook.com/voetbalmetjef400

Hele bericht gemist zie ik nu. Hier de juiste link.