Week 38: Maandag 17 september tot en met Zondag 23 september

Gestart door Jeje, aug 16, 2018, 14:34:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick

Citaat van: Nort op sep 06, 2018, 11:38:22
Dat wijd ik vooral aan een enorme toename van het aantal voetbaltoeristen (Europese tendens).

Uit nieuwsgierigheid; in wat verschilt een voetbaltoerist in jouw ogen van een groundhopper? (afgezien van dat de eerste zich waarschijnlijk meer op de grote clubs richt).

Nort

Citaat van: Rick op sep 06, 2018, 12:58:27
Uit nieuwsgierigheid; in wat verschilt een voetbaltoerist in jouw ogen van een groundhopper? (afgezien van dat de eerste zich waarschijnlijk meer op de grote clubs richt).
Niets.

Persoonlijk gebruik ik de naam 'groundhopper' nooit, ik gebruik altijd het citaat 'zo af en toe een wedstrijdje in binnen- en buitenland bezoeken'. Maar dat geheel terzijde.

Jeje

Citaat van: Vinnn op sep 06, 2018, 09:46:00
Dacht dat op dit forum alleen volwassenen zaten, en geen kleuters die iemand belachelijk probeeren te maken vanwege de prestaties van de club van voorkeur.
Nu is Spons ook niet vies van af en toe een sneertje uitdelen, zolang het binnen de perken blijft lijkt het mij geen probleem. We moeten niet doen alsof er geen enkele rivaliteit bestaat. Zonder rivaliteit zou voetbal een heel stuk saaier zijn. En groundhoppers zoeken ook vaak die derbies op ;)

Joost

Citaat van: Jeje op sep 06, 2018, 14:21:48
Nu is Spons ook niet vies van af en toe een sneertje uitdelen, zolang het binnen de perken blijft lijkt het mij geen probleem. We moeten niet doen alsof er geen enkele rivaliteit bestaat. Zonder rivaliteit zou voetbal een heel stuk saaier zijn. En groundhoppers zoeken ook vaak die derbies op ;)
Nee, dat zijn de voetbaltoeristen.

Bier und Bratwurst

#19
18-09-2018 FC Schalke 04 - FC Porto
21-09-2018  Cork City FC - Dundalk FC
22-09-2018  St Patrick's Athletic FC - Bohemians FC
22-09-2018  Shelbourne - Galway
23-09-2018  Dongen- Oss'20
Het ene stadion is het andere niet!

DanielsenAxedal

21 sep Telstar vs Twente
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Groundhopper

Iemand interesse in tickets voor Liverpool - Southampton op zaterdag 22 september?
Heb 2 tickets gekocht via liverpoolreizen.nl voor 288 (kan dit aantonen). Door privé omstandigheden kan ik helaas niet. Ben bereid voor 260 deze af te staan, duel is uitverkocht.

Olav

19/09 Ajax - AEK Athene
21/09 De Witte Leeuwen - De Tukkers

Jeje

Citaat van: Jeje op aug 16, 2018, 14:34:17
22/09 Sheffield United - Preston North End
+

19/9 Manchester City - Olympique Lyon

syntric

- 21/9: Sochaux - Orléans
- 22/9: Karlsruhe - Uerdingen + Strasbourg - Amiens
Groundhopper for life :-)

Footballromantic

Citaat van: syntric op sep 14, 2018, 11:50:59
- 21/9: Sochaux - Orléans
- 22/9: Karlsruhe - Uerdingen + Strasbourg - Amiens

Combinatie van Karslruhe en Strasbourg had ik voor eind oktober gepland... Is Karlsruhe naar naar maandag verplaatst...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Vaig

18/09 Borussia Dortmund II - Wuppertaler SV
22/09 Fortuna Sittard - Willem II
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

JoeySpiegelaar


Ajacied


19/09 Ajax - AEK Athene
22/09 Scheveningen - Katwijk