Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

casper.eniesee

Iemand die weet of wedstrijden van Wolves vaak in de vrije verkoop gaan (gaat over de wedstrijd tegen Norwich) of eventueel loyality point heeft.
Instagram: Groundhopper024

bagger010

Citaat van: FCT1980 op jan 09, 2020, 12:17:00
Ja klopt.
Is er iemand die naar de farewell game van Bootham Crescent gaat/wil?
Mocht York op 29 februari nog op Bootham Crescent spelen, ben ik er wel voor in

Jehoentelaar

Citaat van: casper.eniesee op jan 09, 2020, 17:03:14
Iemand die weet of wedstrijden van Wolves vaak in de vrije verkoop gaan (gaat over de wedstrijd tegen Norwich) of eventueel loyality point heeft.

Schijnt nauwelijks te gebeuren. De club reserveert voor elke wedstrijd een klein aantal tickets voor buitenlandse fans/toeristen dus je kan het aan ze vragen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

red28

Citaat van: casper.eniesee op jan 09, 2020, 17:03:14
Iemand die weet of wedstrijden van Wolves vaak in de vrije verkoop gaan (gaat over de wedstrijd tegen Norwich) of eventueel loyality point heeft.

In het verleden de club twee keer een mail gestuurd. Nooit geen reactie op gehad. In de regel worden de clubs hoe hoger ze spelen, minder behulpzaam...

Nik

Bij Wolves heb je wel een membershipcard nodig. Vrije verkoop heb ik de afgelopen 2 seizoenen niet voorbij zien komen.


Zijn er leden met een history bij Nottingham Forest? Ik zoek 3 accounts met history voor de wedstrijd tegen Leeds United.

headout

Citaat van: Nik op jan 09, 2020, 23:38:16
Zijn er leden met een history bij Nottingham Forest? Ik zoek 3 accounts met history voor de wedstrijd tegen Leeds United.
Ik heb er wel een account, en zou ook een bookinghistory moeten hebben, maar aankopen van een jaar of 5 geleden zag ik er niet in terug.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Luccie

#4941
Zou iemand mij kunnen helpen aan 2 tickets voor de wedstrijd Club Brugge - Royal Antwerp die op zondag 2 februari staat gepland?
Helaas lukt het mij niet om die zonder clubcard o.i.d. te bestellen.

Alvast bedankt voor de moeite.

bunnet

Iemand met een membership van Portsmouth?

Luccie

Citaat van: Luccie op jan 10, 2020, 16:51:42
Zou iemand mij kunnen helpen aan 2 tickets voor de wedstrijd Club Brugge - Royal Antwerp die op zondag 2 februari staat gepland?
Helaas lukt het mij niet om die zonder clubcard o.i.d. te bestellen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Tickets zijn geregeld :)

Koning Kriel

Citaat van: bunnet op jan 10, 2020, 17:27:42
Iemand met een membership van Portsmouth?

Nee, wel een booking history

Mokum1900

iemand een overzicht van de districtiebeker in nederland van zuid 1 en west 1 en west 2 ? voetbal op zaterdag is niet echt actueel.
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

Citaat van: Mokum1900 op jan 13, 2020, 21:36:37
iemand een overzicht van de districtiebeker in nederland van zuid 1 en west 1 en west 2 ? voetbal op zaterdag is niet echt actueel.

Volgens mij wordt er voor west 2 op 17 januari geloot
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mokum1900

loopt dus niet helemaal gelijk ? spons ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joost

Citaat van: Mokum1900 op jan 13, 2020, 21:36:37
iemand een overzicht van de districtiebeker in nederland van zuid 1 en west 1 en west 2 ? voetbal op zaterdag is niet echt actueel.

Wat wil je weten?

Op KNVB.nl vind je de informatie over de lotingen, dat is helemaal apart per district. Op voetbal.nl kun je de programma's terugvinden.

red28

Volgend weekend (24 t/m 26 januari) agenda gereserveerd voor een weekendje UK.
Helaas valt de FA Cup tegen en springt er in competitieverband ook niet echt een fixture uit...

Zit nu een beetje te dubben op de onderstaande mogelijkheden;

Blackpool - Tranmere Rovers
Bristol Rovers - Fleetwood Town
Millwall - Sheffield United

Vind een rauwe en/of levendige uitgaanscultuur ook altijd belangrijk :)!

Welke zouden jullie kiezen?