Stelling van de week 42/2009

Gestart door TeeZee, okt 20, 2009, 10:01:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: hgrm op okt 21, 2009, 00:26:18
Ach, het is leuk, het is geinig, maar niet meer dan dat.
Ze hebben uiteindelijk die beker gewonnen, daar gaat het om.
Die beelden heb ik dus nog nooit gezien. Dat zegt genoeg.

Stadionhopper

Citaat van: hgrm op okt 21, 2009, 00:18:46
Daar hadden we niks meer van geweten als Bayern toen keihard van Napoli had gewonnen.

VFB Stuttgart was de finalist toen tegen Napoli.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Het was voor de halve finale tegen Bayern
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: hgrm op okt 21, 2009, 11:57:46
Het was voor de halve finale tegen Bayern

Volgens mij deed Maradona het kunststukje in het Neckarstadion net voor de finale in Stuttgart.

Maar ik ben aan het opzoeken geslagen en het schijnt een discussiepunt te zijn het antwoord is:

http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article1126267.ece/Maradona_Stuttgart_of_Munchen
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Han

Citaat van: Stadionhopper op okt 20, 2009, 10:07:07
Onzin..

Doelpunten scoren is een kwaliteit die je moet beheersen om een wedstrijd te winnen, als je deze kwaliteit niet bezit ben je als ploeg ook niet op zijn best.

Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om andermans mening af te doen als 'onzin'. Als je gefixeerd bent op doelpunten hou je niet van voetbal.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Stadionhopper

#35
Citaat van: Han op okt 22, 2009, 00:42:16
Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om andermans mening af te doen als 'onzin'. Als je gefixeerd bent op doelpunten hou je niet van voetbal.


Mijn mening is dat het onzin is. Mag ik hier mijn mening niet meer profileren? Ik heb genoeg andere mensen gezien die ook niet eens waren met deze stelling.

Ben jij de aangewezen persoon dan om tegen mij te zeggen dat ik niet van voetbal hou?? 

Als TeeZee de reactie had geplaatst dat hij moeite had met mijn reactie dan had ik het nog wel begrepen, het was immers zijn stelling waar ik op reageerde.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Rokerman

Citaat van: Stadionhopper op okt 20, 2009, 10:07:07
En wat is mooi voetbal? Ik kan ook genieten van uiterst goed verdedigwerk. Een goede tackle / sliding op de bal, een kopduel winnen een schitterende save van de keeper etc.

Prachtig uitgelegd. Ik word ook altijd vreemd aangekeken als ik zeg dat ik kon genieten van Italie op het WK 82 toen ze van Brazilie wisten te winnen met fantastisch countervoetbal. Verdedigen is ook een kunst ! Voor mij is en blijft voetbal een "teamsport". Werkvoetbal is prachtig en éénlingen als Ronaldinho mogen van mij hun kunsten vertonen in het circus.
FTM

TeeZee

Zijn er daadwerkelijk mensen die denken dat ik de stelling serieus meende?

Stadionhopper

Citaat van: TeeZee op okt 22, 2009, 10:34:07
Zijn er daadwerkelijk mensen die denken dat ik de stelling serieus meende?

Nee, dat dacht ik inderdaad niet. Je hebt ook al vaker door laten schemeren dat je een sympathie voor PSV had. Dan kun je die stelling ook niet serieus nemen.

Het was wel een goede stelling om een discussie los te maken blijkbaar ;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Rokerman

Citaat van: TeeZee op okt 22, 2009, 10:34:07
Zijn er daadwerkelijk mensen die denken dat ik de stelling serieus meende?

Nee, maar er zijn er meer dan genoeg die wel zo denken..... Vandaar stelling toch ?
FTM

HJanneman

Citaat van: Stadionhopper op okt 22, 2009, 10:57:55
Nee, dat dacht ik inderdaad niet. Je hebt ook al vaker door laten schemeren dat je een sympathie voor PSV had. Dan kun je die stelling ook niet serieus nemen.

Nee, want PSV-supporters houden niet van voetbal, maar van prestaties.
Prestaties vergoeden alles, ook al winnen ze weken achter elkaar met armoedig en laf voetbal met Italiaanse uitslagen als 1-0 en 2-1.
Ik vind het terecht dat de spelers van Ajax uitgefloten worden als ze zo voor de dag komen, ondanks de drie punten.

spons

Citaat van: Rokerman op okt 22, 2009, 10:33:35

Prachtig uitgelegd. Ik word ook altijd vreemd aangekeken als ik zeg dat ik kon genieten van Italie op het WK 82 toen ze van Brazilie wisten te winnen met fantastisch countervoetbal.

Dat was ook genieten al was het maar om die arrogantie en ophemeling van die brazilianen af te straffen.

Dynamo Kiev speelde in zijn goede tijd ook countervoetbal maar dat was wel fantastisch om te zien.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op okt 22, 2009, 13:01:38
Dat was ook genieten al was het maar om die arrogantie en ophemeling van die brazilianen af te straffen.

Dynamo Kiev speelde in zijn goede tijd ook countervoetbal maar dat was wel fantastisch om te zien.

Ik heb veel beelden van Dynamo Kiev gezien, heb me ook in de club verdiept nadat ik er vorig seizoen geweest ben. Een van de betere elftallen ooit in de geschiedenis.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

PSV - FC Kopenhagen 1-0, slechte wedstrijd maar de 3 punten vergoeden alles!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

HJanneman

Citaat van: Stadionhopper op okt 23, 2009, 09:14:23
PSV - FC Kopenhagen 1-0, slechte wedstrijd maar de 3 punten vergoeden alles!

;-), scherp!