Stadiongebod

Gestart door stadiongebod, aug 23, 2011, 17:15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


FCT1980

Ik vind de Euroborg geen mooi stadion. Blijft zonder dat het oosterpark niet meer bestaat. Memorabele middagen meegemaakt daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op jan 13, 2012, 20:41:57
Ik vind de Euroborg geen mooi stadion. Blijft zonder dat het oosterpark niet meer bestaat. Memorabele middagen meegemaakt daar.
Van de nieuwerwetse stadions vind ik de Euroborg ook een van de minste.

stadiongebod

Buitenkant en omgeving zijn matig. Binnen is het ok. Voor een nieuw stadion.

FCT1980

Ieder z'n mening maar ook de binnenkant vind ik niet heel erg top.
De hoofdtribune lijkt net een galllerijflat in een willekeurige grote stad. De rest is allemaa hetzelfde. Maakt ook niet uit. Het is altijd nog beter dan bijv. een Gelredome.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

stadiongebod

Dan noem je ook wel wat. Dan ben je niet blij als supporters van Vitesse maar goed zo is er nog wel een aantal stadions waar je als supporter erg verdrietig van wordt.

spons

Citaat van: stadiongebod op jan 16, 2012, 12:19:20
Dan noem je ook wel wat. Dan ben je niet blij als supporters van Vitesse maar goed zo is er nog wel een aantal stadions waar je als supporter erg verdrietig van wordt.

Ja Vitesse is volgens mij wel veruit de ergste maar het "nieuwe" stadion van Zwolle vind ik ook aardig meedoen.

Groningen is van buiten inderdaad niets maar van binnen gaat het best vind ik
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

stadiongebod

Ik begrijp dat ze bij Zwolle bij promotie de tribunes willen doortrekken tot aan het veld. Dat zou al een hoop schelen.

FCT1980

Dat maakt het stadion van binnen in één keer mooi.
Heb er afgelopen jaar de bekerwedstrijd van Twente tegen Zwolle gezien van achter een groot net. Dat stadion is inderdaad nog lelijker dan het Gelredome.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: stadiongebod op jan 16, 2012, 19:30:57
Ik begrijp dat ze bij Zwolle bij promotie de tribunes willen doortrekken tot aan het veld. Dat zou al een hoop schelen.
Dat worden dan hele steile tribunes of een heel klein veld.

FCT1980

Dat valt best mee hoor. Is veel ruimte over tussen het veld en de muren/tribunes.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

stadiongebod

Het zou wel enorm schelen. Die muren zijn zo deprimerend dat je zelfs nog hoopt dat ze er een keer metersgrote reclameborden tegenaan hangen omdat zelfs dat een enorme verbetering zou zijn.


Bier und Bratwurst

 Zwolle vind ik ook het lelijkste stadion van Nederland! Dan was de oude Oosterenk echt een stuk mooier!
Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Citaat van: Bier und Bratwurst op jan 17, 2012, 23:53:19
Zwolle vind ik ook het lelijkste stadion van Nederland! Dan was de oude Oosterenk echt een stuk mooier!

Een stuk minder lelijk bedoel je? Dat stadion vond ik ook niet veel hebben.

Bier und Bratwurst

#29
Dat is juist!!
Het ene stadion is het andere niet!