Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wekke

10/11 Everton - Sunderland
11/11 Manchester City - Tottenham

FCT1980

Citaat van: wekke op okt 13, 2012, 03:05:02
10/11 Everton - Sunderland
11/11 Manchester City - Tottenham

Jealousy is a motherfucker. Man wat een fijn weekend ga jij tegemoet!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

wekke

Citaat van: FCT1980 op okt 13, 2012, 09:21:29
Jealousy is a motherfucker. Man wat een fijn weekend ga jij tegemoet!

Inderdaad! Net de tickets voor Manchester City - Tottenham gekocht en dus is alles in orde voor een Engels topweekendje. De kaartjes voor Man. City waren wel aan de dure kant, 51 pond.

headout

Het weekend van 10 en 11 november richting Glasgow. Op zaterdag spelen Rangers thuis; op zondag Celtic.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Ralf

Citaat van: headout op okt 14, 2012, 13:56:28
Het weekend van 10 en 11 november richting Glasgow. Op zaterdag spelen Rangers thuis; op zondag Celtic.

Klinkt als een goed weekend!

Niels_Zitterd

Zoals het er nu naar uitziet wordt het eind december Everton - Chelsea en de dag van te voren nog een wedstrijd op de route richting Liverpool.

Mar

22/03 Macedonië - België, 5dagen @ Skopje

HRM1880

Citaat van: Mar op okt 23, 2012, 18:31:54
22/03 Macedonië - België, 5dagen @ Skopje
De kans is groot dat ik die ook ga doen.

Terranova

Lopen er bij jullie geen verklede idioten rond bij interlands?

HRM1880

Citaat van: Terranova op okt 23, 2012, 19:48:33
Lopen er bij jullie geen verklede idioten rond bij interlands?
Ik ben nog maar één keer naar een interland geweest en dat was thuis tegen Duitsland. Toen ergerde ik mij vooral aan de gezangen.

Mar

Citaat van: Terranova op okt 23, 2012, 19:48:33
Lopen er bij jullie geen verklede idioten rond bij interlands?

Eigenlijk niet, het enigste wat je ziet is een duivel-jupiler hoedje met de belgische kleuren maar dit komt door jupiler die het elke match uitdeelt.
Voor de rest, mag je in belgie al blij zijn als het stadion rood kleurt qua sweaters, vlaggen etc... maar door het 'succes' van de afgelopen matchen begint het wel meer en meer voor te komen.

HRM1880

Citaat van: Mar op okt 24, 2012, 20:51:28
Eigenlijk niet, het enigste wat je ziet is een duivel-jupiler hoedje met de belgische kleuren maar dit komt door jupiler die het elke match uitdeelt.
Voor de rest, mag je in belgie al blij zijn als het stadion rood kleurt qua sweaters, vlaggen etc... maar door het 'succes' van de afgelopen matchen begint het wel meer en meer voor te komen.
Dat hangt er natuurlijk van af, waar je blij van wordt. ;-)

Mar

Citaat van: HRM1880 op okt 24, 2012, 20:56:39
Dat hangt er natuurlijk van af, waar je blij van wordt. ;-)

Het is en blijft je land van herkomst. Toen Schotland naar Belgie kwam, dat was gewoon schitterend.
Hetzelfde gevoel heb ik ook bij Zweden. Bij nederland is echt alles oranje, zijn meer clowns dan voetbalsupporters en dat vind ik erover.

Voetbalshirt/sweater - sjaal & een pint bier, meer moet dat niet zijn (voor mij)!

Mar

4dagen Schotland zijn ook al geboekt. Dit is wel pas in September 2013 maar omdat er een volksverhuizing van België zal plaats vinden hebben we nu onze vlucht en hotel al geboekt. Nu nog mijn tripje boeken voor naar Zagreb en hopelijk in 2014 een klein maandje naar Brazilië!

3434

Citaat van: HRM1880 op okt 23, 2012, 21:35:09
Ik ben nog maar één keer naar een interland geweest en dat was thuis tegen Duitsland. Toen ergerde ik mij vooral aan de gezangen.

Idem, 1x  België-Turkije. Heb zelf niet veel met de nationale ploeg maar de sfeer en het "come on belgium" lijkt juist een tennisliedje, aangevuld met lalalalala of tous ensemble. Geen kritiek op de supporters maar niet mijn ding. Ik zal wel nooit tegen België supporteren, als ze spelen hoop ik wel dat ze winnen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11