Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: 3434 op okt 28, 2012, 16:02:31
Idem, 1x  België-Turkije. Heb zelf niet veel met de nationale ploeg maar de sfeer en het "come on belgium" lijkt juist een tennisliedje, aangevuld met lalalalala of tous ensemble. Geen kritiek op de supporters maar niet mijn ding. Ik zal wel nooit tegen België supporteren, als ze spelen hoop ik wel dat ze winnen.

Zowel België - Turkije als Duitsland - België en in iets mindere maten Engeland - België vond ik qua sfeer echt wel de moeite. De manier hoe we tegenwoordig onze ploeg vooruit schreeuwen en gezangen als de Dale Cavese vind ik wel geslaagd. Verschrikkelijk irritante liedjes zoals "waar is da feesje," mogen ze van mij wel achterwege laten.

spons

Citaat van: Mar op okt 27, 2012, 17:50:11
Het is en blijft je land van herkomst. Toen Schotland naar Belgie kwam, dat was gewoon schitterend.
Hetzelfde gevoel heb ik ook bij Zweden. Bij nederland is echt alles oranje, zijn meer clowns dan voetbalsupporters en dat vind ik erover.

Voetbalshirt/sweater - sjaal & een pint bier, meer moet dat niet zijn (voor mij)!

Helemaal mee eens ga zelf regelmatig naar het Nederlands Elftal maar heb vaak plaatsvervangende schaamte voor mijn mede "supporters"
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Citaat van: wekke op okt 28, 2012, 18:08:48
Zowel België - Turkije als Duitsland - België en in iets mindere maten Engeland - België vond ik qua sfeer echt wel de moeite. De manier hoe we tegenwoordig onze ploeg vooruit schreeuwen en gezangen als de Dale Cavese vind ik wel geslaagd. Verschrikkelijk irritante liedjes zoals "waar is da feesje," mogen ze van mij wel achterwege laten.

Het 'springen' vond ik in Wembley ook wel indrukwekkend. Eventjes met tien duizend springen en op willekeurige plaatsen in het stadion wat plukjes Belgen zien meespringen. Maar inderdaad de Dale Cavese in Duitsland was genieten net zoals de No worries about a thing in Cardiff. Soms is het echt wel genieten van de sfeer.
On topic: Schotland staat ook op de planning, waarschijnlijk de nachtboot naar Newcastle of Hull en dan verder. Ook voor Macedonië is interesse maar dan moet ik nog iemand vinden die mee wil, ken wel al enkele met interesse maar concreet is er nog niets.

Nico1880

Een aantal wedstrijden in Malta eind januari.

Nort

Citaat van: Nico1880 op nov 14, 2012, 16:06:05
Een aantal wedstrijden in Malta eind januari.

Op 27/11 BvB - Fortuna Dusseldorf, 2 kaarten voor de staantribune kunnen bemachtigen, ben benieuwd hoe het is om daar op te staan, wordt tevens mijn eerste bezoek aan het stadion.

Effzeh

Maandag 10 December naar 1. FC Köln : Eintracht Braunschweig op de Südtribüne.

wekke

23/12 Utrecht - Ajax. Naar jaarlijkse gewoonte.
Wel schandalig dat men ineens de prijzen naar 35 euro heeft opgetrokken.

jona93

10/02/13 Normaal juventus-fiorentina iemand ervaring met aankopen van tickets in italie.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Voetbalhopper

Citaat van: jona93 op dec 02, 2012, 19:08:14
10/02/13 Normaal juventus-fiorentina iemand ervaring met aankopen van tickets in italie.

Staat op dit forum erg veel info over. Zie het Italie topic.

Maar een ding is zeker voor die wedstrijd gaat de vrije verkoop de maandag of dinsdag voor de wedstrijd van start.

FC_Emmen

26 december mijn eerste Engelse match met Leyton Orient - Swindon Town
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: FC_Emmen op dec 02, 2012, 21:55:55
26 december mijn eerste Engelse match met Leyton Orient - Swindon Town

Dat is een bijzondere keuze voor een eerste wedstrijd in Londen. Speciale gevoelens bij een van de twee clubs?

FC_Emmen

Neen, maar wou sowieso een lager niveau dan de Premier League...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Kies dan voor Charlton Athletic, Crystal Palace of Millwall.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FC_Emmen op dec 03, 2012, 16:18:02
Neen, maar wou sowieso een lager niveau dan de Premier League...
OK. Charlton v Ipswich, Dag&Red v Southend, Wimbledon v Northampton en Dartford v Ebbsfleet lijken me dan wel op papier leukere affiches.

FC_Emmen

Citaat van: FCT1980 op dec 03, 2012, 16:40:28
Kies dan voor Charlton Athletic, Crystal Palace of Millwall.
Komt nog wel een keer ;) Ben nog niet zo oud
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'