Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

tomv

#1260
Citaat van: Berend11 op jan 16, 2013, 17:29:43
Ik heb de actie ook gezien en als ik jou was zou ik toch iets meer geld uitgeven en naar Newcastle - Chelsea gaan, dit stadion is vele malen mooier en de tegenstander spreekt ook meer aan. Plus dat het dichterbij de aankomst van het schip is! Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze graag.
We hebben besloten naar Sunderland - Fulham te gaan, puur om het feit dat 2 februari toch wel al erg snel is en er dan toch wat risico is dat het vrij krijgen van werk en dergelijke niet zo makkelijk gaat. Newcastle pakken we heus nog wel eens mee, en dan hopelijk met het hele zooitje.

Koning Kriel

Citaat van: tomv op jan 16, 2013, 21:22:56
We hebben besloten naar Sunderland - Fulham te gaan, puur om het feit dat 2 februari toch wel al erg snel is en er dan toch wat risico is dat het vrij krijgen van werk en dergelijke niet zo makkelijk gaat. Newcastle pakken we heus nog wel eens mee, en dan hopelijk met het hele zooitje.

Tip voor volgend seizoen Newcastle - Sunderland. Veel mooier krijg je ze niet! Geloof wel dat je enigzins op tijd moet boeken.

Arjen

#1262
Ik ga 16 maart naar Leeds-Huddersfield en Derby-Leicester. Mogelijk de volgende dag nog één of twee wedstrijden (Blackburn-Burnley of Brighton-Palace). Hangt even af van welke wedstrijd uit de PL naar 16:00 uur gaat. Bij voorkeur Chelsea-West Ham. Dat lukt net vanuit Brighton.

Joost

Ik denk dat je keus genoeg zult hebben. Ook Everton v Man City, Man Utd v Reading, Wigan v Newcastle zijn makkelijk haalbaar vanuit Blackburn. En vanuit Brighton kun je naast Chelsea ook Southampton v Liverpool en Spurs v Fulham halen.

Zul je net zien dat ze Swansea v Arsenal op 16u zetten.

Arjen

Nu, ik reis met de trein. Alleen de combinaties Brighton met Chelsea en Blackburn met Wigan zijn haalbaar.

tomv

Citaat van: Koning Kriel op jan 17, 2013, 10:00:24
Tip voor volgend seizoen Newcastle - Sunderland. Veel mooier krijg je ze niet! Geloof wel dat je enigzins op tijd moet boeken.
Die staat zeker op het lijstje, hopelijk komt het er volgend seizoen van.

3434

Voor wie het stadion van KV Mechelen nog niet bezocht, zet het op je lijstje voor volgend seizoen. Ook al duurt het in België nog wel 5 jaar eer ze kunnen beginnen. De mooiste tribune (lange staantribune) gaat tegen de vlakte..

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-01-18/eerste-stadionplannen-mechelen-klaar
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: Arjen op jan 17, 2013, 10:02:44
Ik ga 16 maart naar Leeds-Huddersfield en Derby-Leicester. Mogelijk de volgende dag nog één of twee wedstrijden (Blackburn-Burnley of Brighton-Palace). Hangt even af van welke wedstrijd uit de PL naar 16:00 uur gaat. Bij voorkeur Chelsea-West Ham. Dat lukt net vanuit Brighton.

Wigan v Newcastle it is!

wekke

Citaat van: 3434 op jan 18, 2013, 12:57:20
Voor wie het stadion van KV Mechelen nog niet bezocht, zet het op je lijstje voor volgend seizoen. Ook al duurt het in België nog wel 5 jaar eer ze kunnen beginnen. De mooiste tribune (lange staantribune) gaat tegen de vlakte..

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-01-18/eerste-stadionplannen-mechelen-klaar

Ik dacht dat die tribune deze zomer al verbouwd zou worden

Berend11

Vanavond naar PSV - PEC Zwolle, vrij vervoer. Kun je daar met je Zwolle sjaaltje langs het stadion en station lopen?

Skipperdinho

Citaat van: Berend11 op jan 18, 2013, 15:36:32
Vanavond naar PSV - PEC Zwolle, vrij vervoer. Kun je daar met je Zwolle sjaaltje langs het stadion en station lopen?

ik zou zeggen probeer het uit,dan weet je het meteen

AthleticHolanda

Citaat van: Berend11 op jan 18, 2013, 15:36:32
Vanavond naar PSV - PEC Zwolle, vrij vervoer. Kun je daar met je Zwolle sjaaltje langs het stadion en station lopen?

Dat kan, maar als je geen problemen wil doe je het beter niet. Zo werkt dat helaas nog steeds in NL.

tomv

#1272
Citaat van: 3434 op jan 18, 2013, 12:57:20
Voor wie het stadion van KV Mechelen nog niet bezocht, zet het op je lijstje voor volgend seizoen. Ook al duurt het in België nog wel 5 jaar eer ze kunnen beginnen. De mooiste tribune (lange staantribune) gaat tegen de vlakte..

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-01-18/eerste-stadionplannen-mechelen-klaar
23 februari ga ik naar KV Mechelen - OH Leuven, dan ben ik in ieder geval op tijd.

Arjen

#1273
Citaat van: Joost op jan 18, 2013, 14:58:20
Wigan v Newcastle it is!

Ja, ik had het gezien. Zit nog even te dubben. Ik moet even zien of ik vanuit Wigan weer op tijd terug kan zijn in Londen. De wedstrijd en stadion spreken me niet echt aan. Voor de zondagmiddagwedstrijd keuze uit Brighton-Palace en Blackburn-Burnley. Tsja... Ik heb in ieder geval tickets voor Derby County-Leicester City en de treinreis van Leeds naar Derby geboekt. Zag ik later dat Charlton-Millwall ook zaterdag om 12.30 wordt gespeeld. Keuzes, keuzes.

Joost

Citaat van: Arjen op jan 18, 2013, 21:17:07
Ja, ik had het gezien. Zit nog even te dubben. Ik moet even zien of ik vanuit Wigan weer op tijd terug kan zijn in Londen. De wedstrijd en stadion spreken me niet echt aan. Voor de zondagmiddagwedstrijd keuze uit Brighton-Palace en Blackburn-Burnley. Tsja... Ik heb in ieder geval een tickets voor Derby County-Leicester City en de treinreis van Leeds naar Derby geboekt. Zag ik later dat Charlton-Millwall ook zaterdag om 12.30 wordt gespeeld. Keuzes, keuzes.

Hoe laat moet je terug zijn in Londen?

Blackburn v Burnley is een derby die misschien niet zo bekend is maar wel een hele intense.
Zie ook http://www.doingthe116.com/blackburn.htm