Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

spons

20 maart : Hearts - Hibs

datum nog onbekend : Galatasaray - Fenerbahce ( laatste keer in Ali Sami Yen )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Athletic heeft Werder, Austria Wien en Nacional geloot... nu zal Nacional afvallen door de financiën, Werder zal ik 100% gaan en Austria ook zeer waarschijnlijk.

Weet iemand of Austria Europees altijd in het Ernst Happel speelt?


elDuderino

Citaat van: spons op aug 24, 2009, 17:58:43
20 maart : Hearts - Hibs

Staat ook op mijn lijst maar hoe ik de kwestie-tickets moet oplossen is mij de vraag.

Hugo

Citaat van: elDuderino op sep 01, 2009, 21:22:05
Staat ook op mijn lijst maar hoe ik de kwestie-tickets moet oplossen is mij de vraag.

Hearts - Rangers was vorige week vrije verkoop. De wedstrijd tegen Hibs niet?

Ici c est Paris

24-11 Arsenal - Standard de Liège (90% zeker)

spons

Citaat van: elDuderino op sep 01, 2009, 21:22:05
Staat ook op mijn lijst maar hoe ik de kwestie-tickets moet oplossen is mij de vraag.

gewoon een account aanvragen bij hearts en wachten tot de vrije verkoop begint, is geen probleem.

voor hearts - hibs op 7 november kan je nu gewoon via de website kaartjes bestellen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HJanneman

Citaat van: Ici c est Paris op sep 02, 2009, 02:11:22
24-11 Arsenal - Standard de Liège (90% zeker)

Vond ik ook de aansprekendste wedstrijd die ze geloot hebben, maar zit dan als het goed is midden in een grote stage, helaas.

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op sep 02, 2009, 09:22:46
Vond ik ook de aansprekendste wedstrijd die ze geloot hebben, maar zit dan als het goed is midden in een grote stage, helaas.

Vond ik eerlijk gezegd niet, maar AZ was onhaalbaar en Olympiakos wordt me net een te duur grapje. Maar Arsenal is ook zeker niet slecht.

HJanneman

Tuurlijk is het anders dan toen Arsenal in Highbury speelde, en inderdaad, een clash met een Griekse tegenstander levert nog meer vuurwerk en tifosi op naast het veld dan tegen een Engelse ploeg, maar qua haalbare/betaalbare opties voor ons studenten is dit een mooier affiche dan AZ-uit.
Komt nog eens bij dat je nu met duizenden Standard-supporters in het uitvak zal staan, en dat krijgen ze bij Olympiakos en AZ niet voor elkaar.

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op sep 02, 2009, 12:48:02
Tuurlijk is het anders dan toen Arsenal in Highbury speelde, en inderdaad, een clash met een Griekse tegenstander levert nog meer vuurwerk en tifosi op naast het veld dan tegen een Engelse ploeg, maar qua haalbare/betaalbare opties voor ons studenten is dit een mooier affiche dan AZ-uit.
Komt nog eens bij dat je nu met duizenden Standard-supporters in het uitvak zal staan, en dat krijgen ze bij Olympiakos en AZ niet voor elkaar.

Tja, mij leek het wel wat, AZ-uit, omdat ik een vreselijke club vind met hun klappertjes. Tel daar de arrogantie van Schaars bij op (Standard, is te doen) en ik zat al klaar om te vertrekken.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op sep 02, 2009, 18:10:10
Tja, mij leek het wel wat, AZ-uit, omdat ik een vreselijke club vind met hun klappertjes. Tel daar de arrogantie van Schaars bij op (Standard, is te doen) en ik zat al klaar om te vertrekken.

Is AZ-Standard niet te doen dan?

Mij lijkt deze ook erg leuk maar kaartjes voor zal wel niet te doen zijn idd...

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op sep 02, 2009, 18:19:44
Is AZ-Standard niet te doen dan?

Mij lijkt deze ook erg leuk maar kaartjes voor zal wel niet te doen zijn idd...

Nee, er gaan zelfs mensen buiten de boot vallen die elke wedstrijd gaan, dus dan kan ik wel fluiten naar m'n kaarten met m'n 1/2 bezoekjes per jaar.

Ici c est Paris

Ik ben overigens erg benieuwd of ik hierdoor met het 'Engelandvirus' besmet ga raken.  Ik ben nog nooit op het eiland geweest, ben nieuwsgierig naar het land zelf ook etc.. Tot nu toe kan de Britse groundhopscene me niet vreselijk boeien (uitzonderingen daargelaten), maar wie weet komt daar verandering in. Heb er in ieder geval erg veel zin in.

Hielke

Citaat van: Ici c est Paris op sep 02, 2009, 23:19:35
Ik ben overigens erg benieuwd of ik hierdoor met het 'Engelandvirus' besmet ga raken.

Zou je er dan wel aan beginnen? Het is net zoiets als nog nooit gerookt hebben: wat niet weet, wat niet deert. ;)

spons

Citaat van: AthleticHolanda op sep 02, 2009, 18:19:44
Is AZ-Standard niet te doen dan?

Mij lijkt deze ook erg leuk maar kaartjes voor zal wel niet te doen zijn idd...

elke wedstrijd is te doen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen