Oefenwedstrijden 2010

Gestart door TeeZee, mei 23, 2010, 18:50:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: FSC_87 op jul 15, 2010, 22:29:27
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om kaarten te kopen aan de kassa? Via eventim.de kunnen ze namelijk enkel verstuurd worden in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Hinterlegung staat er niet bij. Ik kan verder nergens vinden of er kaartjes aan de kassa gekocht kunnen worden.

Dat kan voor 99,99% zeker.

King Nothing

Citaat van: FSC_87 op jul 15, 2010, 22:29:27
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om kaarten te kopen aan de kassa? Via eventim.de kunnen ze namelijk enkel verstuurd worden in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Hinterlegung staat er niet bij. Ik kan verder nergens vinden of er kaartjes aan de kassa gekocht kunnen worden.
Je kan ze naar mijn huis laten sturen, ik woon in Duitsland, en dan stuur ik ze door naar jou. Weinig moeite voor mij en het kost me hooguit een postzegel.

Ik weet dat het te krap is om dat voor deze wedstrijd te doen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

FSC_87

Citaat van: King Nothing op jul 16, 2010, 22:41:36
Je kan ze naar mijn huis laten sturen, ik woon in Duitsland, en dan stuur ik ze door naar jou. Weinig moeite voor mij en het kost me hooguit een postzegel.

Ik weet dat het te krap is om dat voor deze wedstrijd te doen.

Ok bedankt voor het aanbod. Is nu inderdaad te krap tijd, maar als dit in de toekomst nog eens voorkomt zal ik contact met je opnemen.