Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jeje

#4995
Citaat van: Jeje op nov 20, 2019, 13:49:19
Iemand die mitglieder is bij 1. FC Köln? Ben op zoek naar 2 kaarten voor de wedstrijd tegen Bayern Munchen ofwel Schalke 04. (allebei februari 2020) Verkoop moet nog starten, maar de verkoop is alleen voor mitglieders.
Nog altijd op zoek naar 2 kaarten voor 1. FC Köln - Schalke 04. Volgens de site is het duel nog niet uitverkocht, alleen komt er geen vrije verkoop. Edit: Alleen nog maar doorverkoop via kaartenmarkt lees ik nu.

Dan maar op zoek naar 2 kaarten voor 1. FC Köln - Fortuna Dusseldorf, ook hier geld dat er geen vrije verkoop komt.

casper.eniesee

Voor het stadion in Duitsland werkt wel altijd eigenlijk.
Instagram: Groundhopper024

Hunebed on tour

27 februari vlieg ik 's ochtends naar Dublin om premier league darts te bekijken. Bij toeval kwam ik erachter dat de Ierse voetbalcompetitie over het algemeen vrijdagavond wordt gespeeld. Nu heb ik even gekeken welke wedstrijden er de 28ste in de buurt waren en ik kwam tot de volgende 2: Shelbourne FC - St Patricks Athletic en Shamrock Rovers - Dundalk.
Qua status staat de laatste natuurlijk een stuk hoger aangeschreven maar ik las dat Shelbourne FC Tolka Park binnenkort gaat verlaten. Kortom, keuzestress!
Welke wedstrijd raden jullie aan om te bezoeken?

hgrm

Citaat van: Hunebed on tour op feb 11, 2020, 11:32:45
27 februari vlieg ik 's ochtends naar Dublin om premier league darts te bekijken. Bij toeval kwam ik erachter dat de Ierse voetbalcompetitie over het algemeen vrijdagavond wordt gespeeld. Nu heb ik even gekeken welke wedstrijden er de 28ste in de buurt waren en ik kwam tot de volgende 2: Shelbourne FC - St Patricks Athletic en Shamrock Rovers - Dundalk.
Qua status staat de laatste natuurlijk een stuk hoger aangeschreven maar ik las dat Shelbourne FC Tolka Park binnenkort gaat verlaten. Kortom, keuzestress!
Welke wedstrijd raden jullie aan om te bezoeken?

Tolka Park vind ik een fantastisch stadion en zoveel kansen krijg je niet meer. Bovendien is de wedstrijd een Dublin-derby. Niet dè derby, maar toch. Ik zou voor Shelbourne gaan.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hunebed on tour

Ik neig ook erg naar Shelbourne. Daarnaast zie ik net dat Shamrock Rovers B, dat 1 divisie lager uitkomt, de dag erna ook nog een wedstrijd speelt in het Tallaght stadium. Niet de meest leuke wedstrijd om naar toe te gaan maar is wel weer een vinck.

Nort

Citaat van: Hunebed on tour op feb 11, 2020, 11:32:45
27 februari vlieg ik 's ochtends naar Dublin om premier league darts te bekijken. Bij toeval kwam ik erachter dat de Ierse voetbalcompetitie over het algemeen vrijdagavond wordt gespeeld. Nu heb ik even gekeken welke wedstrijden er de 28ste in de buurt waren en ik kwam tot de volgende 2: Shelbourne FC - St Patricks Athletic en Shamrock Rovers - Dundalk.
Qua status staat de laatste natuurlijk een stuk hoger aangeschreven maar ik las dat Shelbourne FC Tolka Park binnenkort gaat verlaten. Kortom, keuzestress!
Welke wedstrijd raden jullie aan om te bezoeken?
Je hebt je vraag, zelf al beantwoord :)

watergatehopper


Wordt er in het Fanny Blankers Koen stadion(Veldwijk) nog wel eens gevoetbald?
Is het de moeite van het bezoeken waard?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: watergatehopper op feb 15, 2020, 09:57:22
Wordt er in het Fanny Blankers Koen stadion(Veldwijk) nog wel eens gevoetbald?
Is het de moeite van het bezoeken waard?

Kan me niet herinneren dat daar is gevoetbald. De afmetingen van het veld zijn daar volgens mij niet goed.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

red28

Weekend van 6 t/m 8 maart in de agenda geblokt voor weekend UK.

Iemand enig idee of er naast de Fylde Coast Derby (Fleetwood Town v Blackpool) meer beladen duels op het programma staan dat weekend? Niveau maakt niet uit...

Alvast bedankt!

FCT1980

#5004
Citaat van: red28 op feb 18, 2020, 09:32:08
Weekend van 6 t/m 8 maart in de agenda geblokt voor weekend UK.

Iemand enig idee of er naast de Fylde Coast Derby (Fleetwood Town v Blackpool) meer beladen duels op het programma staan dat weekend? Niveau maakt niet uit...

Alvast bedankt!

Veel keuze heb je niet als je perse naar die wedstrijd wilt.
Vrijdag en zondag zijn er wel wedstrijden maar niet echt beladen.
Of je wilt de hoofdprijs betalen voor de Manchester derby op Old Trafford. Die is zondags.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

red28

Citaat van: FCT1980 op feb 19, 2020, 07:43:15
Veel keuze heb je niet als je perse naar die wedstrijd wilt.
Vrijdag en zondag zijn er wel wedstrijden maar niet echt beladen.
Of je wilt de hoofdprijs betalen voor de Manchester derby op Old Trafford. Die is zondags.

Dank voor je bericht! Die pot in Fleetwood staat nog niet vast hoor...andere beladen duels op de zaterdag zijn ook welkom ;).

FCT1980

Citaat van: red28 op feb 19, 2020, 08:36:44
Dank voor je bericht! Die pot in Fleetwood staat nog niet vast hoor...andere beladen duels op de zaterdag zijn ook welkom ;).

Moet je echt even de EFL website nakijken en misschien ook de Conference erbij pakken.
Als je Fleetwood laat schieten kun je misschien Scunthorpe - Grimby doen met een andere wedstrijd in de buurt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

red28

Citaat van: FCT1980 op feb 19, 2020, 09:00:43
Moet je echt even de EFL website nakijken en misschien ook de Conference erbij pakken.
Als je Fleetwood laat schieten kun je misschien Scunthorpe - Grimby doen met een andere wedstrijd in de buurt.

Leuk alternatief dat Scunthorpe..! Is er ergens een tool om rivalries in kaart te brengen? Buiten de PL en Championship houdt het bij mij wel op wat betreft kennis over burenruzies of beladen potjes...

Joost

Citaat van: red28 op feb 19, 2020, 09:58:36
Leuk alternatief dat Scunthorpe..! Is er ergens een tool om rivalries in kaart te brengen? Buiten de PL en Championship houdt het bij mij wel op wat betreft kennis over burenruzies of beladen potjes...

In plaats van iedere keer hier dezelfde vraag te stellen zou je ook heel gemakkelijk de zoekfunctie van het internet kunnen gebruiken. Dan kom je bijvoorbeeld hier op uit; https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sports_rivalries_in_the_United_Kingdom#England

Denniss

Ik ga morgen naar vgb Stuttgart toe en zoek nog een parkeerplek.Iemand een tip?