Antwerpen 7 november

Gestart door Rinus A., nov 02, 2009, 12:11:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rinus A.

Heeft iemand nog fixtures in groot-Antwerpen op deze dag, buiten GBA-Sint Truiden?

En zijn er nog must-see's op het gebied van grounds?

Ik laat zaterdag de spelersbus van Telstar naar Antwerpen rijden voor een dagtripje en wil een menukaart opstellen voor de voetbalfreaks.


Rinus A.

Jammer dat er helemaal geen voetbal is op zaterdagmiddag. Alles speelt op zondagmiddag, zoals Luchtbalboys, Maccabi Antwerp etc.

Joost

Citaat van: Rinus A. op nov 02, 2009, 14:16:46
Jammer dat er helemaal geen voetbal is op zaterdagmiddag. Alles speelt op zondagmiddag, zoals Luchtbalboys, Maccabi Antwerp etc.
Luchtbalboys is failliet toch?

Rinus A.

Citaat van: Joost op nov 02, 2009, 14:41:44
Luchtbalboys is failliet toch?

Zou zomaar kunnen. Ik heb inmiddels Red Star Waasland - Oostende om 18 uur gevonden.

Sparwasser

Citaat van: Rinus A. op nov 02, 2009, 14:16:46
Jammer dat er helemaal geen voetbal is op zaterdagmiddag. Alles speelt op zondagmiddag, zoals Luchtbalboys, Maccabi Antwerp etc.
Maccabi zal nooit op zaterdag spelen.

Rinus A.

Zeg, het hele clubcardgedoe is verdwenen uit België, niet?

Of kom ik bij GBA en Red Star Waasland problemen tegen bij verkoop aan de kassa?

3434

Clubcard? Dat zal hoogstens 1 seizoen  bestaan hebben. In ieder geval is het afgeschaft.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: Rinus A. op nov 03, 2009, 15:45:33
Zeg, het hele clubcardgedoe is verdwenen uit België, niet?

Of kom ik bij GBA en Red Star Waasland problemen tegen bij verkoop aan de kassa?

Geen van beiden lijkt me een probleem te zijn om ter plaatse je kaartje te bemachtigen.


Ici c est Paris

Citaat van: 3434 op nov 03, 2009, 16:05:11
Clubcard? Dat zal hoogstens 1 seizoen  bestaan hebben. In ieder geval is het afgeschaft.

Ik denk dat Rinus de fankaart bedoelt. Maar die is inderdaad al afgeschaft.