Europacupseizoen 2011-2012

Gestart door Vladimir1973, jun 20, 2011, 14:50:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vladimir1973

zopas loting Europacups afgelopen.

Second Qualifying round

Tauras (LIT) -  ADO Den Haag
TPS (FIN)     -  VC Westerlo

wedstrijden op 14 en 21 juli
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Vladimir1973

ADO staat al tijdje op mijn verlanglijstje. Bij deze zal het aangevinckt worden...... Zal wel geen probleem zijn om aan tickets te geraken veronderstel ik
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

stadiongebod

#2
Dat moet geen probleem opleveren. Ik verwacht niet dat het stadion volloopt voor deze tegenstander. Daarnaast kun je ook makkelijk aan kaarten komen want behalve tegen Ajax, Feyenoord en Utrecht geldt er geen clubcardverplichting meer en is er kassaverkoop op de wedstrijddag.

Vladimir1973

Citaat van: stadiongebod op jun 20, 2011, 17:07:02
Dat moet geen probleem opleveren. Ik verwacht niet dat het stadion volloopt voor deze tegenstander. Daarnaast kun je ook makkelijk aan kaarten komen want behalve tegen Ajax, Feyenoord en Utrecht geldt er geen clubcardverplichting meer en is er kassaverkoop op de wedstrijddag.

hoe zit dat nu eigenlijk met die clubcards in Nederland? vorige maand ging ik naar Roda JC kijken en geraakte moeiteloos aan een kaartje terwijl er op de site staat dat clubcard verplicht is. Begrijpe wie kan.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

stadiongebod

Citaat van: Breda op jun 20, 2011, 16:37:49
Mooie loting voor Den Haag. De uitwedstrijd zal wel in Kaunas gespeeld gaan worden...

Dat is wel te verwachten. Twee jaar terug weken ze ook al uit naar Kaunas voor een wedstrijd tegen Apoel Nicosia.

ALenstra

Bij ADO is een clubcard toch altijd verplicht? Ik dacht iets dergelijks te hebben gelezen.

stadiongebod

Citaat van: Vladimir1973 op jun 20, 2011, 17:14:47
hoe zit dat nu eigenlijk met die clubcards in Nederland? vorige maand ging ik naar Roda JC kijken en geraakte moeiteloos aan een kaartje terwijl er op de site staat dat clubcard verplicht is. Begrijpe wie kan.....

De meeste clubs hebben tegenwoordig nog een verplichting voor een aantal risicowedstrijden en verder niet meer hoewel ik dat voor Roda eerlijk gezegd niet goed kan beoordelen. Wellicht speelde in dit geval ook mee dat er toen play-offs waren en dat ze die verplichtingen hebben opgeheven om toch nog wat publiek binnen te krijgen.

stadiongebod

Citaat van: ALenstra op jun 20, 2011, 17:18:51
Bij ADO is een clubcard toch altijd verplicht? Ik dacht iets dergelijks te hebben gelezen.

Sinds 2009 is dat geleidelijk afgebouwd. Dit seizoen gold het alleen voor de risicowedstrijden en verder was er vrije verkoop. Ik verwacht dat ze die lijn gewoon voortzetten. Den Haag heeft voor die tijd volgens mij het meest strikte beleid gevoerd en was een cc-vrije wedstrijd een uitzondering, zelfs in de eerste divisie.

Vladimir1973

Citaat van: stadiongebod op jun 20, 2011, 17:22:50
Sinds 2009 is dat geleidelijk afgebouwd. Dit seizoen gold het alleen voor de risicowedstrijden en verder was er vrije verkoop. Ik verwacht dat ze die lijn gewoon voortzetten. Den Haag heeft voor die tijd volgens mij het meest strikte beleid gevoerd en was een cc-vrije wedstrijd een uitzondering, zelfs in de eerste divisie.

en als je echt een kaartje wil geraak je er altijd wel via via aan uiteraard
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Bij ons (Roda) is de clubcard gedurende het vorige seizoen zo goed als afgeschaft.

Je kon al voor zo goed als alle wedstrijden gewoon een los kaartje kopen voor 3 van de 4 tribunes. Na de winterstop is dat voor de fanatieke tribune ook voor een deel van de wedstrijden gaan gelden.

wekke

Hoe bestel je eigenlijk kaartjes voor een EL of CL finale? Werkt dat ook met inschrijvingen en lottrekking?
Wanner start zoiets ongeveer?

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op jun 23, 2011, 14:41:33
Hoe bestel je eigenlijk kaartjes voor een EL of CL finale? Werkt dat ook met inschrijvingen en lottrekking?
Wanner start zoiets ongeveer?

Meestal vanaf eind februari / maart kan je je op de website van de UEFA inschrijven met al je gegevens. Omdat er altijd meer inschrijvingen zijn dan beschikbare neutrale kaarten wordt er geloot. De uitslag van de loting krijg je per email binnen. Heb je kaartjes dan wordt het bedrag van je creditcard afgeschreven en worden ze opgestuurd, heb je geen kaartjes dan heb je pecht.
Schrik niet van de prijzen.

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op jun 23, 2011, 15:00:54
Meestal vanaf eind februari / maart kan je je op de website van de UEFA inschrijven met al je gegevens. Omdat er altijd meer inschrijvingen zijn dan beschikbare neutrale kaarten wordt er geloot. De uitslag van de loting krijg je per email binnen. Heb je kaartjes dan wordt het bedrag van je creditcard afgeschreven en worden ze opgestuurd, heb je geen kaartjes dan heb je pecht.
Schrik niet van de prijzen.

Zelfde gang van zaken zoals mijn EK en Olympische spelen aanvraag dus. Dank voor de info.

HRM1880

Citaat van: wekke op jun 23, 2011, 14:41:33
Hoe bestel je eigenlijk kaartjes voor een EL of CL finale? Werkt dat ook met inschrijvingen en lottrekking?
Wanner start zoiets ongeveer?
De laatste jaren kon je echter voor de EL finale op ebay en rond het stadion nog kaartjes kopen voor een zeer schappelijke prijs. Veel supporters van grote clubs verwachten namelijke de finale te halen, maar verkopen dan uiteindelijk hun kaarten.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op jun 23, 2011, 19:16:56
De laatste jaren kon je echter voor de EL finale op ebay en rond het stadion nog kaartjes kopen voor een zeer schappelijke prijs. Veel supporters van grote clubs verwachten namelijke de finale te halen, maar verkopen dan uiteindelijk hun kaarten.
ik had er vorige maand in Dublin trouwens nog eentje op overschot, maar niet kwijtgeraakt. Dankzij deze site zal ik het dit seizoen wel kwijtgeraken mocht het zich opnieuw voordoen.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12