Dagtrip forumleden

Gestart door watergatehopper, jun 02, 2015, 17:12:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper


Op verzoek een eigen topic voor mijn eerdere post over een dagtrip voor forumleden.

Wie heeft er interesse om een dagtrip te maken met andere forumleden?

Ik heb me aangeboden als (mede)organisator/ coördinator. nort, Freebird, Luccie, FC_Emmen zijn de eerste geïnteresseerden. 
Ik zie verdere reacties hier graag tegemoet en mocht iemand zich geroepen voelen om mee te denken/ handelen in de organisatie dan kan dat uiteraard ook gepost worden. 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Wat is het idee? Als ik tegen die tijd ov-kaarten heb zou het me wel leuk lijken...

Voetbalman

Citaat van: Jampot op jun 02, 2015, 17:36:39
Wat is het idee? Als ik tegen die tijd ov-kaarten heb zou het me wel leuk lijken...

Voorlopig nog niets concreet lijkt me, gewoon de bereidwilligheid en interesse eens aftoetsen bij de forummers. Datum, locatie, ... nog allemaal te bepalen denk ik :)

Voetbalhopper

Ik ga altijd graag met mensen van dit forum op pad. Maar wat weer info over wat de bedoeling is lijkt mij wenselijk.


Bier und Bratwurst

Lijkt me een leuk plan .
Het ene stadion is het andere niet!

voetbalfan

Ik heb het hier enkele maanden geleden zelf ook al eens aangehaald, dus ik ben ook nog steeds voor. Het speelt ook wel mee dat ik enkel nog maar positieve ervaringen heb gehad met mensen hier.

Jeje


Arjen

Leuk idee. Als het in de planning past ga ik graag mee.

hgrm

Leuk idee.
Misschien een idee om een poll te houden voor het reisdoel?

Ik stel me zo voor dat we eerst een datum prikken (een zaterdag ergens eind september bijvoorbeeld).
Dan zouden er voorstellen kunnen worden ingediend waarna we kunnen stemmen welke het gaat worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

goed idee! indien het in de planning past wil ik best mee
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

cafebac

Leuk idee, als ik tijd heb sluit ik graag aan. Ik werk echter altijd één dag in het weekend en PSV is bij mij prio 1 boven het groundhoppen, dus zal tzt wel kijken of ik aan kan haken.

watergatehopper

Citaat van: hgrm op jun 02, 2015, 20:06:43
Leuk idee.
Misschien een idee om een poll te houden voor het reisdoel?

Ik stel me zo voor dat we eerst een datum prikken (een zaterdag ergens eind september bijvoorbeeld).
Dan zouden er voorstellen kunnen worden ingediend waarna we kunnen stemmen welke het gaat worden.

Lijkt me goed om inderdaad een aantal stemronden te houden. Welk land? Welk niveau? Welke wedstrijd?

Als alles vast staat kunnen we een café oid bepalen voor een forumpilsje waar iedereen samenkomt? Ik stel voor dat we deze week afwachten wie zich allemaal aanmeldt. Afhankelijk van de datum kan iedereen bepalen of hij kan of niet. Vervolgens kan het stemmen beginnen... Als iemand andere/ betere ideeën heeft, voel je vrij.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Zullen we dan wel wachten tot het competitie programma in NL bekend is. Dan kan iedereen m.b.t. zijn eigen clubliefde bepalen welke datum het beste uitkomt...

Saltacampos

Over land and sea