Entreekaartjes ... de mooiste exemplaren in één uniek topic !

Gestart door Denniz1974, jan 01, 2009, 14:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Gisteravond kreeg ik onderstaand ticket. Rechtsonder staat duidelijk seizoen 2007-2008, terwijl de match toch op 17-01-2009 was. (zie bovenaan).

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Er staat ook nog Jupiler-League op. Ik denk dat ze nog een paar rollen van vorig jaar over hadden.....
Hoeveel mensen komen er nu bij zo'n wedstrijd kijken? En scanderen ze nog steeds "Molenbeek, Molenbeek"?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: hgrm op jan 18, 2009, 15:19:23
Hoeveel mensen komen er nu bij zo'n wedstrijd kijken? En scanderen ze nog steeds "Molenbeek, Molenbeek"?

Gisteren waren er 1.500 toeschouwers aanwezig. RWDM heeft nooit echt grote toeschouwersaantallen gekend.
Wel werd er gewoon "Molenbeek" gescandeerd ja.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hielke

Een topickick. Een kaartje dat toegang gaf tot een historisch duel:


Stadionhopper

Vind het een kaartje dat voor jou emotionele waarde heeft. Het kaartje zelf is strontlelijk. Neem aan dat FC Twente supporters een rode versie hebben gekregen?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op jun 12, 2009, 21:22:08
Vind het een kaartje dat voor jou emotionele waarde heeft. Het kaartje zelf is strontlelijk. Neem aan dat FC Twente supporters een rode versie hebben gekregen?
Ik denk het niet, mijn kaartje voor de finale een jaar eerder was identiek.

spons

Citaat van: Dennis1981 op jun 12, 2009, 21:22:08
Vind het een kaartje dat voor jou emotionele waarde heeft. Het kaartje zelf is strontlelijk. Neem aan dat FC Twente supporters een rode versie hebben gekregen?

Nee, kaartjes voor FC Twente en ook voor de sponsors waren precies hetzelfde als deze
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Peenvogel

#22
Geen emotionele waarde want de wedstrijd zelf was k*t maar dat cyrilische schrift doet het hem. Ik ben dus voor фЕЙЕНОРд


Peenvogel


Peenvogel



En nog eentje toen voetbal nog betaalbaar was :) Een van mijn eerste wedstrijden van Feyenoord.

Joost

In Belgie hebben ze nog bijna dezelfde in de lagere klasses. Prachtexemplaren.

Peenvogel

Alles beter als die thermische krengen tegenwoordig. Al die eenheidsworsten van kaartjes waarbij de opdruk binnen no-time verdwijnt. Ik heb al mijn kaartjes van Feyenoord ingescand. Een kolerewerk maar wel lollig om zo nu en dan online te kunnen gebruiken.




hgrm

Citaat van: Peenvogel op jan 13, 2010, 09:43:32
Geen emotionele waarde want de wedstrijd zelf was k*t maar dat cyrilische schrift doet het hem. Ik ben dus voor фЕЙЕНОРд



Je bent dus voor Feyenord uit Roterdam, als ik het goed vertaal....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Peenvogel

Citaat van: hgrm op jan 13, 2010, 11:19:46
Je bent dus voor Feyenord uit Roterdam, als ik het goed vertaal....

Tellen die O's en die T's niet dubbel in het Bulgaars?

hgrm

Citaat van: Peenvogel op jan 13, 2010, 11:42:02
Tellen die O's en die T's niet dubbel in het Bulgaars?

Mijn Bulgaars is wat stoffig.....verder dan Bulgaarse yoghurt kom ik doorgaans niet.
Ik zal eens gaan zoeken op Wiki.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen