Entreekaartjes ... de mooiste exemplaren in één uniek topic !

Gestart door Denniz1974, jan 01, 2009, 14:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hielke

Wat nieuwe oogst uit het lopende seizoen.


Mijn mooiste voetbaltrip. Ik betwijfel sterk of-ie ooit nog overtroffen wordt.


De laatste thuiswedstrijd van HFC Haarlem. Zijn er niet veel van gedrukt, getuige de tribunebezetting.

spons

Citaat van: Hielke op apr 02, 2010, 16:12:09
Wat nieuwe oogst uit het lopende seizoen.


Mijn mooiste voetbaltrip. Ik betwijfel sterk of-ie ooit nog overtroffen wordt.


konden ze Heerenveen niet in het grieks vertalen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Stadionhopper

De kaartjes van Wuppertaler SV zien er tegenwoordig beter uit dan 8 jaar geleden.

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Wesley

Hey iedereen.
Ik ben pas begonnen aan een verzameling van voetbaltickets, alleen heb ik er nog niet echt veel.
Nu vroeg ik me af of jullie wat kaarten hebben die ik bij mijn collectie mag voegen.
Desnoods betaal ik de verzendkosten wel.

MVG Wesley


3434

Citaat van: Stadionhopper op aug 08, 2010, 15:49:15
De kaartjes van Wuppertaler SV zien er tegenwoordig beter uit dan 8 jaar geleden.

Bah, het kost zo weinig moeite oim een deftig kaartje te maken en het is zo'n verschil qua uitstraling e.d.

Patro is ook zo goed in lelijke kaartjes (vroeger nog in 2de). In België heb ik trouwens nooit een 'mooi' ticket zoals in Wuppertal bv gekregen.
http://www.google.be/imgres?q=patro+maasmechelen+kaartje&um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&biw=1366&bih=665&tbm=isch&tbnid=z7q8hf2WE5mcMM:&imgrefurl=http://forum.fok.nl/topic/916331/5/50&docid=AEuDX-JfY70D9M&w=440&h=312&ei=dhVdTsz_OMOVOpGmkNsC&zoom=1&iact=hc&vpx=332&vpy=344&dur=512&hovh=189&hovw=267&tx=208&ty=59&page=2&tbnh=153&tbnw=216&start=16&ndsp=18&ved=1t:429,r:13,s:16 (excuses voor de lange link, kon de afb niet openen apart)

Een ticket moet minstens het logo van de thuisclub hebben vind ik.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Wesley

Citaat van: Joost op aug 30, 2011, 16:29:02
Waar ben je naar op zoek?
Maakt eigenlijk niet uit, alle tickets van voetbalwedstrijden zijn welkom



ðe waan

Als je bij GVVV "in dienst" bent als schrijver voor de website, zouden ze je best zo'n pasje kunnen geven, waarmee je bij alle wedstrijden in de topklasse naar binnen kunt.

Verwijderd lid

Citaat van: ðe waan op aug 31, 2011, 13:40:25
Als je bij GVVV "in dienst" bent als schrijver voor de website, zouden ze je best zo'n pasje kunnen geven, waarmee je bij alle wedstrijden in de topklasse naar binnen kunt.

Kaartje van iemand gekregen voor m'n collectie omdat ik inderdaad op een andere wijze naar binnen was gegaan.

cafebac

Zelf eigenlijk geen kaartjes die qua lay out echt de moeite waard zijn. Wel ben ik gestopt met het halen van kaartjes bij de ticketbox bij mij in het dorp. Kaartjes spannen echt de kroon qua lelijkheid en de bedrukking is veel te vaag.

Valt me sowieso op dat bij sommige kaartjes de bedrukkig na verloop van tijd als sneeuw voor de zon begint te verdwijnen :(

Bob

Ik ben bezig met het scannen van mijn verzameling tickets en zal hier binnenkort ook het een en ander gaan plaatsen, maar ik heb eerst een vraag aan jullie.
Welk bedrag is normaal om uit te geven aan gebruikte/oude tickets die worden aangeboden op bijvoorbeeld Marktplaats?
Voor welk bedrag zou jij je tickets verkopen? Of haal je het idee om je tickets te verkopen niet eens in je hoofd?

spons

Citaat van: Bob op okt 04, 2011, 13:13:22
Ik ben bezig met het scannen van mijn verzameling tickets en zal hier binnenkort ook het een en ander gaan plaatsen, maar ik heb eerst een vraag aan jullie.
Welk bedrag is normaal om uit te geven aan gebruikte/oude tickets die worden aangeboden op bijvoorbeeld Marktplaats?
Voor welk bedrag zou jij je tickets verkopen? Of haal je het idee om je tickets te verkopen niet eens in je hoofd?

Ik geef mijn tickets altijd weg aan een vriend die ze verzamelt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen