Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Vinnn

Weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen dus dan maar hier; voor de PSV fans onder ons die een vlucht naar Londen voor Arsenal - PSV willen, ik heb vanwege "economisch verstandige beslissingen" alvast een ticket geboekt naar Londen hopende dat Feyenoord tegen Arsenal zou loten.
Nu dat niet het geval is, heb ik een vlucht Eindhoven - Stansted in de aanbieding 10-13 maart. Stuur maar een PB bij interesse in overname, ik hoef er niet aan te verdienen, enkel de kosten voor het veranderen van naam.

Ontour49

Ik zoek iemand die 2 tickets voor me wilt halen voor Ajax - Frankfurt op 6 maart. Uiteraard tegen een vergoeding.

tmudd1007

Graag ben ik op zoek naar tips voor vooruit plannen. Gebruiken jullie ervoor Futbology of doen jullie het op een andere manier?

DannyH79

Een collega van mij wil 5 kaarten aanschaffen voor QPR-Leeds United, hij kan de plekken wel selecteren bij krijgt uiteindelijk de melding dat hij deze niet kan aanschaffen omdat hij geen booking history heeft. Iemand die hiermee kan of wil helpen?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ricodejong4

Heeft iemand ervaring met het kopen van tickets in het uitvak van Bournemouth? Volgens mij is dit namelijk een vrij gangbare manier voor groundhoppers om bepaalde stadions te bezoeken. Ik heb namelijk zaterdag 19 april Crystal Palace - Bournemouth op het oog en op de thuisvakken lijkt dit zonder membership kansloos te zijn.

jdebruin96

Ik ben in 2018 bij Manchester United in het uitvak gegaan MET Bournemouth, lukte toen gemakkelijk

tmudd1007

Goedenmiddag,

Ben op zoek naar 2 kaarten voor Nederland - Spanje ?

Iemand die mij toevallig kan helpen hier mee?

Rob1977_PSV

Iemand ervaring met het bezoeken van wedstrijden in Denemarken? Ik ben daar in het laatste weekend van april en de eerste week van mei. De kampioenschap- en degradatie play-off schema's zijn nog niet bekend, maar wellicht heeft iemand hier al handige weetjes. Ik zit in Jutland en dacht sowieso aan FC Midtjylland, Aarhus, Viborg en/of Silkeborg.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

watergatehopper

Als iemand mij zou kunnen helpen met 2 kaartjes voor Volendam - Cambuur dan heel graag!
Door een foutje van Cambuur was het uitvak binnen een uur uitverkocht.
Futbology : Robert Vermanen
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op mrt 11, 2025, 11:46:45Iemand ervaring met het bezoeken van wedstrijden in Denemarken? Ik ben daar in het laatste weekend van april en de eerste week van mei. De kampioenschap- en degradatie play-off schema's zijn nog niet bekend, maar wellicht heeft iemand hier al handige weetjes. Ik zit in Jutland en dacht sowieso aan FC Midtjylland, Aarhus, Viborg en/of Silkeborg.

In 2023 heb ik tijdens vakantie een paar duels bezocht. Kaartjesinformatie is gemakkelijk te vinden op de websites van clubs maar voorverkoop is zelden noodzakelijk. Ik vond het allemaal erg toegankelijk.

watergatehopper

Citaat van: watergatehopper op mrt 11, 2025, 11:52:00Als iemand mij zou kunnen helpen met 2 kaartjes voor Volendam - Cambuur dan heel graag!

Misschien goed om erbij te vermelden dat de kaarten op het stadion moeten worden opgehaald op vertoning van legitimatie. Zoals ik het lees is een clubcard niet nodig. Dus mocht er iemand in de buurt wonen en deze moeite willen doen dan heel graag!
Futbology : Robert Vermanen
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

JoostK1997

Over precies 2 weken eindelijk op voetbalreis naar Buenos Aires! Buiten het voetbal om, zijn er nog must see's of tips om in Buenos Aires te doen? Alles is welkom!

KoenvdD

Citaat van: JoostK1997 op mrt 14, 2025, 10:07:04Over precies 2 weken eindelijk op voetbalreis naar Buenos Aires! Buiten het voetbal om, zijn er nog must see's of tips om in Buenos Aires te doen? Alles is welkom!

Don Julio! De beste Parilla van de stad. Veel plezier!

rogo_breda

Citaat van: watergatehopper op mrt 11, 2025, 11:52:00Als iemand mij zou kunnen helpen met 2 kaartjes voor Volendam - Cambuur dan heel graag!
Gewoon iemand aanspreken in de rij bij de kassa, voor de wedstrijd. Is ons ook wel eens gelukt. Kleine kans dat dit niet gaat lukken.

ALenstra

Wedstrijd is al gespeeld.