Week 49: maandag 30 november t/m zondag 6 december

Gestart door wekke, okt 28, 2009, 19:41:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Heeft er iemand zin om mee te gaan naar Paderborn-Duisburg zondag ?

King Nothing

Zin wel, maar geen tijd.

04/12 FC Emmen - FC Volendam
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

FSC_87


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Keveca

Citaat van: wekke op okt 28, 2009, 19:41:20
30/11 iets in de eerste divisie
04/12 Lierse-Eupen
05/12 U17 Westerlo-U17 STVV + avondmatch in Belgie

Kan/wil iemand van FC Utrecht nog eens kaartjes regelen voor de wedstrijd tegen Ajax op 06/12?
Daar ben ik ook aanwezig, hoe ben jij aan kaartjes gekomen?
Of koop jij die gewoon aan de lokketen?

CiteerExqi League: 9.000 fans voor Lierse-Eupen
Het loopt storm voor de topper in tweede klasse. Er zijn al ruim 7.000 tickets de deur uit voor Lierse-Eupen. De Pallieters verwachten zeker 9.000 voetballiefhebbers te mogen verwelkomen op het Lisp. Voorlopig staat het seizoensrecord nog op naam van Beveren-Antwerp, goed voor 8.600 supporters.

AthleticHolanda

Wat ik donderdag in Wien meemaakte ga ik nooit meer vergeten, ik viel van de ene in de andere verbazing... dingen die je niet voor mogelijk acht die toch gebeuren, echt te bizar voor woorden.



Heb nu weinig tijd maar zal er later nog op terugkomen...

wekke

Citaat van: Keveca op dec 04, 2009, 16:05:54
Daar ben ik ook aanwezig, hoe ben jij aan kaartjes gekomen?
Of koop jij die gewoon aan de lokketen?

Oei, ik zie je post nu pas.
Ik heb een seizoenskaart op Lierse. Kaartjes kopen in tweedeklasse kan bijna altijd gewoon aan de loketten.

HJanneman

#37
Citaat van: AthleticHolanda op dec 05, 2009, 21:10:05
Wat ik donderdag in Wien meemaakte ga ik nooit meer vergeten, ik viel van de ene in de andere verbazing... dingen die je niet voor mogelijk acht die toch gebeuren, echt te bizar voor woorden.



Heb nu weinig tijd maar zal er later nog op terugkomen...


Naar rechts publiek: ik weet alleen Lazio in West-Europa zo op te noemen, maar in Wenen ben je dus ook een groep tegengekomen..
Je had het waarschijnlijk niet verwacht, want je bent er door verbaasd, maar heb je toch een beeld van meer van dit soort clubs in 'West-Europa'?

edit: en ik zie nu op je eigen website dat Lazio ook nog eens 'gezellig' aanwezig was in Oostenrijk..dat moet inderdaad wel een heel bijzondere samenloop van omstandigheden geweest zijn..
Ben benieuwd naar je verslagen.

AthleticHolanda

Citaat van: HJanneman op dec 07, 2009, 14:46:35

Naar rechts publiek: ik weet alleen Lazio in West-Europa zo op te noemen, maar in Wenen ben je dus ook een groep tegengekomen..
Je had het waarschijnlijk niet verwacht, want je bent er door verbaasd, maar heb je toch een beeld van meer van dit soort clubs in 'West-Europa'?

edit: en ik zie nu op je eigen website dat Lazio ook nog eens 'gezellig' aanwezig was in Oostenrijk..dat moet inderdaad wel een heel bijzondere samenloop van omstandigheden geweest zijn..
Ben benieuwd naar je verslagen.

Het was verwacht, Athletic en Austria speelden voor de vierde keer tegen elkaar in Europees verband en tijdens de voorgaande drie keer is er veel gebeurd, maar dat het tot zo'n climax zou komen had ik, en eigenlijk niemand, verwacht...
Om het in het kort even zwart-wit te stellen, verschillende extreem-rechtste fangroepen waren donderdag in de ostkurve van Austria samen gekomen, wat daar allemaal gebeurd is leidde nogal tot verontwaardiging bij de Basken en normale Austria fans, al snapten die er weinig van.
Verbaasd ben ik niet over de rivaliteit, wel over de gebeurtenissen, zo'n climax had ik niet verwacht.