Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

headout

http://groundhop.nl - Just another groundhop blog


AthleticHolanda

Citaat van: Niels1977 op dec 29, 2013, 20:44:54
Weet iemand waar je een goed overzicht kan vinden van Oefenwedstrijden van profclubs in de winterstop?

Citaat van: Joost op dec 29, 2013, 21:33:38
Heeft VI dat niet in haar blad staan?


Mar

Citaat van: wekke op dec 21, 2013, 16:39:46
Wat kosten de busreizen die je ginds gaat nemen? Wij reizen per vliegtuig van stad naar stad.

Rond de 20-30euro per busrit.
Maar we zijn op het moment prijsoffertes aan het opvragen om te kijken hoe veel het kost om een auto te huren. Ophalen na de match in Belo Horizonte en dan de auto te droppen in Sao Paolo.

Want de dag na de match in Belo Horizonte reizen wij af naar Paraty (ligt langs de kuslijn tussen Rio en Sao Paolo). En een dag voor de match in het maracana stadion reizen we af naar Rio om daar 4 nachten te verblijven. Zodat we ook weer een dag voor de laatste match afreizen naar Sao Paolo.

Hoe lang ga je? En heb je al veel geboekt?

(het is beter om een nieuwe topic te starten WK2014?)

FCT1980

Besloten om 24 januari Brentford FC - Gillingham FC te doen en een dag later AFC Wimbledon - Exeter City FC.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Waarschijnlijk 1 en 2 maart naar Engeland en half mei proberen een promotie/degradatiewedstrijd op Wembley mee te pakken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Citaat van: FC_Emmen op jan 10, 2014, 14:28:41
Waarschijnlijk 1 en 2 maart naar Engeland en half mei proberen een promotie/degradatiewedstrijd op Wembley mee te pakken.

Hebben wij vorig jaar gedaan met de Conference finale. Die is niet echt aan te raden. Denk dat je dan het beste voor de Cheampionship kunt gaan omdat het dan wel aardig vol zit. Bij onze wedstrijd zat de onderste ring maar voor de helft vol.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Citaat van: FCT1980 op jan 10, 2014, 15:45:23
Hebben wij vorig jaar gedaan met de Conference finale. Die is niet echt aan te raden. Denk dat je dan het beste voor de Cheampionship kunt gaan omdat het dan wel aardig vol zit. Bij onze wedstrijd zat de onderste ring maar voor de helft vol.
Voor promotie naar de championsship bedoel je? Is misschien wel beste want voor promotie naar Premier League zal vast wel moeilijk te regelen zijn.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

In ieder geval één van die wedstrijden.
Denk dat er voor beide nog wel kaarten te regelen zijn hoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Cyclebob

Nederland - Ecuador 17 mei. Wordt mijn eerste bezoek aan Oranje, met als motivatie de achtergrond van mijn Latijnse vriendin.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: FCT1980 op jan 10, 2014, 18:20:22
In ieder geval één van die wedstrijden.
Denk dat er voor beide nog wel kaarten te regelen zijn hoor.

Dat ligt echt helemaal aan de clubs die erin spelen. Als je Wolves v Coventry als League One finale krijgt wordt het lastig. Sowieso is het lastig omdat de kaartverkoop via de clubs loopt en die vanwege de grote animo niets online regelen. Afhalen bij Wembley is ook lastig.

Saltacampos

Gisteren Fulham-Chelsea (1 maart) geboekt. Ik verwacht er wel van van. Craven Cottage lijkt me een zeer authentiek stadion en dit is toch ook een echte West-Londense derby (al zal het bij Chelsea vermoedelijk wel minder leven dan bij Fulham).
Over land and sea

Arjen

Citaat van: rrcg1899 op jan 12, 2014, 11:24:32
Gisteren Fulham-Chelsea (1 maart) geboekt. Ik verwacht er wel van van. Craven Cottage lijkt me een zeer authentiek stadion en dit is toch ook een echte West-Londense derby (al zal het bij Chelsea vermoedelijk wel minder leven dan bij Fulham).

Leuke pot en een mooi stadion. Op welke tribune zit je?

Saltacampos

Citaat van: Arjen op jan 12, 2014, 12:46:50
Leuke pot en een mooi stadion. Op welke tribune zit je?
Zal de away-tribune zijn.
Over land and sea

Its Matchday

12 April Crystal Palace - Aston Villa
@ViezeVis