Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Citaat van: Hugo op okt 24, 2016, 21:08:05
Ik Celtic - Rangers voor 0 (nul) pond.
Met legendarisch verslag er gratis bij. Ik vertrek vanmiddag overigens voor het eerst voor een dagtrip naar een Duitse wedstrijd.

Hugo

Citaat van: Jef400 op okt 25, 2016, 11:38:51
Met legendarisch verslag er gratis bij. Ik vertrek vanmiddag overigens voor het eerst voor een dagtrip naar een Duitse wedstrijd.

Wattenscheid was toch ook een dagtrip?

Veel plezier in Lotte!

Jef400

Nee, dat werd uiteindelijk een weekend bij vrienden in Goch-Pfalzdorf. En komt goed, je hebt mijn facebook. Uiterlijk morgen zullen er onscherpe pica's verschijnen ;)

De publiekswissel

Voor het eerst (los van wedstrijden van Feyenoord en eigen wedstrijden) een duel niet tot een einde zien komen. In Charleroi verlieten we het stadion met nog 23 minuten op de klok. Na meerdere vuurwerk incidenten werd de wedstrijd gestaakt.
Ooit al wel eens bij Feyenoord - Vitesse in de rust het stadion verlaten door hevige regenval.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op dec 20, 2014, 17:21:18
Na afgelopen zondag is Amsterdam de stad waar ik de meeste terreinen heb bezocht, namelijk acht.

Amsterdam wordt internationaal gevolgd door:
Londen (7)
Dublin (6)
Barcelona (5)
Boekarest (5)
Brussel (5)
Praag (5)

... en nationaal door:

Rotterdam (7)
Utrecht (7)
Venlo (5, tevens het maximum aantal terreinen in de stad, bijvelden niet meegerekend)

Inmiddels staat Amsterdam (nog steeds) eerste met negen verschillende terreinen waar ik een wedstrijd zag, gevolgd door Rotterdam en Utrecht met acht.

In het buitenland heeft Wenen de koppositie genomen met acht terreinen waar ik ooit een wedstrijd zag, gevolgd door Londen en Belgrado met zeven.

watergatehopper


In het kader 'doing my abc's"

Iedere letter vincken van het alfabet als het gaat om beginletters van steden waar ik voetbal heb gezien.
Dit seizoen kwamen al de I(Ipswich), de J(Jena) en de N(Nottingham) erbij.

Nog vijf te gaan.Q, U, X, Y, Z!

Nederland tel ik niet mee anders zijn het er nog drie. Cambuur heb ik ook in Utrecht en Zwolle gezien.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: watergatehopper op dec 29, 2016, 15:07:18
In het kader 'doing my abc's"

Iedere letter vincken van het alfabet als het gaat om beginletters van steden waar ik voetbal heb gezien.
Dit seizoen kwamen al de I(Ipswich), de J(Jena) en de N(Nottingham) erbij.

Nog vijf te gaan.Q, U, X, Y, Z!

Nederland tel ik niet mee anders zijn het er nog drie. Cambuur heb ik ook in Utrecht en Zwolle gezien.

Welke steden gaan het worden?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: FCT1980 op dec 30, 2016, 08:10:51
Welke steden gaan het worden?

Goeie vraag. Ik had graag het oude stadion van Zwickau gevinckt maar helaas. Dat wordt nu eerder Zaragoza denk ik.  York of Yeovil zou ik ook wel eens willen bezoeken. Tips zijn welkom.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hugo

Citaat van: watergatehopper op dec 30, 2016, 09:05:43
Goeie vraag. Ik had graag het oude stadion van Zwickau gevinckt maar helaas. Dat wordt nu eerder Zaragoza denk ik.  York of Yeovil zou ik ook wel eens willen bezoeken. Tips zijn welkom.

York is in alles een betere keuze dan Yeovil. Qua stadion (wat mogelijk gaat verdwijnen) en qua stad. Ik zou er een weekendje weg met je vrouw van maken.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op dec 27, 2016, 15:48:45
Inmiddels staat Amsterdam (nog steeds) eerste met negen verschillende terreinen waar ik een wedstrijd zag, gevolgd door Rotterdam en Utrecht met acht.

In het buitenland heeft Wenen de koppositie genomen met acht terreinen waar ik ooit een wedstrijd zag, gevolgd door Londen en Belgrado met zeven.

Londen komt bij mij op 12x, Amsterdam doet het bij mij ook goed met een eervolle 2e plaats (6x).

FC_Emmen

Citaat van: watergatehopper op dec 29, 2016, 15:07:18
In het kader 'doing my abc's"

Iedere letter vincken van het alfabet als het gaat om beginletters van steden waar ik voetbal heb gezien.
Dit seizoen kwamen al de I(Ipswich), de J(Jena) en de N(Nottingham) erbij.

Nog vijf te gaan.Q, U, X, Y, Z!


Hou je van verre reizen?
Quito (Equador)
Ulaanbaatar (Mongolië)
Xi'an (China)
Yekaterinburg (Rusland)
Zagreb (Kroatië)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Feyenoord - PSV op 26 februari wordt de 40e keer dat ik die wedstrijd zie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op feb 17, 2017, 09:47:43
Feyenoord - PSV op 26 februari wordt de 40e keer dat ik die wedstrijd zie
Wel een mooie editie ervoor uitgekozen. Wordt voor mij de 8ste keer (7 vorige wedstrijden: 2x winst PSV, 5x verlies PSV).

spons

Citaat van: Nort op feb 17, 2017, 10:05:19
Wel een mooie editie ervoor uitgekozen. Wordt voor mij de 8ste keer (7 vorige wedstrijden: 2x winst PSV, 5x verlies PSV).

In de vorige 39 edities ( 34 competitie, 2 knvb beker, 2 supercup en 1 uefa cup ) heb ik 15 overwinningen van Feyenoord gezien 8 van PSV en 16 gelijke spelen waarna zowel Feyenoord als PSV beide 1 keer de strafschoppenserie wonnen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: spons op feb 17, 2017, 10:41:08
In de vorige 39 edities ( 34 competitie, 2 knvb beker, 2 supercup en 1 uefa cup ) heb ik 15 overwinningen van Feyenoord gezien 8 van PSV en 16 gelijke spelen waarna zowel Feyenoord als PSV beide 1 keer de strafschoppenserie wonnen
Duidelijke cijfers, al had ik toch meer overwinning voor Feyenoord verwacht.