A Bridge To Egypt

Gestart door Han, okt 30, 2008, 23:34:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Politiek-correct gesproken is geen sprake van een eigen weblog of eigen website. Niettemin annonceer ik zonder enige gene een site die onbeschaamd kleurrijk aandacht besteed aan mijn Nubische chef d'oeuvre, namelijk de lopende feuilleton over de Egyptiche fields of dreams. Een uniek internetdocument omdat tot nu toe niemand erin geslaagd was om de Egyptische ground scene zo grondig te documenteren en beeldend vast te leggen.

http://www.abridgetoegypt.com/
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

"Site off-line
Our site "A Bridge To Egypt" is currently under maintenance. We will be back soon."

Ik zal eens kijken wanneer het soon is.

Sebastiaan_W

Dat had ik vanmorgen vroeg dus ook...

Han

Na de announcement op Football Ground Guide en hier sloeg de site uiteraard op hol vanwege doorslaggevend succes. Inmiddels weer 'in the air'.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Maroboduus

Citaat van: Han op okt 30, 2008, 23:34:11
Politiek-correct gesproken is geen sprake van een eigen weblog of eigen website. Niettemin annonceer ik zonder enige gene een site die onbeschaamd kleurrijk aandacht besteed aan mijn Nubische chef d'oeuvre, namelijk de lopende feuilleton over de Egyptiche fields of dreams. Een uniek internetdocument omdat tot nu toe niemand erin geslaagd was om de Egyptische ground scene zo grondig te documenteren en beeldend vast te leggen.

http://www.abridgetoegypt.com/

Ik kan niet anders dan een groot compliment uit te spreken voor dit inderdaad unieke internetdocument. Prachtige foto's, heerlijke teksten. Ik zou spontaan naar Egypte af willen reizen om daar met name het stadion in Alexandrië te bezoeken.

Han

Citaat van: Maroboduus op nov 03, 2008, 17:39:30
Ik kan niet anders dan een groot compliment uit te spreken voor dit inderdaad unieke internetdocument. Prachtige foto's, heerlijke teksten. Ik zou spontaan naar Egypte af willen reizen om daar met name het stadion in Alexandrië te bezoeken.

In Egypte is werkelijk alles gefortificeerd en vacuüm getrokken van 'security', inclusief supermarkten en sportcomplexen. Het bijzondere aan het stadion van Alexandrië was naast de architectuur, de oude stadswal nota 'embedded', de ongekende en ongeëvenaarde gastvrijheid die ik heb mogen genieten van de stadionmanager.

Uiteindelijk zag ik kans overal de 'security barrier' te doorbreken maar de grootste uitdaging ligt nog in het verschiet; nl een bezoek on a non-match day aan het  Estad Gehaz Elriada, Manshiiet Elbakry, de thuishaven van El Gaish, de nationale legerploeg... 
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Misschien ben ik abuis maar zag ik nu op teletekst dat er een speler van Feyenoord getransfereerd wordt naar Han's El Gouna FC?

spons

Citaat van: Hugo op jun 28, 2009, 20:55:09
Misschien ben ik abuis maar zag ik nu op teletekst dat er een speler van Feyenoord getransfereerd wordt naar Han's El Gouna FC?

nee klopt was vorige week al bekend, het gaat om de egyptische keeper Ekramy
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op jun 28, 2009, 21:50:58
nee klopt was vorige week al bekend, het gaat om de egyptische keeper Ekramy

Okay, maar je weet toch dat het een week duurt voordat NOS teletekst Friesland heeft bereikt?

spons

Citaat van: Hugo op jun 28, 2009, 22:00:27
Okay, maar je weet toch dat het een week duurt voordat NOS teletekst Friesland heeft bereikt?

nee dacht dat ze ondertussen wel zover ontwikkeld waren dat dat nog maar 1 of 2 dagen duurde :-)

heb het zelf volgens mij ook niet van teletekst maar ook ergens van een website maar zou niet meer weten welke

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost


spons

Citaat van: Joost op jun 28, 2009, 22:33:16
Vi.nl bijvoorbeeld?

ja zou best kunnen of voetbalprimeur.nl of een van de feyenoord sites
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen