Doing the both leagues ...

Gestart door Denniz1974, jul 13, 2008, 10:53:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hielke

We bezoeken hier niet allemaal al sinds de invoering van het betaald voetbal de uitwedstrijden van onze club, hoor spons. ;)

Lek11

Degene die nog een wedstrijd in het Olympisch Stadion willen bezoeken, wellicht is dit wat:



Copa Amsterdam

Tijdens het Pinksterweekend van 22 tot en met 24 mei is het Olympisch Stadion het centrum van Copa Amsterdam, één van de meest toonaangevende jeugdvoetbalevenementen van de wereld.

De Copa Amsterdam is een internationaal top-jeugdvoetbaltoernooi voor spelers onder 19 jaar. Het toernooi vindt in 2010 voor de eerste keer plaats op de historische grond van het Olympisch Stadion van Amsterdam. Op de atletiekbaan worden tribunes en een VIP-lounge gebouwd, zodat het publiek dicht op het veld zit.

Poule A: Ajax, Fluminense, FCNH

Poule B: AZ, Botafogo, Chelsea FC, Chivas Guadalajara

In Poule A zat eerst Galatasaray maar die heeft zich afgemeld. Het wachten is op de nieuwe tegenstander.

Kaartjes €7,50 (Online te bestellen + kassaverkoop)

spons

Citaat van: Lek11 op apr 16, 2010, 13:44:48
Degene die nog een wedstrijd in het Olympisch Stadion willen bezoeken


nee dankjewel
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Jammer dat ik dat weekend al plannen heb...

Lek11

Citaat van: Breda op apr 16, 2010, 15:48:27
Lijkt me erg leuk, want inderdaad, het Olympisch Stadion ontbreekt nog in mijn lijstje. Kun je de link geven waar ik tickets kan bestellen? En bestel je een kaartje voor één dag of voor het hele weekend?

Je bestelt dan een kaartje voor één dag. Ze verkopen geen passe-partouts. Er wordt dus op zaterdag, zondag en maandag gespeeld.

Kaartverkoop:
http://www.copa-amsterdam.nl/nl/tickets/online-bestellen/

Ben er zelf wel eens geweest maar zonder wedstrijd. Zelf ben ik van plan de zaterdag te bezoeken maar ik wil eerst nog even afwachten op het definitieve speelschema. Ligt eraan wanneer Ajax speelt. Speelschema heb ik tot dusver nog niet kunnen vinden, volgens mij is die nog niet bekend.

Als ik meer weet post ik het hier.

hgrm

Ik ben er ooit geweest voor AFC-MVV in de beker. AFC had (heeft?) geen lichtinstallatie, dus voor deze bekerwedstrijd weken ze uit naar het Olymisch stadion.

Overigens is FCNH een selectie van jonge topamateur en profspelers uit Noord Holland. Het is een initiafief van RTV Noordholland en wordt getraind door Karel Bonsink (trainer FC Hilversum).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Lek11

Zaterdag 22 mei:
13:00 AFC Ajax - Sevilla FC
14:30 Chivas Guadalajara - Chelsea FC
17:30 AZ - Botafogo FR

Zondag 23 mei:
11:00 Chivas Guadalajara - AZ
12:00 Chelsea FC - Botafogo FR
13:00 AFC AJAX - Fluminense
14:00 Sevilla FC - FCNH
15:00 Botafogo FR - Chivas Guadalajara
16:00 AZ - Chelsea FC
17:15 FCNH - AFC Ajax
18.15 Fluminense - Sevilla FC

Maandag 24 mei
De finales.

Het hele schema is hier te vinden:
http://www.copa-amsterdam.nl/UserFiles/Wedstrijdschema_Gestion_Copa_Amsterdam_2010.pdf

Lek11

Breda, ga jij hier nog heen? Zoja, welke dag?