http://denniz1974.blogspot.com/

Gestart door Verwijderd lid, okt 21, 2010, 21:51:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ðe waan

Laat ik nou, geheel toevallig, een jubileumboek van Rheden in de kast hebben staan. De IJsselsingel is geopend op 5 augustus 1961. Op 5 augustus 2011 is er dus waarschijnlijk 50 jaar niks meer aan gebeurd.

Verwijderd lid

Citaat van: ðe waan op mrt 06, 2011, 19:16:30
Laat ik nou, geheel toevallig, een jubileumboek van Rheden in de kast hebben staan. De IJsselsingel is geopend op 5 augustus 1961. Op 5 augustus 2011 is er dus waarschijnlijk 50 jaar niks meer aan gebeurd.

Dat zou op zondag 7 augustus a.s. een reden voor een forummeeting kunnen zijn in Rheden.

Verwijderd lid

Mijn verslag van bovenstaande wedstrijd is ook gevonden door GVVV en staat gelinkt op de clubwebsite.
Toch leuk omdat er een complimentje aan vast geschreven zit.

http://www.gvvv.nl/articles/3763/1/Bart-Hulsbos-gevaarlijkste-aanvaller-GVVV-update/1.html
(helemaal onderaan)

Hugo

Nog een handtekening gevraagd aan Hans Kraay Junior?

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op apr 17, 2011, 22:29:50
Nog een handtekening gevraagd aan Hans Kraay Junior?

Nee, die had ik al.
Had jij er een willen hebben ?

Hugo

Citaat van: Meester op apr 18, 2011, 08:06:02
Nee, die had ik al.
Had jij er een willen hebben ?

Ik verzameling geen handtekeningen. Maar ik wil eigenlijk helemaal niks van hem.

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op apr 18, 2011, 08:44:18
Ik verzameling geen handtekeningen. Maar ik wil eigenlijk helemaal niks van hem.
10%van zijn financieel vermogen zou ik niet echt erg vinden

Joost

Hoe was de Beule van Kortrijk?

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op apr 25, 2011, 12:02:02
Hoe was de Beule van Kortrijk?

Op mij heeft hij geen indruk gemaakt. Kortrijk stelde me toch al wat teleur omdat het spel niet goed was.

voetbalfan

Citaat van: Joost op apr 25, 2011, 12:02:02
Hoe was de Beule van Kortrijk?

Speelt 1 op 4 een goede wedstrijd anders is hij maar een gewone speler met wat foutjes in z'n spel.

AthleticHolanda

Je bent echt fan geworden van GVVV de laatste tijd of was dat altijd al het geval?

En volgend jaar rustiger aan?

Mooie foto's iig!

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op apr 25, 2011, 22:44:00
Je bent echt fan geworden van GVVV de laatste tijd of was dat altijd al het geval?

En volgend jaar rustiger aan?

Mooie foto's iig!

ja, ben langzaam maar zeker supporter van GVVV geworden.
Volgend jaar in zekere zin rustiger aan dan dit jaar, met name de buitenlandse reizen ga ik reduceren.
Ga naar alle waarschijnlijkheid wel met gvvv mee de topklasse in. Wil trachten ze uit en thuis te bezoeken.

Qua buitenland zet ik in op OHL, Hoffenheim, Dusseldorf en Osnabruck. Stel dat er nog een ploeg uit de 2e klasse van België promoveert waar ik nog niet geweest ben, dan komt die ook op m'n lijstje. Ik denk volgend seizoen rond de 40 wedstrijden uit te komen, tegen dik 50 dit jaar.

Bier und Bratwurst

wat een knappe kerel zegt m'n meissie!!! :) haha
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 02, 2011, 20:26:57
wat een knappe kerel zegt m'n meissie!!! :) haha
Tot ze hem hoort praten.

Flandria

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 02, 2011, 20:26:57
wat een knappe kerel zegt m'n meissie!!! :) haha

Das een blinde zeker,hahaha....