KNVB Beker 2009/2010

Gestart door AthleticHolanda, jul 07, 2009, 22:02:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons



De KNVB wil vóór komende maandag 12.00 uur van Ajax weten of de club kaarten voor de finale wil afnemen. Als dit niet het geval is, kan de bond de beschikbare tickets in de verkoop doen. De mogelijkheid bestaat dat de kaarten dan worden toegewezen aan Feyenoord. Mocht Ajax besluiten de wedstrijd niet te willen spelen, dan gaat de bekerzege automatisch naar de Rotterdamse club.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

MartijNFR

Van mij hoeven ze niet te komen hoor, wordt mijn kans op een kaartje groter. :)
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Hielke

In Rotterdam is er eentje bang om te laat te komen. Ge-wel-dig filmpje!

Drie nachten wachten voor een kaartje bekerfinale

Peenvogel

Citaat van: Hielke op apr 07, 2010, 23:12:29
In Rotterdam is er eentje bang om te laat te komen. Ge-wel-dig filmpje!

Drie nachten wachten voor een kaartje bekerfinale

Gijs is er vroeg bij. Een van de bekendste Feyenoord-supporter.

Lek11

Hahaa gijssie. Die gozer spoort ook echt niet. De ouwe camaraman;)

Joost

Hij zal toch 's nachts maar een keer die twee flessen verwisselen!

3434

Ik wist dat ik hem ergens van 'kende'.  we are from Rotterdam 2  Kijk tussen 2.10 en 2.20.  Vreemd dat die lui van de harde kern zolang moeten aanschuiven, tenzij ze een SV hebben. Maar dan nog..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Peenvogel

Iedereen met een seizoenskaart maakt evenveel kans. Alleen de mensen met een uitkaart die 4 uitwedstrijden of meer zijn geweest (afhankelijk van de te verdienen punten per uitwedstrijd) hadden gisteren en vandaag voorrang,

3434

Ahzo in dat geval... Als er 2 wedstrijden komen kunnen meer supporters gaan én zijn er minder problemen. Maar dan heb je wel niet dat cup-gevoel van alles of niets, in 1 wedstrijd.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

MartijNFR

laten we maar geen twee wedstrijden doen. Mocht het wel gebeuren slinkt de kans dat wij (Feyenoord) de beker winnen dik. Ik zie Feyenoord namelijk niet winnen in de ArenA, sterker nog ik zie ze daar wel weer de boot in gaan. Dan kan je thuis misschien wel 1-0 winnen, maar is het nog te weinig. Kortom, doe maar gewoon één wedstrijd :)
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

spons

De kans bestaat dat er veel meer kaarten beschikbaar komen voor Feyenoord-supporters voor de bekerfinale tegen Ajax. De Amsterdammers krijgen het niet voor elkaar om de kaarten te verkopen. Dat heeft algemeen directeur Eric Gudde gezegd tegen RTV Rijnmond. Zowel Feyenoord als Ajax mogen 10-duizend kaarten aan de eigen supporters verkopen, maar naar alle waarschijnlijkheid zullen niet meer dan 3- tot 4-duizend ajacieden gebruik maken van deze mogelijkheid.
Dat zou betekenen dat er niet meer dan 17-duizend mensen bij de bekerfinale zitten. Behalve de kaarten voor de Feyenoord- en Ajax-supporters zijn ook een páár duizend plaatsbewijzen aan sponsoren en relaties van de KNVB verkocht. In de Kuip passen ongeveer 50-duizend toeschouwers. Algemeen Directeur Eric Gudde van Feyenoord gaat komende maandag opnieuw bij de KNVB aankloppen voor extra kaarten.

Morgen start de kaartverkoop voor seizoenkaarthouders van Feyenoord voor de finale. Het gaat dan om voorlopig 10-duizend kaarten.

Verslaggever Jan Dirk Stouten verwacht dat de KNVB misschien best wel zou willen ingaan op het verzoek van Gudde, omdat een finale in een meer dan half-leeg stadion, geen goede reclame is voor de KNVB.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Houseman

leuk mediacircusje zo:

CiteerAjax: Hoe dan ook 10.000 kaarten voor finale
Ajax neemt hoe dan ook tienduizend kaarten af van de KNVB voor de bekerfinale tegen Feyenoord op 25 april.

Dat zegt Ajax-woordvoerder Miel Brinkhuis tegen AT5. Brinkhuis weerspreekt daarmee een eerder bericht van vrijdag in het AD, waarin gesuggereerd wordt dat de Amsterdammers al zeker weten met slecht zevenduizend fans af te reizen naar Rotterdam.

"Dat klopt niet", legt Brinkuis uit. "We nemen hoe dan ook tienduizend kaarten af. Wel overwegen we om uit veiligheidsoverwegingen met een of twee treinen minder te gaan. In dat geval blijven er kaarten over, maar die gaan sowieso niet naar Feyenoord."

De KNVB heeft aan zowel Ajax als Feyenoord tienduizend kaarten beschikbaar gesteld. Dat betekent dat De Kuip nog lang niet vol zit voor de finale. Volgens Brinkhuis mag het niet zo zijn dat alle overie plaatsen straks bezet worden door fans van Feyenoord

Lek11

Wat een grap die Gudde. Hij kletste ook iets dat de eerste trein vanaf de Arena al 05:00 ging.

Waarschijnlijk gaan wij maar 7.000 kaarten krijgen dat heeft niks te maken met animo, maar puur door het vervoer (tijdstip) en veiligheid.

Wat betekent amateurisme: beoefening van een kunst, wetenschap of sport als amateur.
Aan het hoofd van de stad Rotterdam zit een nieuwe burgervader (amateur). En deze burgervader kan zich geen tweede misstap veroorloven. Hij zal er alles aandoen om het voor de supporters van Ajax zo onaantrekkelijk mogelijk te maken om de reis naar Rotterdam te maken. De "voorpret" is bij mij al helemaal verdwenen. Op deze manier wordt het voetbal gewoon kapot gemaakt. Het wordt tijd dat de regels worden aangepast aan de tijd waarin we leven. Anno 2010 is het namelijk niet meer mogelijk om grote groepen supporters in goede banen te leiden. Dit probleem is niet van vandaag maar is al jaren aan de gang. Met als toppunt Feyenoord-Ajax.

Ik wens Nederland succes met het organiseren van het WK voetbal. Wie dit veroorzaakt doet er eigenlijk niet toe. Feit is dat de bekerfinale niet op een normale manier kan doorgaan.

spons

Citaat van: Lek11 op apr 09, 2010, 12:47:33
.
Aan het hoofd van de stad Rotterdam zit een nieuwe burgervader (amateur).

Ja wij zijn ook niet blij met zo'n mislukte wethouder uit 020
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Volgens mij is het die combiregeling juist (een deel van) het probleem in plaats van (een deel van) de oplossing. Voetbalgeweld is een groepsprobleem. Dus als de Ajax-fans in groepen arriveren, zullen ze zich als groep gedragen en ook makkelijk kunnen worden opgewacht door groepen Feyenoorders. Laat je individueel binnendruppelen, dan lijkt me dat probleem meteen voor een groot deel opgelost. Verder nog wat politie, dragen van clubkleuren buiten het stadion verbieden en het probleem is grotendeels weg.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen