Tweede club in Lampengat

Gestart door hgrm, feb 02, 2008, 13:47:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

De gang naar de burgerrechter wordt nu gemaakt. Ik hoop dat deze niet te schijterig is om de zaak in behandeling te nemen. Het riekt naar willekeur; met de argumenten waarmee Eindhoven nu gekickt is, hadden Vitesse, Feyenoord, ADO en nog wel anderen ook hun licentie kwijt moeten raken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

#16
De landskampioen van 1954....

Ze mogen het seizoen nog wel afmaken, vanaf volgend seizoen zal FC Eindhoven niet meer onder een proflicentie voetballen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Zoals het er nu voor staat, wordt de soep niet zo heet gegeten als dat-ie wordt opgediend (zie website FC Eindhoven) Ik ga er vanuit dat het met een sisser afloopt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Louk

Toch maar snel even naar toe. Jaren geleden speelden ze vriendschappelijk tegen Sparta, in de voorbereiding, op een dinsdag, terwijl ik in de veronderstelling was dat ze op woensdag speelden. Stomverbaasd zag ik woensdagochtend de uitslag al van de wedstrijd die ik die avond wilde bezoeken.

Rinus A.

Citaat van: TeeZee op jan 21, 2009, 14:27:25
Ik heb FC Eindhoven 1x zien spelen, uit op het Kasteel van Sparta. Ik kan me herinneren dat Sparta ruim won en dat er vrij weinig meegereisde Eindhovensupporters aanwezig waren, zo'n 22 dacht ik.

Misschien waren het er 22.5 of 21.5, maar ongeveer 22.


Louk

#20
Ik bezocht op 22 juli Eindhoven - RKC. De auto parkeerde ik op 2 minuten lopen van de ingang, wat een luxe. Het was dan ook nog niet erg druk, een half uur voor de wedstrijd. Een gemoedelijke sfeer daar in Eindhoven, met vriendelijke stewards, kom daar nog eens om in 2009!













Erica Terpstra is trouwe fan van Eindhoven zoals je hier ziet. De afbeelding is nog voor haar rigoreuze afslankkuur.