De mooiste/origineelste spandoeken

Gestart door Nort, feb 20, 2016, 11:35:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Tot mijn verbazing was er nog geen topic over spandoeken. Het gros van de spandoeken in de stadions gaat over een bepaalde 'groep' of afkomst.

Zo af en toe zien we ook mooie originele spandoeken langskomen. Hopelijk wordt dit een ode aan degenen die het stadion op een positieve manier opfleurt.

Ik zal aftrappen met een spandoek van FC Emmen, dat ik gisteren bij PSV II - FC Emmen zag hangen:


Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Penders


Niels_Zitterd



Een van de leukste spandoeken die ik de laatste seizoenen heb gezien.

FCT1980

Ik zag ergens ''Vermeer is een toffe Peer''.
Ludiek en leuk doekje na al die ellende. Foto kan ik zo niet vinden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Heb ook geen foto bij de hand maar in ons uitvak gisteren (utrecht - Willem II) was het spandoek 0-0, wedden? aanwezig. Gezien de drie keer 0-0 op rij en de vaststelling dat Utrecht - Willem II een paar jaar eerder gefixt was vond ik die ook wel grappig.

Jef400

Sowieso zijn ze bij Willem II meestal wel in orde. De eerste wedstrijd van AZ zonder klappers toen tegen Willem II en dan met klappertjes te gaan waaien vond ik ook wel een leuke.

Rick

Citaat van: Penders op feb 21, 2016, 21:41:29


Deze van NAC is ook mooi

Was eind afgelopen seizoen bij de play-off finale tussen NAC en Roda... Moest er als neutrale fan toch een beetje om lachen dat deze angst in de verlenging uitkwam.


Bewussie

Citaat van: Rick op feb 22, 2016, 13:57:10
Was eind afgelopen seizoen bij de play-off finale tussen NAC en Roda... Moest er als neutrale fan toch een beetje om lachen dat deze angst in de verlenging uitkwam.

Als bier fanclub en als reactie op deze leus konden wij niet anders dan NAC te raken met hun eigen arrogantie. En nee, de leus is ook niet origineel van NAC dus niet aankomen dat we hem van hen hebben gestolen :)




rogo_breda

Jaja... waar je zin in hebt zeg.

Iemand nog originele, handgemaakte spandoeken zonder reclame?

spons

Citaat van: Rick op feb 22, 2016, 13:57:10
Was eind afgelopen seizoen bij de play-off finale tussen NAC en Roda... Moest er als neutrale fan toch een beetje om lachen dat deze angst in de verlenging uitkwam.

Meen me te herinneren dat dit een spreuk was van de oud voorzitter van VVV
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Willem II had ooit bij Twente een mooi doekje! Vaarwel broodje beenham!!
Het ene stadion is het andere niet!

Semper Fidelis

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 23, 2016, 08:53:41
Willem II had ooit bij Twente een mooi doekje! Vaarwel broodje beenham!!


Koning Kriel

Citaat van: Semper Fidelis op feb 23, 2016, 10:21:46


Haha, ik sta op deze foto. Voor wie het wil weten linksonder met het Willem II shirtje en de hangende sjaal.