Week 9 : Maandag 25 februari t/m Zondag 03 Maart

Gestart door Bier und Bratwurst, feb 04, 2013, 20:07:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Terranova

Citaat van: Voetbalhopper op feb 18, 2013, 20:20:31
Meester,Bier und Bratwust en ik gaan ook naar Munster-Osna ook allemaal op vak M.

Volgens mij staan straks in vak M alleen forum leden.

Hier ook vak M of N (heb zelf niet geboekt, maar weet dat we een van deze twee vakken hebben). Neem aan dat je gewoon kan gaan staan waar je wil op die staantribune.
Prachtig, straks is de hele zijde achter de goal een Nederlandse enclave. Allemaal Nederlandse vlaggen meenemen en ophangen :D

Bier und Bratwurst

Citaat van: Terranova op feb 19, 2013, 16:25:56
Hier ook vak M of N (heb zelf niet geboekt, maar weet dat we een van deze twee vakken hebben). Neem aan dat je gewoon kan gaan staan waar je wil op die staantribune.
Prachtig, straks is de hele zijde achter de goal een Nederlandse enclave. Allemaal Nederlandse vlaggen meenemen en ophangen :D

In die vakken zullen wel meer nederlanders zijn ,want Heraclessupporters gaan ook altijd naar Munster.
Het ene stadion is het andere niet!

Skipperdinho

01/03 Helmond Sport-Excelsior
03/03 Roda JC-FC Groningen

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joostkl92

02-03 Chelsea - WBA in het uitvak. Ben benieuwd!

FCT1980

Gelukt dus?
In het uitvak geeft zo'n wedstrijd toch iets extra's denk ik.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

wekke

02/03 Preussen Münster - VFL Osnabrück
02/03 Hoogstraten - KRC Mechelen

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

stadiongebod

Eindelijk weer op pad.

28/2 Cercle-Club Brugge
1/3 Wolves-Watford
2/3 Aldershot - Gillingham

cafebac

Citaat van: wekke op feb 21, 2013, 10:24:34
02/03 Preussen Münster - VFL Osnabrück
02/03 Hoogstraten - KRC Mechelen

Schitterend programma natuurlijk, maar ben je niet bang dat Hoogstraten-Mechelen wel heel erg in het niet gaat vallen bij je eerste wedstrijd van de dag?

wekke

Citaat van: cafebac op feb 22, 2013, 16:53:37
Schitterend programma natuurlijk, maar ben je niet bang dat Hoogstraten-Mechelen wel heel erg in het niet gaat vallen bij je eerste wedstrijd van de dag?

Bwa, elke wedstrijd heeft zo zijn eigen charmes. :-)

Berend11

27/02 Halve finale KNVB beker: PEC Zwolle - PSV
02/03 PEC Zwolle - Willem II

cafebac

Citaat van: Berend11 op feb 22, 2013, 17:49:31
27/02 Halve finale KNVB beker: PEC Zwolle - PSV
02/03 PEC Zwolle - Willem II

Kun je de komende nachten nog slapen? ;)

Berend11

Citaat van: cafebac op feb 22, 2013, 23:18:24
Kun je de komende nachten nog slapen? ;)

Het gaat nog, maar het begint wel te kriebelen. Wat zou het toch mooi zijn als we winnen, en dan Europa in...

Koning Kriel

Citaat van: cafebac op feb 22, 2013, 23:18:24
Kun je de komende nachten nog slapen? ;)

Ik gun Zwolle echt de finale, als supporter van een kleine club is dat zo mooi om mee te maken. Ik vergeet nooit meer dat wij met Willem II in de halve finale tegen Ajax stonden, echt een week zenuwachtig geweest. PSV won de avond ervoor op penaltys van Feyenoord waardoor een overwinning op Ajax voor ons Europees voetbal zou betekenen, ik heb toen echt geen oog meer dicht gedaan. We wonnen met 1-0 en het is een van de mooiste avonden die ik heb meegemaakt (misschien nog wel mooier dan de finale die we met 4-0 verloren).