Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Jesse

Citaat van: watergatehopper op mrt 05, 2020, 07:50:48
im Heidewald in Gütersloh

Nou ben ik meestal geen voorstander van het veranderen van stadionnamen, maar in dit geval klinkt het toch wat beter als het vroegere "Adolf-Hitler-Kampfbahn"

Jef400

Zo heetten tientallen stadions toentertijd natuurlijk.

dinkelburg19

Zaterdag ga ik naar schalke, en ik zit dan met me tas. Weet iemand of schalke iets heeft waar je spullen kan brengen en weer na de wedstrijd kan ophalen. Ik zag dat bijvoorbeeld dus ook bij dortmund
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

FCT1980

Citaat van: dinkelburg19 op mrt 05, 2020, 18:18:30
Zaterdag ga ik naar schalke, en ik zit dan met me tas. Weet iemand of schalke iets heeft waar je spullen kan brengen en weer na de wedstrijd kan ophalen. Ik zag dat bijvoorbeeld dus ook bij dortmund

Op het station in Gelsenkirchen zijn sowieso lockers. Die zijn niet heel erg groot maar een tas past wel. En nog goedkoop ook.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jehoentelaar

Citaat van: watergatehopper op mrt 05, 2020, 07:50:48
Gisteren heeft RWE punten verloren tegen laagvlieger Haltern en zodoende komt promotie naar de 3. Liga voor Verl weer een stapje dichterbij. Inmiddels heeft de club een aanvraag gedaan om haar thuiswedstrijden im Heidewald in Gütersloh te willen gaan spelen mocht het niet lukken in eigen stadion. Gütersloh heeft hierop positief gereageerd.

Het stadion van Verl moet bijna verdubbeld worden om te voldoen aan de stadioneisen van de 3.Liga dus dat gaat 'm op voorhand niet worden. Paderborn en Bielefeld zijn onderzocht maar de huur is vrij hoog (logisch); Gütersloh heeft min of meer zichzelf aangeboden en zou op een kleine uitbreiding na zo klaar kunnen zijn voor de 3.Liga.

Overigens moet Verl na het seizoen ook nog afrekenen met de kampioen van het noordoosten voor 3.Liga realiteit wordt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Citaat van: FCT1980 op mrt 06, 2020, 09:50:04
Op het station in Gelsenkirchen zijn sowieso lockers. Die zijn niet heel erg groot maar een tas past wel. En nog goedkoop ook.
Ik lees op de website van de Veltins Arena dat bij voetbalwedstrijden spullen in bewaring afgegeven kunnen worden. Ik zou voor de zekerheid een mailtje sturen naar Schalke 04 om dit te bevestigen.

Jeje

Citaat van: dinkelburg19 op mrt 05, 2020, 18:18:30
Zaterdag ga ik naar schalke, en ik zit dan met me tas. Weet iemand of schalke iets heeft waar je spullen kan brengen en weer na de wedstrijd kan ophalen. Ik zag dat bijvoorbeeld dus ook bij dortmund
Gewoon naar binnen gaan, bij de kaartjescontrole staan mensen die tassen in een speciaal vak apart leggen. Na de wedstrijd kun je hem bij een ticketverkoophok ophalen, ligt op de weg naar het metrostation ook dus je komt er sowieso langs.

hgrm

Citaat van: Jeje op mrt 09, 2020, 18:13:26
Gewoon naar binnen gaan, bij de kaartjescontrole staan mensen die tassen in een speciaal vak apart leggen. Na de wedstrijd kun je hem bij een ticketverkoophok ophalen, ligt op de weg naar het metrostation ook dus je komt er sowieso langs.

Zorg dan wel dat je alles van waarde er uit haalt of niet meeneemt. Ik heb het bij Mainz ook een keer aan de hand gehad en daar werd alles op een hoop gegooid en kon je na afloop een mooie tas uitzoeken en meenemen.....
Bij mij ging het goed, maar als je pech hebt en je tas is pleite, kun je maar beter zorgen dat er alleen wat vuile onderbroeken en een pak koekjes in zitten.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

headout

Citaat van: ALenstra op mrt 01, 2020, 09:37:51
KFC Uerdingen speelt ook in het nieuwe seizoen zijn thuiswedstrijden in Düsseldorf.
En met ingang van 2021/2022 weer in het gerenoveerde Gothenburg stadion:
https://www.kfc-uerdingen.de/2020/03/15/grotenburg-soll-2021-22-bespielbar-sein/
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

mike_t

Niet zo groot .... maar denk wel voldoende voor 3. liga

Jehoentelaar

Minimum in de 3.Liga is 10.001 is dus dat zit wel snor.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Semper Fidelis

Citaat van: headout op mrt 17, 2020, 10:56:01
En met ingang van 2021/2022 weer in het gerenoveerde Gothenburg stadion:
https://www.kfc-uerdingen.de/2020/03/15/grotenburg-soll-2021-22-bespielbar-sein/

Dan maar wachten tot dat seizoen om KFC Uerdingen weer te vincken. Het stadion van Fortuna Düsseldorf is een verschrikking en zeker met maar zo'n 3,000 toeschouwers.

mike_t

Citaat van: Semper Fidelis op mrt 18, 2020, 12:24:29
Dan maar wachten tot dat seizoen om KFC Uerdingen weer te vincken. Het stadion van Fortuna Düsseldorf is een verschrikking en zeker met maar zo'n 3,000 toeschouwers.

Gelijk heb je

dinkelburg19

Citaat van: Jehoentelaar op mrt 18, 2020, 12:22:10
Minimum in de 3.Liga is 10.001 is dus dat zit wel snor.

Dus om in de derde divisie te mogen spelen moet je minimaal 10001 plekken hebben?
Geld dit dan ook voor de 2de/eerste bundesliga? Of hebben die een hoger aantal
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

AthleticHolanda

Een hoger aantal.