Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

HJanneman

Citaat van: TeeZee op nov 20, 2008, 22:51:15
Stuur ze de link naar de Football Ground Guide en laat ze zelf maar kiezen.

Daar heb ik ze al mee bestookt, maar daardoor gaan zij zelfs twijfelen: in principe is het nu een 50/50-kwestie aan het worden tussen QPR en Watford(maar de knoop moet volgende week toch echt doorgehakt worden, want dan willen we samenkomen en de boel regelen en moet er dus een weekend gekozen worden).

Ik vind de ligging van QPR geweldig, maar ik heb een e-mail gekregen van de stadium manager van Watford die vertelde dat de oude main stand pas aan het einde van dit seizoen gesloopt zal worden, dus in dat geval vind ik de binnenkant van Vicarage Road weer mooier(en ik vond Watford altijd een heel leuke club toen ze meededen in de PL).
Volgens mij zijn beide clubs qua sfeer van de fans wat tam, dus daar zit het verschil niet zo, geloof ik.

Sebastiaan_W

Over Watford kan ik niet oordelen, maar QPR is een aanrader!

Maroboduus

Watford is ook een aanrader, vooral als je de oude mainstand in vervallen staat nog eens wilt bewonderen.

HJanneman

Sympathie en sentiment hebben het gewonnen van een mooie buitenkant/ligging.
Watford wordt het dus in plaats van QPR.
Sympathie, o.a. door het logo en het leuke stadion, maar die sympathie is nog eens gevoed, omdat de club ons na een simpele vraag over de oude tribune van alles aanbood wat je weinig meer ziet bij de steeds commerciëlere clubs.
En sentiment, omdat ik hier iets te vaak lees van forumleden hoeveel spijt ze wel niet hebben van het niet bezoeken van bepaalde oude stadions.
Dit is zo'n stadion waarvan ik denk nog heel veel spijt te zullen krijgen als ik deze kans niet aanpak.
Bovendien is er bij dit stadionbezoek veel meer haast geboden dan bij Loftus Road, bijvoorbeeld, en aangezien ik binnen een jaar 4 keer in Groot-Brittannië ben geweest is het niet helemaal ondenkbaar dat ik dat stadion dus nog een andere keer kan zien met een wedstrijd.

Dus als mijn ouders dit lezen: ik heb naar jullie geluisterd en mijn 1e ingeving doorgezet.

TeeZee

Als je eigen tekst terugleest dan zie je toch zo dat het niet mis kan gaan? Vergeet trouwens ook Sir Elton John niet te noemen bij Watford. Een aanrader bij Watford is Occupation Street. Een soort helling langs het stadion. Neem foto's.

HJanneman

Dankjewel voor de tip: ik zal, of zelf eindelijk een camera kopen, of op tijd één lenen van vriendin, ouders, zus of vrienden.
Achteraf was de keuze zo simpel, maargoed, Londen is voor mij(op Craven Cottage na) onontgonnen gebied, dus ik wist even niet waar ik moest beginnen met zoveel leuke mogelijkheden.


Batflyer

Het is al weer te lang geleden dat ik op pad ben geweest (5 oktober Zwolle - GAE), dus ik heb maar eens een lijstje gemaakt voor begin december:

05-12-08 FC Omniworld - Haarlem
06-12-08 FC Twente - Sparta
12-12-08 Cambuur Leeuwarden - BV Veendam of AGOVV - Helmond Sport

Ik denk dat 1 of 2 van deze wedstrijden het gaan worden.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

hoevenen lion

Normaal had ik komende donderdag naar schalke - man city gegaan. Maar dit gaat spijtig genoeg niet door.

Pieros

Citaat van: hoevenen lion op nov 24, 2008, 19:59:58
Normaal had ik komende donderdag naar schalke - man city gegaan. Maar dit gaat spijtig genoeg niet door.

Geen kaarten meer te krijgen of een andere reden?

AthleticHolanda

Citaat van: hoevenen lion op nov 18, 2008, 20:26:15
Zou graag in de eerste helft van 3 jaar 3 trips maken:

Begin Februari zou ik dolgraag naar Valencia - Malaga willen gaan.

Eind maart ben ik een weekendje naar de UK aan het uitpluizen. Heb men oog al laten vallen op de wedstrijd Cardiff - Sheffield United. Dit stadion wil ik echt nog bezocht hebben voor ze gaan verhuizen. Deze wedstrijd staat op zondag tot nu toe. En als het zo blijft heb je op zaterdag genoeg leuke wedstrijden opweg van London naar Cardiff.

En eind april zou ik graag de laatste Uefa Cup Final willen doen in Istanbul.

Heb eigenlijk ongeveer dezelfde 'wensen' voor het restant van dit jaar.

Valencia het liefst in de laatste wedstrijd van dit seizoen tegen Athletic. Maar de kans is inmiddels erg groot dat ze er pas gaan spelen met ingang van het seizoen 2010/2011, dus is er nog even wat ruimte.

Cardiff staat hoog vanwege het stadion en een nieuw 'landenpunt', zou graag met kerst gaan maar i.v.m. werk gaat dat niet lukken, hopelijk nog wel dit jaar.

De UEFA-Cup finale vraag ik bijna elk jaar kaarten voor aan, maar enkel voor die in Eindhoven geluk gehad... Al ben ik er nog steeds niet uit of dat nu toeval is of niet... Istanbul is wel ver maar een sfeer zoals op die finaledag in Eindhoven heb ik zelden meegemaakt en is zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Verder staat Osasuna ook hoog, in ieder geval zou ik ze graag nog in de Primera aan het werk zien, dus haast is inmiddels geboden.

hoevenen lion

Citaat van: Pieros op nov 24, 2008, 21:09:39
Geen kaarten meer te krijgen of een andere reden?
Ik kreeg een berichtje van een kameraad dat hij een ticket over had voor deze wedstrijd. Dus neem deze aan en kijk redelijk hard uit naar deze wedstrijd. Nu belde hij me vanmorgen dat hij maar 1 ticket heeft. Blijkbaar had hij er maar 1 besteld. Iemand had hem beloofd een ticket voor het engelse vak te regelen zodat ik dat ticket tussen schalke zou krijgen. Maar dat is niet gelukt en nu heeft hij dat ticket nodig.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op nov 24, 2008, 21:25:21
Valencia het liefst in de laatste wedstrijd van dit seizoen tegen Athletic. Maar de kans is inmiddels erg groot dat ze er pas gaan spelen met ingang van het seizoen 2010/2011, dus is er nog even wat ruimte.
Hoe zeker ben je daar van? Bij mij staat Mestella hoog op het niet bestaande verlanglijstje, maar ik heb begin 2009 niet zoveel tijd.

hoevenen lion

Citaat van: Hugo op nov 24, 2008, 22:40:01
Hoe zeker ben je daar van? Bij mij staat Mestella hoog op het niet bestaande verlanglijstje, maar ik heb begin 2009 niet zoveel tijd.
Naar mijn weten verhuizen ze ook gewoon volgend jaar. Hopelijk heb jij het goede neiwus dat het nog een seizoen langer zal duren.

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op nov 24, 2008, 21:25:21
De UEFA-Cup finale vraag ik bijna elk jaar kaarten voor aan, maar enkel voor die in Eindhoven geluk gehad... Al ben ik er nog steeds niet uit of dat nu toeval is of niet...

Het is geen toeval, iedereen die ik ken inclusief mezelf die kaarten voor de UEFA Cup finale in Eindhoven heeft aangevraagd heeft ze ook daadwerkelijk gekregen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

#284
Citaat van: Hugo op nov 24, 2008, 22:40:01
Hoe zeker ben je daar van? Bij mij staat Mestella hoog op het niet bestaande verlanglijstje, maar ik heb begin 2009 niet zoveel tijd.

Naja, heb Valencia gemaild, hieronder het (typisch Spaanse) antwoord... (wel netjes dat ze in het Engels terugmailen, zie je niet vaak bij Spaanse clubs).

Sorry but we still neither know the information that you are asking for. It's too soon.

It's heard that we will be on the New Stadium for the 2010-2011 season as you correctly said, but we can't give you further information. It is better that you write us again when the time is approaching.


Duidelijk dus...

Wil er wel aan toevoegen dat het me zou verbazen als ze er met aanvang van het seizoen 2009/2010 al spelen.

Citaat van: Dennis1981 op nov 25, 2008, 00:51:42
Het is geen toeval, iedereen die ik ken inclusief mezelf die kaarten voor de UEFA Cup finale in Eindhoven heeft aangevraagd heeft ze ook daadwerkelijk gekregen.

Dat is bij mij ook het geval, maar zou het dan zo zijn dat er zo weinig aanvragen waren? Kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen aangezien Schalke de finale kon halen...