Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

Citaat van: Joost op dec 02, 2018, 11:44:43
Echt zonde dat het terrein in Nijlen weggaat, ik vind dat een heel erg leuke.
Helson zelf heeft overigens ook een aardig terrein, maar dat is met de trein vrijwel onbereikbaar.

En ook wel jammer dat Eppegem niet door gaat. Ik ben ooit bij RJ Wavre v Eppegem geweest en toen kwamen ze vanuit Eppegem met twee bussen vol supporters. Ik was wel benieuwd of die thuis veel toeschouwers trekken.
Ooit zal ik gek genoeg zijn om eens naar Helchteren te rijden, maar voorlopig turf ik nog wat clubs af die met de trein te doen zijn.
Eppegem zal ik nog wel eens voorbij komen, die club is wel makkelijk met de trein te bezoeken.
Op de foto's op de website van de Racing zie ik niet zo veel volk in elk geval:
http://www.krcgent.be/match/kfc-eppegem-k-racing-club-gent-02122018
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Freekos79

Citaat van: Joost op dec 02, 2018, 11:44:43
Echt zonde dat het terrein in Nijlen weggaat, ik vind dat een heel erg leuke.
Helson zelf heeft overigens ook een aardig terrein, maar dat is met de trein vrijwel onbereikbaar.

En ook wel jammer dat Eppegem niet door gaat. Ik ben ooit bij RJ Wavre v Eppegem geweest en toen kwamen ze vanuit Eppegem met twee bussen vol supporters. Ik was wel benieuwd of die thuis veel toeschouwers trekken.

Per wanneer gaat het terrein van Nijlen weg?
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Freekos79 op dec 30, 2018, 19:29:57
Per wanneer gaat het terrein van Nijlen weg?

Een exacte datum weet ik niet.

Wel is er dit artikel;
https://www.nieuwsblad.be/cnt/blbpr_02248323

En op de site van Nijlen staan zeer recente foto's van de nieuwe kantine. Mijn educated guess zou zijn eind van het lopende seizoen.

Freekos79

Citaat van: Joost op dec 30, 2018, 19:50:52
Een exacte datum weet ik niet.

Wel is er dit artikel;
https://www.nieuwsblad.be/cnt/blbpr_02248323

En op de site van Nijlen staan zeer recente foto's van de nieuwe kantine. Mijn educated guess zou zijn eind van het lopende seizoen.

Ok thanks, Joost. Dan moet ik dit seizoen nog een tripje naar Nijlen plannen.
Volgende wedstrijd: ?

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Joost

Staat het gekke vierkante gebouw er nog in Wijgmaal? Kan het op de foto's niet zien.

Saltacampos

Citaat van: Joost op jan 13, 2019, 23:12:29
Staat het gekke vierkante gebouw er nog in Wijgmaal? Kan het op de foto's niet zien.
Ja, maar dat staat achter de staantribune op wat (nu ?) terrein twee is (er beweerde een medereiziger dat vroeger terrein 1 daar was, maar gezien de andere bezoeken van Racing aan Wijgmaal al van 1977 en 2008 dateren, kan dat fout zijn), ik vermoed dat dat ooit de kleedkamers moeten zijn geweest. In Olen heb je ook zo'n vreemd gedrocht staan.
Over land and sea

Saltacampos

Westerlo-Union
"Doing the both leagues" is hierbij afgerond, op naar het vervolledigen van 1 Amateur.

https://www.scribd.com/document/398314693/255
Over land and sea

Defender

Citaat van: Saltacampos op jan 27, 2019, 10:07:46
Westerlo-Union
"Doing the both leagues" is hierbij afgerond, op naar het vervolledigen van 1 Amateur.

https://www.scribd.com/document/398314693/255
Ben ik ook onlangs eens gestart met te noteren waar ik wel en niet ben geweest bij 1A en 1B.
Soms verrassend, maar nog wat werk :)
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Saltacampos

Citaat van: Defender op jan 27, 2019, 13:17:41
Ben ik ook onlangs eens gestart met te noteren waar ik wel en niet ben geweest bij 1A en 1B.
Soms verrassend, maar nog wat werk :)
Het is maar sinds ik echt groundhopper geworden ben een paar jaar geleden dat ik het echt bewust doe, daarvoor was het meer toeval, vandaar dat het bijna dertig jaar heeft geduurd om ze allemaal te hebben ;p
Mijn eerste uitwedstrijd in het Belgische profvoetbal was Germinal Ekeren in 1991. Daarvoor was ik in Belgiƫ enkel al in het Ottenstadion geweest.
Over land and sea

Defender

Citaat van: Saltacampos op jan 27, 2019, 13:37:23
Het is maar sinds ik echt groundhopper geworden ben een paar jaar geleden dat ik het echt bewust doe, daarvoor was het meer toeval, vandaar dat het bijna dertig jaar heeft geduurd om ze allemaal te hebben ;p
Mijn eerste uitwedstrijd in het Belgische profvoetbal was Germinal Ekeren in 1991. Daarvoor was ik in Belgiƫ enkel al in het Ottenstadion geweest.
Loopt wat evenredig met het mijne,
Volgde vroeger eigenlijk enkel Anderlecht, soms ook op verplaatsing naar ploegen zoals Dender en FC Brussels, die clubs vielen weg uit professioneel voetbal maar nu heb ik er nieuwe te doen zoals Tubize, Lommel, het nieuwe Gent stadion,..

Maakt het wel fijn omdat ik er vroeger ook niet bij stilstond, en nu graag nieuwe stadions/clubs bezoek.
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Saltacampos

Over land and sea