Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Dennis-V

Citaat van: Ici c est Paris op jan 20, 2009, 14:27:34
Je kan natuurlijk ook proberen langzaam aan je zoontje warm te laten lopen voor groundhopping:-)

Nee, dat zeker niet. Hij gaat nu al helemaal uit z'n dak als hij het Feyenoordlogo ergens ontdekt, dus ik weet nu al dat ik hem nooit mee kan nemen als ik eens ga Groundhoppen; hij verkiest 100% zeker een bezoek aan Feyenoord.
Overigens wordt 't ventje volgende maand  .... 2 jaar

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis-V op jan 20, 2009, 14:41:57
Nee, dat zeker niet. Hij gaat nu al helemaal uit z'n dak als hij het Feyenoordlogo ergens ontdekt, dus ik weet nu al dat ik hem nooit mee kan nemen als ik eens ga Groundhoppen; hij verkiest 100% zeker een bezoek aan Feyenoord.
Overigens wordt 't ventje volgende maand  .... 2 jaar

Klinkt als tijd voor een eerste dagtrip naar Belgie!:)

Dennis-V

Citaat van: Ici c est Paris op jan 20, 2009, 14:55:48
Klinkt als tijd voor een eerste dagtrip naar Belgie!:)

Citaat van: Dennis-V
Zeg nooit nooit, maar momenteel heb ik die drang helemaal niet meer. Ik ben op zoek gegaan naar een fijne balans tussen het bezoeken van voetbalwedstrijden en onderdeel uitmaken van het gezinsleven.

Niets aan toe te voegen.

Hielke

Citaat van: Houseman op jan 19, 2009, 07:59:49
Die staat bij mij ook met potlood in de agenda. Als sc Heerenveen uit de beker geknikkerd wordt dinsdag wordt ie met pen geschreven.

Pak maar een goede gum, Houseman!

Houseman

Ja, heb er maar met pen BEKERFINALE neergezet.

Hielke

Citaat van: Houseman op jan 21, 2009, 10:15:15
Ja, heb er maar met pen BEKERFINALE neergezet.

Dat durf ik nog niet aan, hooguit met potlood. Want het klinkt gek na een wedstrijd in De Kuip, maar de serieuze tegenstanders moeten nog komen.

spons

Citaat van: Houseman op jan 21, 2009, 10:15:15
Ja, heb er maar met pen BEKERFINALE neergezet.

die verliezen jullie toch altijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Toch nog een allerlaatste keer naar de Tivoli in Aken; 24 mei, Alemannia Aachen - Augsburg.

Voetbalhopper

chelsea-juve 25 feb
duisburg-oberhausen ergens in mei

Pieros

Citaat van: Ici c est Paris op jan 19, 2009, 22:59:57
Nu is de voor de hand liggende vraag, zeker voor mij als Utrechter, wat heb je precies tegen de combi?

Dit zijn de regels voor Vitesse - NEC morgen:

Voor het betreden van de bussluis worden de volgende zaken gecontroleerd:
- Iedereen dient zijn seizoenkaart, het daarop gekochte omwisselbiljet en een geldig legitimatiebewijs te laten zien.

- Alles dient van degene te zijn die ook zelf meegaat. Je seizoenkaart, uitkaart en het omwisselbiljet zijn dus niet overdraagbaar!

- Als geldig legitimatiebewijs wordt alleen geaccepteerd: een geldig paspoort, identiteitskaart of rijbewijs.

- Uitkaartverplichting. Indien u niet in het bezit bent van een uitkaart zult u niet meegaan naar Arnhem.

- Supporters die ook maar enigszins onder invloed van alcohol of drugs zijn, worden absoluut geweigerd. Restitutie van het aankoopbedrag van uw ticket wordt niet verleend.

- Er is geen catering in de bussen. In de bussen geldt een rookverbod. Het is verder verboden om blikjes of flesjes mee te nemen.

- Op het omwisselbiljet staat een busnummer. Je dient op de wedstrijddag plaats te nemen in die bus. Dit nummer staat duidelijk op de bus aangegeven.

- Iedereen wordt gefouilleerd voor het instappen in de bussen en bij het bezoekersvak in Gelredome.

- In het Gelredome geldt sinds dit seizoen een rookverbod. Dit zal gehandhaafd worden. Roken zal niet getolereerd worden.


Daarnaast vertrekken de eerste bussen al om 10.10 uur, terwijl de wedstrijd pas om half 1 begint. Naar verwachting zullen de eerste supporters dus zo'n 1,5 uur voor de wedstrijd al in het uitvak zitten. Niet mijn ideale idee van een wedstrijd bezoeken.

Batflyer

Citaat van: Pieros op jan 24, 2009, 12:43:17
- Er is geen catering in de bussen. Het is verder verboden om blikjes of flesjes mee te nemen.

Daarnaast vertrekken de eerste bussen al om 10.10 uur, terwijl de wedstrijd pas om half 1 begint. Naar verwachting zullen de eerste supporters dus zo'n 1,5 uur voor de wedstrijd al in het uitvak zitten. Niet mijn ideale idee van een wedstrijd bezoeken.

Ik vind die regels allemaal heel logisch, op bovenstaande na. Als je bij de Gelredome ook nog gefouilleerd wordt, heeft het geen zin om in de bus blikjes of flesjes te verbieden. En die vroege vertrektijd is idd belachelijk.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Dennis-V

Citaat van: Batflyer op jan 24, 2009, 14:10:02
Ik vind die regels allemaal heel logisch, op bovenstaande na. Als je bij de Gelredome ook nog gefouilleerd wordt, heeft het geen zin om in de bus blikjes of flesjes te verbieden. En die vroege vertrektijd is idd belachelijk.

Ondanks dat Arnhem en Nijmegen naast elkaar liggen is een vertrektijd van 2.5 uur voor de wedstrijd wel te begrijpen. Iedereen kan nu op tijd in het stadion zijn; hoevaak gebeurt het wel niet dat combibussen te kort voor de aftrap arriveren zodat een aantal supporters te laat binnen zijn.

Hielke

Citaat van: Batflyer op jan 24, 2009, 14:10:02
Ik vind die regels allemaal heel logisch, op bovenstaande na. Als je bij de Gelredome ook nog gefouilleerd wordt, heeft het geen zin om in de bus blikjes of flesjes te verbieden. En die vroege vertrektijd is idd belachelijk.

Weet je wat het is, zo'n lijstje zou je verwachten bij een transport van gevangenen of TBS'ers op proefverlof. Door supporters op deze manier te benaderen en te behandelen wek je een agressieve stemming vanzelf in de hand. Natuurlijk zijn er bij bepaalde wedstrijden veiligheidsmaatregelen nodig, maar wanneer je mensen als varkens behandelt zullen zij ook sneller geneigd zijn zich zo te gaan gedragen.

De supporters van Feyenoord mochten op eigen vervoer naar Heerenveen in een periode dat de zaak zéér licht ontvlambaar was. Deze mensen weten echter dat dit alleen maar stand kan houden bij normaal gedrag, dus verliep alles uitstekend. De combiregeling die in ons land hoogtij viert is gebaseerd op angst, dat is nooit een goede basis voor succes. Het voetbal wordt er door kapot gemaakt.

Joost

Morgen heb ik 's middags vrij en met dit schitterende winterweer kan geen mensen binnen blijven zitten lijkt me.

Daarom ga ik als ik klaar ben met werk, zo rond 12, richting Luik. Eerst staan de beide verenigingen in 's Gravenvoeren op 't program. Vervolgens ga ik controleren of de tribune van Milanello Herstal er nog staat. Dan zal het zo rond 2 uur zijn en staat CJS Grivegnee op 't program. Als de verzadeging nog niet is opgetreden komen ook nog CJS Cheneenne, Entente Blegnytoise en RFC Herve aan de beurt. Alle uit de Eerste Provinciaal Luik en nog niet zo lang geleden uit vierde klasse gedegradeerd en alle langs de weg van Luik naar Herve.

Onderweg passeer ik ook nog Fleron waar Red Star Fleron stamnummer 33 draagt maar deze sla ik over want het einddoel van de reis is FC Dolhain Limbourg met stamnummer 6. Stokoud en ooit bijna kampioen maar nu vierde provinciaal. Volgens de keurig website staat er een tribune principal.

Dan terug naar de snelweg en als Kreuz Aachen niet te druk is hoop ik een klein half uur later weer thuis te zijn om te kunnen koken.

Daniel

Wij gaan met een groepje (6man) 18 april naar Leeds voor de wedstrijd Leeds United-Tranmere Rovers. Een vriend van mij is gek van Leeds en ik heb sinds de middelbare school, z'on 10 jaar terug, op de een of andere manier een zwak voor Tranmere Rovers. Ideale mix...en ik heb er zin in. In maart misschien nog een kort tripje naar Londen om een wedstrijdje van Brentford FC mee te pakken. Oh en morgen naar WillemII-Vitesse...daat zijn de plannen weer wel voor deze keer. Oh ja, iemand nog tips voor een goedkoop hotel of hostel in Leeds?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag