Hoofdmenu

Manchester

Gestart door Hoekie_B, sep 26, 2012, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: HRM1880 op jan 28, 2015, 20:13:40
Vorig seizoen bij Babelsberg een bont allegaartje van Ipswich Town en Crystal Palace supporters leren kennen die ook fan zijn FC United. Sindsdien heb ik zwaar mijn bedenkingen bij die laatste club. Door het "hippe" imago komt er een hoop volk op af die eigenlijk voorheen niets met Manchester United te maken hadden.

Anderzijds ben ik een Manchester United-fan tegengekomen (was onze taxi-chauffeur) die vrank en vrij vertelde dat hij na 16 jaar abonnement bij Manchester United gewoon geen geld meer over had om het te betalen. Hij ging nu met veel plezier naar FC United.

Het is natuurlijk niet de eerste keer dat een mooi idee wordt voorbijgesneld door de realiteit.

Robin

Hallo, al zouden jullie kunnen kiezen uit onderstaande drie wedstrijden, welke zou je dan nemen? En waarom?

Leauge One
Bury FC - Scunthorpe  15.00 u KO                 
Bolton Wanderers - Oxford Utd 15.00 u KO
Oldham Athletic - Milton Keynes Dons 15.00 u KO   

Het weekend van 1 oktober ben ik in Manchester voor de wedstrijd Manchester United - Stoke City op zondag. Nu komen wij zaterdagochtend aan en zou ik ook eens een potje willen meepakken in een lagere divisie. Bovenstaande liggen op een prima afstand vanaf het centrum. Taxi denk het snelste om er te komen of is openbaar vervoer ook prima te doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Een beginnende Groundhopper.

FC_Emmen

Ik ben bij alle drie nog niet geweest maar op basis van verslagen en foto's van anderen zou ik voor Oldham Athletic gaan. Volgens mij kan je daar trouwens prima komen met een tram of metro vanuit Manchester.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Ken je deze site? http://www.footballgroundguide.com/

Dan kun je je een beeld vormen en overwogen een keuze maken. Aanwijzingen hoe je met het OV bij de stadions komt, staan er ook op.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Tribuneklanten

Oldham, leukste stadion ondanks nieuwe tribune aan lange zijde.
Prima te doen met tram rechtstreeks vanuit het centrum van Manchester.

Bury is ook wel aardig, zou mijn 2e optie zijn.


FCT1980

Citaat van: Robin op aug 17, 2016, 09:56:43
Hallo, al zouden jullie kunnen kiezen uit onderstaande drie wedstrijden, welke zou je dan nemen? En waarom?

Leauge One
Bury FC - Scunthorpe  15.00 u KO                 
Bolton Wanderers - Oxford Utd 15.00 u KO
Oldham Athletic - Milton Keynes Dons 15.00 u KO   

Het weekend van 1 oktober ben ik in Manchester voor de wedstrijd Manchester United - Stoke City op zondag. Nu komen wij zaterdagochtend aan en zou ik ook eens een potje willen meepakken in een lagere divisie. Bovenstaande liggen op een prima afstand vanaf het centrum. Taxi denk het snelste om er te komen of is openbaar vervoer ook prima te doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Een beginnende Groundhopper.

Leeds of Sheffield is bijvoorbeeld ook prima te doen met de trein. Ben je met een uurtje wel.
Preston speelt sinds hele lange tijd weer thuis tegen Villa. Ook een leuke pot.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robin

Bedankt voor alle reacties. Ik gok dat we de wedstrijd van Oldham gaan bezoeken. Laat jullie nog wel weten hoe het was!

Joost

Citaat van: Robin op aug 18, 2016, 16:47:46
Bedankt voor alle reacties. Ik gok dat we de wedstrijd van Oldham gaan bezoeken. Laat jullie nog wel weten hoe het was!
Ik ben vooral benieuwd hoe je aan tickets voor Man Utd v Stoke gekomen bent.

Robin

Citaat van: Joost op aug 28, 2016, 22:24:36
Ik ben vooral benieuwd hoe je aan tickets voor Man Utd v Stoke gekomen bent.

Sinds Mei 1999 (ik was 12 jaar) altijd een zwak voor United gehad. Nooit heen geweest, wel altijd met een schuin oog gevolgd. Tot een jaar of vier geleden Ajax tegen United moest spelen.  Voor de wedstrijd raakte ik aan de praat met 3 gasten van mijn leeftijd. Gingen al jaren, alles uit en thuis, nationaal en Europees. Het klikte, en altijd contact gehouden. Toen steeds meer United gaan volgen eigenlijk. Vorig seizoen naar de thuiswedstrijd tegen Liverpool en Aston Villa geweest.

Ene keer op een los kaartje, andere keer ging ik op een SK die over was. Ze halen mij op bij het vliegveld en ik kan altijd bij hun op de bank neerploffen. Relatief goedkope tripjes dus, op het bier na. Vliegen kan je al voor een appel en een ei doen natuurlijk. Sinds dit jaar zelf een clubcard aangeschaft (40 pond). Daarmee mij aangemeld voor de loterij voor City thuis, en succesvol. Dus volgend weekend weer die kant op.

Vrienden hier willen ook graag eens een keer mee, dus aan die gasten gevraagd of ze tegen Stoke 6 kaarten kunnen regelen. Geen probleem, misschien niet allemaal naast elkaar maar moet te doen zijn!

Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ;) 

Joost

Citaat van: Robin op aug 29, 2016, 16:16:28
Sinds Mei 1999 (ik was 12 jaar) altijd een zwak voor United gehad. Nooit heen geweest, wel altijd met een schuin oog gevolgd. Tot een jaar of vier geleden Ajax tegen United moest spelen.  Voor de wedstrijd raakte ik aan de praat met 3 gasten van mijn leeftijd. Gingen al jaren, alles uit en thuis, nationaal en Europees. Het klikte, en altijd contact gehouden. Toen steeds meer United gaan volgen eigenlijk. Vorig seizoen naar de thuiswedstrijd tegen Liverpool en Aston Villa geweest.

Ene keer op een los kaartje, andere keer ging ik op een SK die over was. Ze halen mij op bij het vliegveld en ik kan altijd bij hun op de bank neerploffen. Relatief goedkope tripjes dus, op het bier na. Vliegen kan je al voor een appel en een ei doen natuurlijk. Sinds dit jaar zelf een clubcard aangeschaft (40 pond). Daarmee mij aangemeld voor de loterij voor City thuis, en succesvol. Dus volgend weekend weer die kant op.

Vrienden hier willen ook graag eens een keer mee, dus aan die gasten gevraagd of ze tegen Stoke 6 kaarten kunnen regelen. Geen probleem, misschien niet allemaal naast elkaar maar moet te doen zijn!

Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ;)

Goed geregeld!

(Ik vrees alleen dat je PB box nu gaat uitpuilen)

FCT1980

Leuk verhaal Robin.
Zo heb ik dat zelf met een aantal jongens in Brum. Nooit te beroerd om me te helpen met tickets of wat dan ook. Komen die jongens ook wel eens naar Nederland? Die gasten van Villa komen nu zelfs met ons mee naar Eagles uit en een paar keer per jaar gewoon naar Twente ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robin

Mooiste wat er is. En het is zo makkelijk om met een biertje in de kroeg contact te leggen! Zeker als je dezelfde passie hebt. Hun zijn inmiddels ook al twee keer hier geweest (Ajax). Een uitwedstrijd willen ze het liefst, maar dat is bij Ajax echt niet te doen ivm persoonsgebonden uitkaart etc.

Koning Kriel

Heb je nog goede staptips voor Manchester op een donderdagavond? Wij gaan met zeven gasten naar United - Fenerbache op 20 oktober en dan moet er natuurlijk ook gestapt worden.


Nort

Citaat van: Koning Kriel op aug 30, 2016, 09:22:28
Heb je nog goede staptips voor Manchester op een donderdagavond? Wij gaan met zeven gasten naar United - Fenerbache op 20 oktober en dan moet er natuurlijk ook gestapt worden.
Bij de Printworks heb je met Tiger Tiger en de The Birdcage twee clubs zitten die tot laat open zijn. In de Printworks heb je ook nog een beerkeller, maar die sluit al behoorlijk vroeg. Je Willem II shirtje moet je helaas wel thuis laten...

Koning Kriel

Citaat van: nort op aug 30, 2016, 09:38:59
Je Willem II shirtje moet je helaas wel thuis laten...

Dan zoeken we naar iets anders :P. Nee hoor, thanks voor de tip