Speelschema's 2016/ 2017

Gestart door watergatehopper, jun 07, 2016, 20:49:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniss

Citaat van: spons op jun 23, 2016, 19:48:16
En ik denk dat zeker 90% niet van plan is om ooit naar Moskou te gaan. Ik heb trouwens de indruk dat er van de 652 gwrigistreerde maar ongeveer 100 echt actieve gebruikers zijn of zit ik er dan ver naast ?

Ik loer stilletjes mee ;-)

Jehoentelaar

Zolang we niet aan komen zetten met speelschema's van Bolivia, Ghana of Laos zie ik geen enkel probleem.

Die inschatting zou overigens weleens correct kunnen zijn.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op jun 23, 2016, 20:55:39
Zolang we niet aan komen zetten met speelschema's van Bolivia, Ghana of Laos zie ik geen enkel probleem.

Die inschatting zou overigens weleens correct kunnen zijn.
Een wedstrijdverslag van die landen zou ik anders wel kunnen waarderen.

Levi8

Citaat van: Jehoentelaar op jun 23, 2016, 20:55:39
Zolang we niet aan komen zetten met speelschema's van Bolivia, Ghana of Laos zie ik geen enkel probleem.

Die inschatting zou overigens weleens correct kunnen zijn.


Waren die speelschema's inmiddels ook niet bekend? ;)
Rusland is een van de grotere competities van Europa, ja het is ver weg en er staat geen Barcelona-Real op het programma, maar als je voetbalwedstrijden wil zien moet je soms wat reizen.

spons

Citaat van: Levi8 op jun 23, 2016, 22:47:47

Waren die speelschema's inmiddels ook niet bekend? ;)
Rusland is een van de grotere competities van Europa, ja het is ver weg en er staat geen Barcelona-Real op het programma, maar als je voetbalwedstrijden wil zien moet je soms wat reizen.

Dat ver weg valt wel mee, Moskou is net zo lang vliegen als bijvoorbeeld Sevilla of Lissabon
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op jun 23, 2016, 19:48:16
En ik denk dat zeker 90% niet van plan is om ooit naar Moskou te gaan. Ik heb trouwens de indruk dat er van de 652 gwrigistreerde maar ongeveer 100 echt actieve gebruikers zijn of zit ik er dan ver naast ?

Wat is hier de definitie van "actief"?

De publiekswissel

Citaat van: Hugo op jun 24, 2016, 07:58:43
Wat is hier de definitie van "actief"?

Actief in het bezoeken van wedstrijden of actief met posts op het forum. Daar zit ook wel een verschil in. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

spons

Citaat van: De publiekswissel op jun 24, 2016, 11:40:14
Actief in het bezoeken van wedstrijden of actief met posts op het forum. Daar zit ook wel een verschil in. ;-)

Ik bedoelde actief met posts het andere kan ik niet inschatten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen



watergatehopper

#86
Citaat van: Freekos79 op jun 24, 2016, 13:23:03
http://www.nfsbih.ba/bih/vijest.php?id=11890 Bosnie


Ik wil Bosnië er best bij zetten hoor maar vraag me af wie er van het forum geïnteresseerd is om te bezoeken. Ga jij zelf bijvoorbeeld?
Hetzelfde geldt voor Oekraïne waar het notabene oorlog is. 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

John Sleeuwenhoek

Citaat van: watergatehopper op jun 27, 2016, 11:33:47

Ik wil Bosnië er best bij zetten hoor maar vraag me af wie er van het forum geïnteresseerd is om te bezoeken. Ga jij zelf bijvoorbeeld?
Hetzelfde geldt voor Oekraïne waar het notabene oorlog is.

Loze reactie.

De derby van Sarajevo staat bij velen op het lijstje.

Het is inderdaad oorlog in Oekraïne, maar bijvoorbeeld Kiev is veilig om te bezoeken. De afstand tussen Kiev en het gebied in het oosten van Oekraïne waar het onrustig is bedraagt ongeveer 800 kilometer.

Freekos79

Citaat van: watergatehopper op jun 27, 2016, 11:33:47

Ik wil Bosnië er best bij zetten hoor maar vraag me af wie er van het forum geïnteresseerd is om te bezoeken. Ga jij zelf bijvoorbeeld?
Hetzelfde geldt voor Oekraïne waar het notabene oorlog is.

De sarajevo derby staat bovenaan mijn lijst. Het is voor iedereen verschillend natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat er interesse voor is. Dat geldt trouwens voor elke competitie.
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Voor wie zit te wachten op de TV duels in Engeland;

CiteerChanges for broadcast selections

The first changes take place when the League's UK broadcast partners announce their opening group of live TV matches. This happens in early July and contains broadcast alterations for the first two months of the season (August and September).

TV matches for October and November should be confirmed and announced in early August. For fixtures from December onwards, live TV matches are mostly confirmed on a month-by-month basis.

The Premier League will seek to confirm live TV matches approximately five or six weeks before the start of the month in question. For example, December selections are typically confirmed in mid-October.

The broadcast selections for the season's final round of fixtures on 21 May, 2017, are usually announced after every club have completed 37 matches. As these matches always kick off simultaneously, there is no direct impact on match-going fans, in terms of rearranged dates or kick-off times.