Speelschema's 2016/ 2017

Gestart door watergatehopper, jun 07, 2016, 20:49:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Tribuneklanten

Het speelschema voor de Italiaanse Serie B wordt bekend gemaakt op woensdag 3 Augustus.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Cyclebob

Iemand idee waar en wanneer kalender lagere Italiaanse klassen, C1, C2, D bekend wordt gemaakt? Ik ben eind september weekje in Calabria, reisschema plan ik obv wedstrijden. 
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: Cyclebob op jul 25, 2016, 12:07:34
Iemand idee waar en wanneer kalender lagere Italiaanse klassen, C1, C2, D bekend wordt gemaakt? Ik ben eind september weekje in Calabria, reisschema plan ik obv wedstrijden.

Jij bent nog heel erg jaren 90 :)

Ze hebben de Serie C een aantal jaar geleden opgeheven en dat is nu de Serie Lega Pro. Serie D is nu het 4e niveau.

Maar omdat ik zelf ook op vakantie ga naar Italië ben ik dat aan het uitpluizen geweest, het enige dat ik heb kunnen vinden is dat clubs tot 29 juli de tijd hadden zich in te schrijven voor die competities. Of aan allerlei reglementen moesten voldoen, ik spreek zelf geen Italiaans.

Het zal dus nog wel even duren voordat ze de schema's publiceren. Serie D begint pas op  4 september.

Luccie

Citaat van: Joost op jul 25, 2016, 12:41:20
Jij bent nog heel erg jaren 90 :)

Ze hebben de Serie C een aantal jaar geleden opgeheven en dat is nu de Serie Lega Pro. Serie D is nu het 4e niveau.

Maar omdat ik zelf ook op vakantie ga naar Italië ben ik dat aan het uitpluizen geweest, het enige dat ik heb kunnen vinden is dat clubs tot 29 juli de tijd hadden zich in te schrijven voor die competities. Of aan allerlei reglementen moesten voldoen, ik spreek zelf geen Italiaans.

Het zal dus nog wel even duren voordat ze de schema's publiceren. Serie D begint pas op  4 september.

Kan jij nog wedstijdje(s) meepikken in Italië, of zit je nog te wachten op het programma van Serie B?

Joost

Citaat van: Luccie op jul 25, 2016, 13:13:01
Kan jij nog wedstijdje(s) meepikken in Italië, of zit je nog te wachten op het programma van Serie B?

Bologna v Crotone valt perfect voor mij.
Verder wordt er misschien gespeeld in de regionale voorrondes van de Coppa Italia Dilettante maar dat is natuurlijk nog totaal onbekend.

Het bezoeken van een enkele wedstrijd op vakantie is wel traditie maar in principe ga ik met vrouw en kids en vrienden op vakantie en ligt daar de focus. Mocht er op een avond zo'n bekerpotje om de hoek worden gespeeld dan is dat een leuke toevoeging maar buiten Bologna was ik niet van plan uren in de auto te gaan zitten voor een wedstrijd. Als ze de wedstrijd van Pescara op een andere dag dan Bologna zetten is dat bijvoorbeeld wel mogelijk maar dat is dik 3 uur rijden, dat ga ik waarschijnlijk niet doen.

Luccie

Citaat van: Joost op jul 25, 2016, 13:33:31
Bologna v Crotone valt perfect voor mij.
Verder wordt er misschien gespeeld in de regionale voorrondes van de Coppa Italia Dilettante maar dat is natuurlijk nog totaal onbekend.

Het bezoeken van een enkele wedstrijd op vakantie is wel traditie maar in principe ga ik met vrouw en kids en vrienden op vakantie en ligt daar de focus. Mocht er op een avond zo'n bekerpotje om de hoek worden gespeeld dan is dat een leuke toevoeging maar buiten Bologna was ik niet van plan uren in de auto te gaan zitten voor een wedstrijd. Als ze de wedstrijd van Pescara op een andere dag dan Bologna zetten is dat bijvoorbeeld wel mogelijk maar dat is dik 3 uur rijden, dat ga ik waarschijnlijk niet doen.

Is geen verkeerde wedstrijd, lijkt mij :)
Veel plezier tijdens de vakantie en in Bologna.

Tribuneklanten

diretta.it is een fijne site om Italiaanse fixtures bij te houden.
Helaas geeft de site www.lega-pro.com nog geen uitsluitsel over het uitkomen van de speelschema's en de Coppa Italia Lega Pro.

Wacht ook op Serie B, Serie C, Coppa Italia Lega Pro en eventueel Serie D.
Zit vanaf 06-09 voor 2 weken in Apulia.

Joost

Citaat van: Tribuneklanten op jul 25, 2016, 15:22:53
diretta.it is een fijne site om Italiaanse fixtures bij te houden.
Helaas geeft de site www.lega-pro.com nog geen uitsluitsel over het uitkomen van de speelschema's en de Coppa Italia Lega Pro.

Wacht ook op Serie B, Serie C, Coppa Italia Lega Pro en eventueel Serie D.
Zit vanaf 06-09 voor 2 weken in Apulia.

Foggia!

Kun je op de heen of terugweg dan even via Castel di Sangro rijden :)

Tribuneklanten

Citaat van: Joost op jul 25, 2016, 15:40:51
Foggia!

Kun je op de heen of terugweg dan even via Castel di Sangro rijden :)

We vliegen op Brindisi en verblijven 2 weken daar in de buurt.
We zitten precies tussen Lecce en Bari in.

watergatehopper

Citaat van: Freekos79 op jun 27, 2016, 11:50:08
De sarajevo derby staat bovenaan mijn lijst. Het is voor iedereen verschillend natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat er interesse voor is. Dat geldt trouwens voor elke competitie.

Hoe is de derby geweest? (ik dacht iets op FB gezien te hebben dat deze al is gespeeld)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

De publiekswissel

Citaat van: watergatehopper op jul 31, 2016, 18:15:24
Hoe is de derby geweest? (ik dacht iets op FB gezien te hebben dat deze al is gespeeld)

Sinds dit seizoen is een andere opzet en de derby is nu 4keer. De eerste is idd geweest.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Tribuneklanten

Fixtures Lega Pro worden waarschijnlijk pas op 11-08 bekend gemaakt.
Krijg zojuist een appje van een Italiaanse groundhopper

Cyclebob

Citaat van: Tribuneklanten op aug 02, 2016, 13:53:48
Fixtures Lega Pro worden waarschijnlijk pas op 11-08 bekend gemaakt.
Krijg zojuist een appje van een Italiaanse groundhopper
Dank je, ik hoop op een thuiswedstrijd 25/9 voor Vigor Lamezia of ACS Nicastro
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga