Gezocht: verlaten stadions

Gestart door stadiongebod, jul 22, 2013, 21:42:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

Citaat van: stadiongebod op jul 22, 2013, 22:42:43
Zuiderpark is bekend. Staat er nog wat overeind van Fortuna Vlaardingen? Ik dacht dat dát allang volledig verdwenen was?
Ik zal van de week eens langsfietsen (volgens mij staan er nog door brandnetels overwoekerde staantribunes aan de Marathonweg)
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

stadiongebod

Citaat van: Cyclebob op jul 23, 2013, 15:08:23
Ik zal van de week eens langsfietsen (volgens mij staan er nog door brandnetels overwoekerde staantribunes aan de Marathonweg)

Dat zou geweldig zijn. Aangezien jij uit de regio komt.. weet jij nog wat er overeind staat van TSB?

Sebastiaan_W

Citaat van: stadiongebod op jul 23, 2013, 14:43:26
Wat is er van de Bornsestraat nog over?

2 tribunes. 1 staat bij het hoofdveld van de amateurs van avc Heracles(de monumentale) en een andere tribune staat bij het hoofdveld van sv Almelo.
Het veld van het stadion aan de Bornsestraat wordt door de amateurs van avc Heracles gebruikt als trainingsveld. Het hekwerk van het stadion staat nog om het trainingsveld. Dit trainingsveld ligt tegen één van de korte zijden van het hoofdveld van Heracles.

Cyclebob

TSB is een aanrader! Het Dudok-Shellcomplex op Vijfsluizen lag er tot voor kort nog keurig bij, alleen de doelen waren verdwenen. Ook was er nog een drooggevallen (en begroeid) zwembad. Wordt meegenomen op de route :-)
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

HRM1880

Tubantia en het Mijnstadion zijn verre van verlaten. Het eerste zal de grote tribune wel afgebroken worden. De laatste wordt dan weer zeer goed onderhouden en daar worden nog geregeld wedstrijden gespeeld.

Het antwoord over Veltwijck heb je al gekregen via een gemeenschappelijke kennis vermoed ik, de vraag kwam mij al bekend voor.

spons

Citaat van: Cyclebob op jul 23, 2013, 15:51:11
TSB is een aanrader! Het Dudok-Shellcomplex op Vijfsluizen lag er tot voor kort nog keurig bij, alleen de doelen waren verdwenen. Ook was er nog een drooggevallen (en begroeid) zwembad. Wordt meegenomen op de route :-)

Zou kunnen maar in mijn beleving zijn Fortuna en TSB allebei al verdwenen, heb bij beide zelf nog gevoetbald
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: stadiongebod op jul 23, 2013, 14:43:26
Wat is er van de Bornsestraat nog over?

hekken om het veld en een kassahuisje
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: HRM1880 op jul 23, 2013, 18:02:41
Tubantia en het Mijnstadion zijn verre van verlaten. Het eerste zal de grote tribune wel afgebroken worden. De laatste wordt dan weer zeer goed onderhouden en daar worden nog geregeld wedstrijden gespeeld.

Het antwoord over Veltwijck heb je al gekregen via een gemeenschappelijke kennis vermoed ik, de vraag kwam mij al bekend voor.
ben bang dat jij het over Tubantia Borgerhout hebt. ik had het over stadion Veldwijk(FBK)stadion van VV Tubantia in Hengelo dat ooit betaald speelde.
Het mijnstadion wist ik niet. ik dacht dat daar af en toe alleen nog een oefenwedstrijd werd gespeeld
.
Het ene stadion is het andere niet!

cafebac

Dijkse boys is niet echt een verlaten stadion, meer een verlaten veld met een verlaten kleedlokaal.

Ik neem aan dat je De Kraal in Venlo al lang en breed kent?


stadiongebod

Citaat van: HRM1880 op jul 23, 2013, 18:02:41
Tubantia en het Mijnstadion zijn verre van verlaten. Het eerste zal de grote tribune wel afgebroken worden.

Het antwoord over Veltwijck heb je al gekregen via een gemeenschappelijke kennis vermoed ik, de vraag kwam mij al bekend

Via J. ? Klopt. Dank daarvoor. Wat weet jij in dat geval van het oude complex van Wuustwezel? Of heeft hij dat inmiddels ook gevraagd? ;)

stadiongebod

Citaat van: spons op jul 23, 2013, 20:07:54
Zou kunnen maar in mijn beleving zijn Fortuna en TSB allebei al verdwenen, heb bij beide zelf nog gevoetbald

Wat betreft Fortuna klopt dat, zo is mij verteld. Had al eens foto's gekregen toen het braak lag, maar die waren van 2003.

stadiongebod

Citaat van: cafebac op jul 24, 2013, 09:08:06
Dijkse boys is niet echt een verlaten stadion, meer een verlaten veld met een verlaten kleedlokaal.

Ik neem aan dat je De Kraal in Venlo al lang en breed kent?

Zelfs dat voldoet ;) #kinderhand

Kraal is bekend

Skipperdinho

Citaat van: cafebac op jul 24, 2013, 09:08:06
Dijkse boys is niet echt een verlaten stadion, meer een verlaten veld met een verlaten kleedlokaal.

Ik neem aan dat je De Kraal in Venlo al lang en breed kent?

klopt maar wel recent nog in de topklasse, maar was er 2 weken terug langs gekomen en het gras staat al lekker hoog en alle rotzooi ligt overal rond geslingerd.

Sebastiaan_W

IS er nog wat over van QSC in Wormerveer?

HRM1880

Citaat van: stadiongebod op jul 24, 2013, 09:10:31
Via J. ? Klopt. Dank daarvoor. Wat weet jij in dat geval van het oude complex van Wuustwezel? Of heeft hij dat inmiddels ook gevraagd? ;)
Inderdaad via hem. Wuustwezel heb ik geen idee van, maar zal eens rondhoren.