Relikwieën ... Zijt Gij Een Hamster ?

Gestart door Denniz1974, jun 29, 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 19, 2014, 22:10:37
Ik koop/krijg ook indien mogelijk altijd een sjaal!! Ondertussen weet ik dat ik de kachel niet aan hoef te zetten deze winter. Ik kan me prima inpakken met de sjaaltjes! Dat is weer het voordeel van sjaaltjes sparen in tegenstelling tot pins! Scheelt weer stookkosten.
Tsjah, ik zou dat ook wel willen maar ja, student he...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Dat van die ruimte is precies het probleem. Letterlijk honderden sjaals liggen hier in de berging....Terwijl je voor dezelfde hoeveelheid pins slechts een flink prikbord nodig hebt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op okt 19, 2014, 23:41:49
Dat van die ruimte is precies het probleem. Letterlijk honderden sjaals liggen hier in de berging....Terwijl je voor dezelfde hoeveelheid pins slechts een flink prikbord nodig hebt.

Herkenbaar. En volgens mij bij vele. Ondertussen snap ik niet meer waarom ik die toen allemaal kocht. Mochten mensen op zoek zijn naar een specifiek sjaaltje let me know. Veelal uit Duitsland en België.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Han

#108
Op een huisadres in Alphen liggen de eerste ruim dertig/vijfendertig exemplaren van mijn collectie Groundtastics. Ze zijn niet verzendbaar maar op afspraak voor de liefhebber gratis af te halen.

Ik stel de collectie graag ter beschikking en de serieuze kandidaat is op volgorde van reactie de eerste malende. Uitsluitend via mijn inbox svp om openlijke schermutselingen te voorkomen en om privacy te garanderen.



Kind regards


Stop Press:

Inmiddels is contact tussen serieuze liefhebber en bewaaradres op gang gebracht. Goed om te constateren dat als je fysiek afstand neemt van memorabilia het een mooie aanvulling wordt op een andere verzameling.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Laurens Jobse

Ik ben ooit begonnen met een paar sjawls, en sindsdien koop ik overal een sjawl. Het stomme is ik blijf ze kopen, want ik heb van elke club waar ik was een sjawl, maar ze liggen hier in verhuisdozen op de logeerkamer, maarja eenmaal begonnen aan een verzameling......

Als ik nu opeens aan pins, programmaboekjes, mokken of vaantjes begin mis ik een hoop clubs waar ik eerder geweest ben. En is mijn sjawlcollectie niet meer compleet. Zodoende blijf ik sjawls kopen. Als ik ooit nog eens de loterij win dan bouw ik een cafe in/aan huis en hang ik ze op zoals je wel eens ziet in kroegen of voetbalkantines

Daarnaast heb ik nog een hele doos wedstrijdkaartjes. Binnenkort maar eens in fotomappen doen of inlijsten in paar grote lijsten.

KRCM1904

Ik verzamel niets echt fanatiek, maar heb van alles een beetje. Vaantjes, pins, programmaboekjes, interesseren mij matig. Sjaals en shirts eerder zeldzaam.  Wat ik hier nog niet (vaak) las, zijn cd's met clubsongs en dat boeit mij eigenlijk nog het meest. 
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Han

Heb inmiddels zelf mogen ervaren hoe de curator en betrokkenen van het 'voetbalmuseum' in Middelburg om zijn gegaan met in bruikleen gegeven persoonlijke eigendommen van donateurs en verzamelaars. Dit is wat resteert van de hoofdtribune van mijn 'modelstadion':


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Saltacampos

Citaat van: Han op dec 27, 2015, 13:00:29
Heb inmiddels zelf mogen ervaren hoe de curator en betrokkenen van het 'voetbalmuseum' in Middelburg om zijn gegaan met in bruikleen gegeven persoonlijke eigendommen van donateurs en verzamelaars. Dit is wat resteert van de hoofdtribune van mijn 'modelstadion':



Mjah, daarom dat ik mijn oude speldjes van het corporatief voetbal niet wou uitlenen toen daarover een tentoonstelling in het MIAT (een museum over de industriële geschiedenis van de stad) hier in Gent werd georganiseerd. Als ze "zoek" raken zijn ze immers zo goed als onvervangbaar.
Over land and sea

Joost

Komt het door het vervoer van hen naar jou of door moedwillig slopen en onnauwkeurig opslaan?

Han

Citaat van: Joost op dec 27, 2015, 19:03:39
Komt het door het vervoer van hen naar jou of door moedwillig slopen en onnauwkeurig opslaan?

Het stadion is demontabel en per sectie onder mijn toezicht en aanwijzingen destijds uiterst zorgvuldig ingepakt met 'bubble plastic' door een verhuisonderneming en per doos vervolgens voorzien van beschermende luchtkussentjes.

De 'omdoos' met de 'gewrapte' hoofdtribune is ooit in Middelburg geopend geweest. Vervolgens is de tribune onbeschermd op vervoer gezet.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Jef400

Amateurs. Netjes zo met spullen om te gaan ook. Maar zo gaat dat in die branche... blijkbaar.

Sebastiaan_W

Mocht iemand nog programmaboekjes van het Nederlands Elftal hebben en er niks mee doen, dan heb ik interesse.

spons

Citaat van: Sebastiaan_W op jul 06, 2016, 11:30:26
Mocht iemand nog programmaboekjes van het Nederlands Elftal hebben en er niks mee doen, dan heb ik interesse.

Ik heb nog wel behoorlijk wat dubbel, zal een kijken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W