Week 35: 26 augustus t/m 1 september

Gestart door Tribuneklanten, jul 31, 2019, 13:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ksclgiov282


Joost

Citaat van: Nort op aug 21, 2019, 14:18:51
Ik bewaar de Indiër wel tot de Paastrip :)

We hebben het hier wel over een meervoudig winnaar bij de Curry Awards!

spons

31/08. Excelsior Maassluis - IJsselmeervogels
01/09. Willem II - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vinnn

Citaat van: spons op aug 22, 2019, 03:50:07
31/08. Excelsior Maassluis - IJsselmeervogels
01/09. Willem II - Feyenoord

Geen Hapoel voor jou spons?

Nort

Citaat van: Vinnn op aug 22, 2019, 08:02:01
Geen Hapoel voor jou spons?
Geeft hem groot gelijk. Wie gaat er nu vrijwillig naar een staat, dat geleid wordt door een terroristen regime?

spons

Citaat van: Vinnn op aug 22, 2019, 08:02:01
Geen Hapoel voor jou spons?

Ik kan sowieso niet ( net als de vorige ronde ) vanwege mijn werk in deze vakantieperiode waarin een hoop collega's op vakantie zijn maar ik weiger ook om ooit in die schurkenstaat te komen

Schande dat ze mee mogen doen, het heet niet voor niets "Europees" voetbal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De publiekswissel

Blijf het altijd wel humor vinden dat bij Israël opeens iedereen politiek correct is ('schurkenstaat' en 'geleid door terroristen') maar wel naar EK wedstrijden gaan die notabene door de grootste maffia wordt georganiseerd   
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op aug 22, 2019, 11:07:03
Blijf het altijd wel humor vinden dat bij Israël opeens iedereen politiek correct is ('schurkenstaat' en 'geleid door terroristen') maar wel naar EK wedstrijden gaan die notabene door de grootste maffia wordt georganiseerd
Vertel?  Hoeveel doden heeft de UEFA op haar geweten en van hoeveel mensen heeft de UEFA haar huis, grond en alle vrijheden  afgenomen?

Vinnn

Citaat van: Nort op aug 22, 2019, 08:39:14
Geeft hem groot gelijk. Wie gaat er nu vrijwillig naar een staat, dat geleid wordt door een terroristen regime?

Voor mijn club kom ik overal. Al wordt het op Guantanamo Bay gespeeld. Ik weiger om politiek bij het voetbal te betrekken.

ALenstra

1 september: Thialf Ice Hockey Cup in Heerenveen

willytown79

Citaat van: De publiekswissel op aug 22, 2019, 11:07:03
Blijf het altijd wel humor vinden dat bij Israël opeens iedereen politiek correct is ('schurkenstaat' en 'geleid door terroristen') maar wel naar EK wedstrijden gaan die notabene door de grootste maffia wordt georganiseerd

Touché, sowieso moet politiek wegblijven van sport en is dit forum niet de plek om je eigen mening of statement op politiek gebied op te dringen

Sebastiaan_W

Ik begrijp de reactie van Publiekswissel volkomen en ben het volledig eens met Vinnn en WillyTown.

De publiekswissel

Citaat van: Nort op aug 22, 2019, 11:32:18
Vertel?  Hoeveel doden heeft de UEFA op haar geweten en van hoeveel mensen heeft de UEFA haar huis, grond en alle vrijheden  afgenomen?

Maar de UEFA krijgt dan weer geen zelfmoordterroristen en raketaanslagen te voortduren...

De burgemeester van Enschede heeft de vrijheden van Belgen afgenomen vandaag, ga je nu ook nooit meer Enschede?   ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op aug 22, 2019, 12:28:26
Maar de UEFA krijgt dan weer geen zelfmoordterroristen en raketaanslagen te voortduren...

De burgemeester van Enschede heeft de vrijheden van Belgen afgenomen vandaag, ga je nu ook nooit meer Enschede?   ;-)
Je haalt dingen door elkaar. De voorouders van deze zelfmoordterroristen en raketaanslagplegers zijn uit hun eigen huis en land verbannen. Onder toeziend oog van de wereld, die het allemaal prima vond én vind. Die jarenlange frustratie in combinatie met de constante pesterijen snap ik wel dat deze personen hun ultieme opoffering plegen voor hun medeburgers.

Bovendien is niet alleen politiek Israël schuldig, maar ook de burgers gezien de leiders om de vier jaar democratisch worden gekozen. Supporters hebben 0,0 invloed op de verkiezingen van de UEFA (hadden we die maar), evenals burgers op de verkiezing van een burgemeester. Hooguit indirect via de gemeenteraad, maar hun stem is in 95% van de gevallen symbolisch.

En ja voetbal (en sport in het algemeen) is doordrongen van politiek én pas zodra dit ophoudt ga ik me echt zorgen maken om het voetbal. Op dat moment heeft het grote publiek een ander tijdsvermaak gekozen en wordt er nog enkel gespeeld op een bijveldje achteraf zonder verslaggeving.

Ik ben het er wel mee eens dat dit topic niet de juiste plek is om politieke standpunten uit te wisselen :)

De publiekswissel

Citaat van: Nort op aug 22, 2019, 15:31:03
Ik ben het er wel mee eens dat dit topic niet de juiste plek is om politieke standpunten uit te wisselen :)

Ach het brengt weer eens wat reuring ipv de vraag welke clubs in Londen de moeite zijn omdat iemand daar toevallig een weekendje zit.. ;-)

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/