Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: De publiekswissel op apr 18, 2019, 15:34:09
Ik lees dat er Benfica fans zijn die een roadtrip van meer dan 16 uur hebben afgelegd naar het verkeerde Frankfurt. Nu moeten ze weer terug en halen wellicht de aftrap niet eens... De vraag is dus, wie is er ook wel eens helemaal verkeerd gereden naar een verkeerde plek in zelfs plaats?

Wij gingen ooit naar Notts County, 2005 was het denk ik. TomTom was er wel maar de Smartphone moest nog uitgevonden worden. Het stadion van Notts County heet Meadow Lane.
Maar toen we op Meadow Lane aankwamen bleek dat in een aan Nottingham vastgegroeid voorstadje te zijn. Er blijken twee handen vol Meadow Lanes in Nottingham en omgeving te zijn.

Aftrap wel nog gehaald overigens en verder was het steenkoud en slecht. Hereford won 0-1.

Jef400

Ging er aan het begin van de jaren 10 niet zo'n verhaal rond over Ahlen en Aalen?

ALenstra

Ja, een supportersbus naar Aalen die in Ahlen terecht kwam. En de buschauffeur die zei "hoezo ligt Aalen niet in Westfalen?"

wekke

#4518
Citaat van: De publiekswissel op apr 18, 2019, 15:34:09
Ik lees dat er Benfica fans zijn die een roadtrip van meer dan 16 uur hebben afgelegd naar het verkeerde Frankfurt. Nu moeten ze weer terug en halen wellicht de aftrap niet eens... De vraag is dus, wie is er ook wel eens helemaal verkeerd gereden naar een verkeerde plek in zelfs plaats?

In de kwalificaties voor het EK 2012 speelde België in Düsseldorf tegen Duitsland. Via POI op mijn GPS klikte ik op LTU Arena. Eerst reden we ons hopeloos vast in de files om nadien aan het Paul Jannes Stadion aan te komen. Stond er dus het verkeerde adres in die GPS geprogrammeerd. Het stond al 2-0 toen we eenmaal in het juiste stadion waren :D

watergatehopper


Wij zijn met een dagtrip naar Brentford verkeerd gereden. Twee keer dezelfde straatnaam in London en wij kozen de verkeerde. Londen is groot. Met nog 26km door de stad op een zaterdag haalden we nog net de KO. Geen pints meer in de 4pubs dus.

Liverpool supporters maakten het nog bonter. Zij reden niet naar een verkeerde plaats maar zelfs naar een verkeerd land! In plaats van Lille Frankrijk, wat overigens villeneuve d'ascq had moeten zijn reden zij naar Lille in België(vlakbij Turnhout).
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Ik heb me ook nog een keer wezenloos gezocht naar het stadionnetje van Tongeren, de navigatie had dat nog in Tongeren zelf staan.

Nadat ik moedeloos maar weer de terugweg had aangevangen stond er kilometers buiten de stad plots een bordje dat het stadionnetje rechtsaf was.

jdebruin96

Afgelopen september ben ik naar Lommel SK - KV Mechelen geweest. Vooraf dachten wij dat het een klein stadje zou wezen maar blijkbaar is het best groot. Navigatie deed het niet, nergens een bordje te vinden, geen lichtmasten die boven de huizen uitsteken en geen supporter te bekennen. Na dik 25 minuten rondrijden en nog geen stadion gevonden te hebben kwamen wij bij een kruispunt de spelersbus van KV Mechelen tegen, deze hebben wij toen gevolgd en zodoende kwamen wij dus uiteindelijk aan bij het Soevereinstadion.

Tribuneklanten

Zo ben ik in 2012 eens naar Dessel Sport gegaan. Ze speelde toen net in het nieuwe stadion (waar ik niet van op de hoogte was).
Ik had genavigeerd naar het Lorze stadion en toen ik daar aan kwam stond er geen stadion, maar was het een bouwput met nieuwe huizen in aanbouw.
Domme fout, slecht ingelezen.

Maar..... Tot mijn grote verbazing kwam daar ineens de spelersbus van RAEC Mons aangereden en die stopte op de plek waar ik stond.
Zij waren dus net als mij slecht voorbereid en niet op de hoogte van de verhuizing.

Van pogo tot popo

In Engeland verplaatsen ze Leicester tegen Arsenal van 29 april (maandag) terug naar het weekend ivm halve finale EL die Arsenal speelt. Iemand enig idee waar ik kan zien welke ze ervoor naar de maandag plaatsen (als ze dat doen)?

ALenstra

Website van de Premier League? BBC Football?

Van pogo tot popo

Inderdaad gekeken. Maar daar staat hij nog op maandagavond. Alleen op beide clubsites staat de verplaatsing. Was aan het zoeken naar een website waar ze standaard de verplaatste wedstrijden communiceren.

Tribuneklanten

Dat heb ik met Arsenal - Brighton.
Die zou ook worden verzet als Arsenal door ging, maar tot nu toe niks over te vinden.

ALenstra

Wat ik begrepen heb is de wedstrijd een dag eerder om 12.00 locale tijd. Ik denk dat er op maandag niks voor in de plaats komt aangezien er dan drie live-wedstrijden op zondag zijn ipv twee.

Rick

Citaat van: De publiekswissel op apr 18, 2019, 15:34:09
Ik lees dat er Benfica fans zijn die een roadtrip van meer dan 16 uur hebben afgelegd naar het verkeerde Frankfurt. Nu moeten ze weer terug en halen wellicht de aftrap niet eens... De vraag is dus, wie is er ook wel eens helemaal verkeerd gereden naar een verkeerde plek in zelfs plaats?

Ook een mooie:

But probably the most tragic mistake belonged to no less than 400 Atletico Bilbao football fans who traveled unintentionally to Budapest to support their team during the Europa Football Cup final in 2012 which was taking place in Bucharest. Imagine their amazement when they realized that they were in "Wrongaria" and not in "Romania". Related or not, their team lost by 3 to 0 that day to  Atletico de Madrid. It was a tough day for them

Bier und Bratwurst

Citaat van: De publiekswissel op apr 18, 2019, 15:34:09
Ik lees dat er Benfica fans zijn die een roadtrip van meer dan 16 uur hebben afgelegd naar het verkeerde Frankfurt. Nu moeten ze weer terug en halen wellicht de aftrap niet eens... De vraag is dus, wie is er ook wel eens helemaal verkeerd gereden naar een verkeerde plek in zelfs plaats?

Snap niet dat je dat kunt doen, stukje voorbereiding lijkt me
Het ene stadion is het andere niet!