Week 34 / 18 - 24 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:57:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Toon hier je plannen voor de week van 18 t/m 24 augustus.

Ici c est Paris

24/08 Elinkwijk - FC Utrecht

spons

18 augustus : Barendrecht - Feyenoord
22 augustus : AZ - Fiorentina ( onder voorbehoud )
23 augustus : PSV - Feyenoord ( Willem van Hanegem schaal )
24 augustus : ADO Den Haag - Real Sociedad
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Denniz1974

23 augustus : PSV - Feyenoord ( Willem van Hanegem schaal )

Houseman

Proberen jullie nou die flutpot voor de beste Feyenoorder te claimen? Dat moet je toch niet willen lijkt me.

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op jul 30, 2008, 14:25:41
Proberen jullie nou die flutpot voor de beste Feyenoorder te claimen? Dat moet je toch niet willen lijkt me.

In de tijd dat PSV elke jaar deze fruitschaal won werd hij nog de Willy van der Kuijlen schaal genoemd.
Het meest schandalige vind ik nog dat de wedstrijd in Amsterdam gespeeld wordt, laat hem elke jaar rouleren zou ik zeggen, dan in Heerenveen, dan in Enschede...dan is de verplichte combi misschien weg en komen er meer toeschouwers. En als laatste de naam veranderen in Supercup want dat is het uiteindelijk. De huidige naamdrager laat zijn gezicht toch nooit zien.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Denniz1974

Citaat van: Dennis1981 op jul 30, 2008, 14:33:14
Citaat van: Houseman op jul 30, 2008, 14:25:41
Proberen jullie nou die flutpot voor de beste Feyenoorder te claimen? Dat moet je toch niet willen lijkt me.

In de tijd dat PSV elke jaar deze fruitschaal won werd hij nog de Willy van der Kuijlen schaal genoemd.
Het meest schandalige vind ik nog dat de wedstrijd in Amsterdam gespeeld wordt, laat hem elke jaar rouleren zou ik zeggen, dan in Heerenveen, dan in Enschede...dan is de verplichte combi misschien weg en komen er meer toeschouwers. En als laatste de naam veranderen in Supercup want dat is het uiteindelijk. De huidige naamdrager laat zijn gezicht toch nooit zien.

Je eerste regel verfoei ik, voor de rest ben ik het met je eens.

Houseman

Mee eens, mochten wij ooit die wedstrijd spelen zal ik hem ook netjes Supercup noemen, en niet de Abe Lenstra Bokaal. ;)

Joost

Citaat van: Houseman op jul 30, 2008, 18:40:08
Mee eens, mochten wij ooit die wedstrijd spelen zal ik hem ook netjes Supercup noemen, en niet de Abe Lenstra Bokaal. ;)

De SuperCup is een primanaam voor een zinloos toernooi. Hoewel Ger Senden Schaal ook wel mooi klinkt.

AthleticHolanda

20 augustus; Zeeuws XI - FC Utrecht (Goes)
22 augustus; FC Eindhoven - VVV
24 augustus; ADO Den Haag - Real Sociedad (Aupa Erreala!!!)

Han

#10
Woensdag 20 Augustus 2008

El Gouna FC vs Shobab Qena
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Louk

Vrijdag 22-8: Telstar-Top Oss Wat een kraker!

Aaron Harder

Heren,

IEen vriend  van mij hefet een kaart over voor de JC schaal tussen PSV en Feyenoord. Het betreft een kaart in het Feyenoord vak met treincombi vanuit Rotterdam.

De kaart kan overgenomen worden voor de kostprijs. Indien je interesse hebt neem dan contact op met dijkman75@hotmail.com.

Mocht het niet de bedoeling zijn om via dit forum kaarten aan te bieden, dan mag deze post worden verwijderd.

Alles kan kapot!

Hugo

Zaterdag 23 augustus; Anderlecht - AA Gent.

Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op aug 19, 2008, 09:08:02
Zaterdag 23 augustus; Anderlecht - AA Gent.

Leuke pot en een leuk stadion! Éénmaal deze pot gezien, maar toen was AA Gent de thuisploeg. Rondom het stadion van Anderlecht zijn genoeg café's om een pintje te pakken!