Week 45 / 3 - 9 nov 2008

Gestart door Stadionhopper, aug 29, 2008, 14:46:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: hoevenen lion op okt 27, 2008, 20:35:43
Iemand zin om 8 november een dagtrip in duitsland en Belgie te maken?
8/11/2008 VfL Bochum 1848 - Werder Bremen (al weet ik niet of je hiervoor nog tickets kunt krijgen)

Voor Bochum kun je bijna altijd nog kaartjes krijgen, alleen de wedstrijden tegen Schalke en Dortmund zijn snel uitverkocht.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Pieros

Citaat van: hoevenen lion op okt 27, 2008, 20:35:43
Iemand zin om 8 november een dagtrip in duitsland en Belgie te maken?

8/11/2008 VfL Bochum 1848 - Werder Bremen (al weet ik niet of je hiervoor nog tickets kunt krijgen)
8/11/2008 Fortuna Düsseldorf - Wuppertaler SV

In de terugweg kan je steeds een avond wedstrijd in Antwerpen of Limburg meepikken.


Zit dan al bij FC Kleve en NEC.

Gert

Gaat er niemand naar de first round proper van de FA cup? Zelf ben ik helaas verhinderd, maar een fixture als Colchester Utd - Leyton Orient of Yeovil - Stockport is niet verkeerd.

Hugo

Citaat van: Gert op okt 27, 2008, 23:27:51
Gaat er niemand naar de first round proper van de FA cup? Zelf ben ik helaas verhinderd, maar een fixture als Colchester Utd - Leyton Orient of Yeovil - Stockport is niet verkeerd.

Zit je ons te dollen? Yeovil - Stockport is zo'n beetje de saaiste affiche van het hele programma.

Joost

Citaat van: Gert op okt 27, 2008, 23:27:51
Gaat er niemand naar de first round proper van de FA cup? Zelf ben ik helaas verhinderd, maar een fixture als Colchester Utd - Leyton Orient of Yeovil - Stockport is niet verkeerd.
Helaas niet, hopelijk wel de derde rond in januari, maar er zijn toch wel leukere potjes dan deze twee?

TeeZee

Er bestaat natuurlijk geen harde waarheid m.b.t. welke potjes wel en niet aanspreken. Persoonlijke voorkeuren en zo. Dus laat Gert lekker kwijlen bij Yeovil v Stockport. Wie weet hoe leuk die wedstrijd wordt, soms verwacht je niks van een wedstrijd en gaat het helemaal bananas.

Hugo

Citaat van: TeeZee op okt 28, 2008, 12:46:04
Er bestaat natuurlijk geen harde waarheid m.b.t. welke potjes wel en niet aanspreken. Persoonlijke voorkeuren en zo. Dus laat Gert lekker kwijlen bij Yeovil v Stockport. Wie weet hoe leuk die wedstrijd wordt, soms verwacht je niks van een wedstrijd en gaat het helemaal bananas.

Ja ieder zijn meug, dat lees ik hier regelmatig. Op deze manier ben je snel klaar op een forum.

TeeZee

Citaat van: Hugo op okt 28, 2008, 20:20:14
Ja ieder zijn meug, dat lees ik hier regelmatig. Op deze manier ben je snel klaar op een forum.
Met een citaat als
Citaat van: HugoYeovil - Stockport is zo'n beetje de saaiste affiche van het hele programma.
zonder verder uit te wijden ben je inderdaad snel klaar.

Misschien moeten we bij dit soort persoonlijke voorkeuren wat meer proberen uit te leggen waarom iets wel/niet aanspreekt. Dan zijn we wat minder snel klaar.

Hugo

Citaat van: TeeZee op okt 28, 2008, 21:28:29
Met een citaat alszonder verder uit te wijden ben je inderdaad snel klaar.

Misschien moeten we bij dit soort persoonlijke voorkeuren wat meer proberen uit te leggen waarom iets wel/niet aanspreekt. Dan zijn we wat minder snel klaar.

Ben ik niet met je eens. Ik snap niet waarom regelmatig het ieder zijn meug wordt gebruikt.

TeeZee

Citaat van: Hugo op okt 28, 2008, 22:01:02
Ben ik niet met je eens. Ik snap niet waarom regelmatig het ieder zijn meug wordt gebruikt.
Het is volkomen logisch dat iedereen z'n eigen voorkeuren heeft. Daarom kun je het niet altijd met elkaar eens zijn. Stellen dat Yeovil v Stockport een saai affiche is zonder aan te geven waarom je dat vindt, prikkelt bij mij wel de nieuwsgierigheid. Ik wil weten waarom jij dat vindt. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar waarom vind jij dat. Hetzelfde geldt voor Gert. Waarom spreekt het hem zo aan? Ik vermoed dat het komt door zijn goede ervaringen bij Stockport County, maar zeker weten doe ik het niet.

Gert

oeioeioei, ik noem eens twee potjes die niet meteen gaan tussen twee negende divisieclubs en dan is het blijkbaar niks. Yeovil-Stockport is waarschijnlijk leuk omdat het enig niveau heeft (league one) en Yeovil voor mij erg onbekend is en dus nieuwsgierig maakt.

Zo en nu graag een onderbouwing waarom al die andere wedstrijden leuker zijn.

Joost

Citaat van: Gert op okt 28, 2008, 23:30:04
oeioeioei, ik noem eens twee potjes die niet meteen gaan tussen twee negende divisieclubs en dan is het blijkbaar niks. Yeovil-Stockport is waarschijnlijk leuk omdat het enig niveau heeft (league one) en Yeovil voor mij erg onbekend is en dus nieuwsgierig maakt.

Zo en nu graag een onderbouwing waarom al die andere wedstrijden leuker zijn.

Yeovil en Stockport ontmoeten elkaar ook al in League One en de clubs hebben op het eerste gezicht weinig dat de wedstrijd speciaal maakt. Er zijn andere wedstrijden die dat wel hebben.

TeeZee

Citaat van: Joost op okt 29, 2008, 09:06:57
Yeovil en Stockport ontmoeten elkaar ook al in League One
Dit is de FA Cup, iedere wedstrijd gaat ergens om. Jij als Exeterfan zou moeten weten wat er kan gebeuren als je uiteindelijk de derde ronde haalt. Yeovil v Stockport is in de FA Cup anders dan in League One.

Citeeren de clubs hebben op het eerste gezicht weinig dat de wedstrijd speciaal maakt.
Zoals het er staat is het leuke kretologie.

CiteerEr zijn andere wedstrijden die dat wel hebben.
Hier kan niemand wat mee, het is kroegpraat omdat je voor de vuist weg wat poneert en verder niks. Lekker makkelijk.

Stadionhopper

Ik moet hierin TeeZee wel gelijk geven. Vantevoren weet je nooit hoe een wedstrijd verloopt. Je kunt bijvoorbeeld veel meer plezier beleven aan een Fortuna Köln - Borussia Freialdenhoven dan bij een Schalke - Dortmund. Op het eerste oog zou niemand dat geloven natuurlijk.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Yeovil Town is de meest succesvolle non-league club aller tijden in de FA Cup (sinds 2003 spelen de Glovers in de League en zijn ze dus geen non-league meer). Yeovil Town speelde als non-league club tegen Manchester United op Maine Road voor 81,000 toeschouwers.

Voor mij is zo'n simpel historisch feitje al reden genoeg om Yeovil Town in de FA Cup in actie te willen zien. Juist in de FA Cup is Yeovil Town een interessante club.