Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Tribuneklanten op mei 07, 2019, 08:10:16
Afgelopen zaterdag was ik na 6 jaar terug op Griffin Park.
Tijdens Brentford - Chelsea miste ik de 1-0 omdat ik moest pissen. Deze keer miste ik de 1-0 van Brentford tegen Preston North End doordat ik moest pissen...

Ik was afgelopen zondag ook op Griffin Park.

Wat een pareltje zowel het stadion als de omgeving. Ik ben blij dat ik er nog geweest ben voordat er aan het einde van het volgende seizoen afscheid wordt genomen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vinnn

Sheraldo Becker nam gisteren het 100e doelpunt van mijn seizoen 2018/2019 voor zijn rekening. Nog 1 potje voor mij en dan zit het er voor dit seizoen weer op.

watergatehopper

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Luccie naar Elversberg geweest.
Het was mijn 5de club uit de Regionalliga Südwest die ik gevinckt heb maar de eerste keer dat ik een wedstrijd in deze competitie bezocht.

De andere clubs zag ik; twee in de 1. Bundesliga, 1 in de 2.bundeliga en 1 in de DFB pokal.

Ik bezocht al weleens de voorloper van de regionalliga Sudwest (destijds was het 4de niveau de Oberliga Südwest) waarin ik Eintracht Trier vinckte.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Luccie

Citaat van: watergatehopper op mei 14, 2019, 15:38:26
Afgelopen zaterdag ben ik samen met Luccie naar Elversberg geweest.
Het was mijn 5de club uit de Regionalliga Südwest die ik gevinckt heb maar de eerste keer dat ik een wedstrijd in deze competitie bezocht.

De andere clubs zag ik; twee in de 1. Bundesliga, 1 in de 2.bundeliga en 1 in de DFB pokal.

Ik bezocht al weleens de voorloper van de regionalliga Sudwest (destijds was het 4de niveau de Oberliga Südwest) waarin ik Eintracht Trier vinckte.

Het was afgelopen zaterdag dubbel feest, want in dat weekend bezocht ik het 50ste stadion in Duitsland :)

watergatehopper

Citaat van: Luccie op mei 14, 2019, 15:48:28
Het was afgelopen zaterdag dubbel feest, want in dat weekend bezocht ik het 50ste stadion in Duitsland :)

Die heb ik eerder dit seizoen aangetikt bij Wehen Wiesbaden - Sankt Pauli.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

bunnet

Citaat van: watergatehopper op mei 14, 2019, 15:38:26

Het was mijn 5de club uit de Regionalliga Südwest die ik gevinckt heb maar de eerste keer dat ik een wedstrijd in deze competitie bezocht.

De andere clubs zag ik; twee in de 1. Bundesliga, 1 in de 2.bundeliga en 1 in de DFB pokal.


De betere feitjes, haha.

Joost

Vorig jaar was ik bij Berchem v Knokke. Berchem degradeerde die dag, Knokke zou later kampioen worden.

Eerder dit seizoen was ik bij Virton v Knokke. Knokke degradeerde die dag en Virton wordt vrijwel zeker kampioen.

Hugo

Bij mijn laatste 4 wedstrijden in Duitsland kwamen gemiddeld 70 toeschouwers kijken.

FCT1980

Maandag voor de 3e keer naar Wembley.
De eerste twee keer wonnen de clubs die ik graag als winnaar zag (Wrexham en Villa) niet.
Maandag moet het dus gebeuren voor Villa want drie keer is natuurlijk scheepsrecht. UTV!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Was zondag in Duitsland bij een wedstrijd en daar waren ze de Bratwurst vergeten.
Het ene stadion is het andere niet!

Rick

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 23, 2019, 12:52:54
Was zondag in Duitsland bij een wedstrijd en daar waren ze de Bratwurst vergeten.

Ik neem aan dat ze de club in kwestie daarvoor reglementair laten degraderen; een bratwurst bij de wedstrijd is toch net zo heilig als de 50+1 regel.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Rick op mei 23, 2019, 13:26:31
Ik neem aan dat ze de club in kwestie daarvoor reglementair laten degraderen; een bratwurst bij de wedstrijd is toch net zo heilig als de 50+1 regel.

Ja de wedstrijd was half zo leuk niet meer!
Het ene stadion is het andere niet!

De publiekswissel

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 23, 2019, 12:52:54
Was zondag in Duitsland bij een wedstrijd en daar waren ze de Bratwurst vergeten.

Dat zijn de heerlijke groundhopfeiten, of eigenlijk ook weer niet als je dit meemaakt...

Bij Zwarte Leeuw - Racing dit seizoen was het weer zo slecht dat de catering en de rijdende toiletten voor het uitvak niet op kwamen dagen omdat ze dachten dat de wedstrijd afgelast was. Een plaatselijke kroeg kon nog wel 'last minute' voor een dranktentje regelen. Vrouwen moesten de supportersbus van Racing gebruiken om te plassen.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 23, 2019, 12:52:54
Was zondag in Duitsland bij een wedstrijd en daar waren ze de Bratwurst vergeten.

Haha prachtig. Waar was dat dan? Bentheim?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Afgelopen week was ik bij een wedstrijd waarbij er enkel een 'vending machine' aanwezig was, die ook nog buiten het stadion stond. Het assortiment was beperkt tot koude koffie, thee en water.