Staantribune Groundhopdag 30 maart 2019

Gestart door Jim, jan 17, 2019, 16:44:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: TeeZee op mrt 30, 2019, 23:10:31
Het was een leuke dag! Veel mensen gesproken en ik kon nog even mijn verhaal kwijt over 2 weken geleden, ook altijd fijn. Het verhaal van Hans Douw deed me een beetje denken aan wat leden van dit forum als hgrm en Breda (toen hij hier nog lid was) ook doen. Al denk ik dat hij beide echt nog overtreft met wat hij allemaal gezien heeft. Niet normaal meer.
Heeft het nog meer aanwijzingen richting Nederlanders die de 92 hebben gedaan gebracht.

TeeZee

Citaat van: Joost op mrt 31, 2019, 07:37:20
Heeft het nog meer aanwijzingen richting Nederlanders die de 92 hebben gedaan gebracht.
Nee, er schijnt wel een jongen te zijn van de generatie na ons die al op 70+ zit als ik het goed begrepen heb. Het grappige was dat er van de mij 12 bekende 92'ers er gisteren 4 aanwezig waren.

Jim

Waren zo'n 350 man, ook veel Belgen. Vond het zeer geslaagd: druk, gezellig, leuke praatjes.

Staat hier een uitgebreide repo: https://staantribune.nl/groundhopdag-voor-herhaling-vatbaar

TeeZee

De dag vloog voorbij. Het had zo nog uren kunnen duren, wat mij betreft. Ik was zo suf geluld dat ik er nu al twee nachten slecht van slaap door hyperactieve hersens haha. Al zijn het wellicht ook nog naweeën van de nachtdiensten die ik ervoor had.

Voor herhaling vatbaar.

ricodejong4

Zeker voor herhaling vatbaar, topdag!

TeeZee

Citaat van: Nik op mrt 26, 2019, 10:39:11
Jullie maken er wel werk van zeg!
Ik heb John de link van het topic gestuurd en gevraagd of hij zelf zou willen reageren..
Ik ben gisteren eens echt begonnen aan zijn boek (digitaal en legaal). Ik heb zelf nooit in Den Haag gewoond, maar een groot deel van mijn familie wel. Dus heel veel is erg herkenbaar, met name ook de Haagse bravoure. Als ik eerlijk ben, het leest heerlijk weg. Maar ik kan me goed voorstellen dat als je van buiten Haaglanden bent het anders aanvoelt. Misschien dat de regio Rijnmond het ook nog een beetje snapt, maar daarbuiten... Het is een beetje zoals ik dan weer tegen carnaval en paasvuren aankijk.

Ik ga ervan uit dat hij de 92 voltooid heeft en in de war is met de 96 doden op Hillsborough. Ik denk ook dat hij niet alle 92 stadions met een volledige wedstrijd bezocht heeft, maar iedereen mag z'n eigen regels bepalen.

Jim

Er komt een vervolg! Zaterdag 28 maart bij Telstar. Info van Faceboiokpagina Staantribune:

BREAKING: GROUNDHOPDAG II‼️
Op veler verzoek een vervolg op onze zeer geslaagde voetbaldag vorig jaar in de Adelaarshorst.

SAVE THE DATE & VOORRANG:
Abonnees hebben vandaag en morgen voorrang op tickets. 1 kaart per abonnee. Mail je NAW-gegevens en/of abonneenummer ➡️ info@staantribune.nl

Losse kaarten gaan vanaf aanstaande zaterdag in de verkoop via onze webshop. Alle niet-abonnees/introducees dienen dus een kaart aan te schaffen, ook als je met een abonnee meekomt!

Abonnee worden kan natuurlijk eenvoudig ➡️ https://staantribune.nl/word-abonnee/

NB: bij Telstar kunnen we minder mensen kwijt dan bij Go Ahead Eagles. VOL=VOL!

ricodejong4

Helaas, 'gewoon' zelf voetballen die dag dus moet deze editie overslaan :(

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

mike_t

Ik ben er misschien bij. Lijkt me ergens wel eens leuk,.....
Als het past met andere plannen.

spons

Ik moet zaterdagmiddag naar TEC - Excelsior Maassluis dus kan helaas niet naar de groundhopdag
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cornederuiter

Ben wel benieuwd! Was er vorig jaar niet bij, dus daarom dit jaar wel een kaartje gekocht.

TeeZee

Ik was erbij geweest als het door had kunnen gaan.