Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost


Saltacampos

Citaat van: Joost op sep 26, 2021, 00:29:42
Geen fan van padel?
Jawel hoor, ik heb het nog een paar jaar gespeeld tot ik moest stoppen omwille van te veel last aan mijn knieën (bij voetbal had ik enkel hinder van mijn rechterknie, bij padel van beide) en toen was het in België nog niet zo bekend (ik kende het al van in Spanje en de velden van de club waar ik speelde bevinden zich op het oude B-terrein van Racing Gent in Gentbrugge), nu verschijnen er schijnbaar overal padelterreinen.
Veel tennisclubs maken (gedeeltelijk) de overstap.
Over land and sea

Joost

Het is inderdaad aan een grote opmars bezig, hier in de buurt verschijnen ze ook steeds meer.
Ik heb het zelf ook al een aantal keer gedaan en vind het leuker dan tennis.

Saltacampos

Over land and sea

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op okt 03, 2021, 09:49:39
Was er al iets zichtbaars van de geplande nieuwbouw?
Daar weet ik niets van, zouden ze dat op dezelfde locatie doen ? In dat geval was daar nog niets van te zien.
Om eerlijk te zijn, het is allemaal wat gedateerd, maar als je, behalve misschien tegen grote buur Lokeren/Temse (en die gaan op korte termijn wellicht toch naar Eerste Amateur), toch maar een 200-tal toeschouwers aantrekt, is het ook allemaal niet zo dringend. Het zal vooral zijn om de mensen die het geld in het laadje moeten brengen (de business club zeg maar) een betere ontvangst te kunnen bieden dan een pre-fab kantine, neem ik aan.
Op één of andere manier vind ik het allemaal wel passen bij een wat rauwe en down to earth arbeidersstad(je) als Zelzate.
Over land and sea

watergatehopper

Daar heb je gelijk in. Over twee tot drie jaar zou er een echte hoofdtribune moeten staan. Ik weet niet zeker of dit op dezelfde locatie is. Wellicht een verhuis in de planning staat.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

ricodejong4

Citaat van: Saltacampos op nov 01, 2021, 12:30:10
Zwitserland, deel 1:
FC Zürich-FC Basel
https://drive.google.com/file/d/18tWNLWx56KFJ1V9NmoxRNg9mgu9KfklG/view?usp=sharing

Gaaf dat je hierbij was! Zag inderdaad al beelden voorbij komen en die zagen er goed uit.

Saltacampos

Citaat van: ricodejong4 op nov 01, 2021, 13:10:02
Gaaf dat je hierbij was! Zag inderdaad al beelden voorbij komen en die zagen er goed uit.
Was inderdaad een voltreffer. Echt leuke club.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea